-
Nabízejí možnost nákupu na splátky se zasláním do zásilkovny, přičemž tuto možnost nemají vůbec zprovozněnou, objednávka mi tam visí více než dva týdny :(
-
Od 11.4. měníme otevírací dobu našich prodejen.
Nová prodejna v Holešovících má nově do 19:00 a otevřeno také v sobotu od 10:00 do 15:00.
Naopak naše prodejna v Karlíně má nově do 18:00 a v sobotu zavřeno.
V případě silné nevole našich zákazníků se citlivému nátlaku podrobíme :)
Odkazy na naše prodejny:
https://www.helveti.cz/prodejny/helveti-holesovice
https://www.helveti.cz/prodejny/helveti-karlin
Mějte se hezky a zachovejte nám přízeň.
Za Helveti.cz - Jiří Štencek -
Dobrý den,
omlouváme se za velmi pozdní reakci, ale vše jsme s vámi řešili buď osobně nebo emailem. Na diskuzi zde bohužel nejsou nastavitelná žádná upozornění a tak jsem se o vaší stížnosti (zdvojené) dozvěděli pouze náhodou.
Řemínek Luminox FPX.3000.21H.2.K dle servisu nesl známky velmi intenzivního používání (doslova velkého zatížení) a jelikož se jedná o mechanické poškození, kde v místě rozdělení řemínku nebyla patrná žádná výrobní vada, nesourodost materiálu, tak ji servis bohužel neznal. My se snažíme vždy stát na straně zákazníka a takovou nepsanou praxí je, že do 6 měsíců od koupě se řemínek bez diskuze vymění a reklamace uzná. Zde bohužel servis přistoupil k negativnímu postoji.
Z komunikace mohu pouze vyčíst, že jsme vám nabízeli slevu na nový řemínek (jakýkoliv) 30 % a byli jsme svolní i k jinému řešení. Pokud byste měl zájem, můžete od nás dostat řemínek jiný zdarma (nikoliv Luminox, ale vhodnou alternativu).
Dejte případně vědět, jak jste se rozhodl.
S pozdravem Jiří Štencek, majitel Helveti.cz -
Neuznaná reklamace řemínku LUMINOX, firma Helveti s.r.o.
Popis problému:
Dne 9. prosince 2020 jsem v prodejně Helveti zakoupil originální gumový řemínek LUMINOX typ FPX.300021H.2.K s logem firmy za cenu 1188.– Kč. Jsem zvyklý hodinky nosit na ruce, ale řemínku jsem si moc neužil, protože mi bez varování náhle praskl a já díky tomu hodinky málem ztratil. Naštěstí jsem je na zahradě našel, řemínek byl ovšem ve dvou dílech. Je s podivem, že značkový řemínek k hodinkám zcela a bez varování praskl a to po 3 měsících používání. Značkový řemínek za luxusní cenu tedy vydržel pouhých 90 dní v provozu. To se mi dosud nikdy nestalo a chybělo málo a díky nekvalitnímu řemínku jsem málem přišel i o hodinky.
Řemínek jsem reklamoval v prodejně, kde jsem jej koupil hned po příjezdu domů, dne 10. 3. 2021, vadný řemínek předal k reklamaci a byl sepsán reklamační protokol.
Prodejce: Helveti, s. r. o.
Vítkova 8
18600 Praha 8, Karlín
774 744 763, 774 272 737
[email protected]
Pracovník firmy Helveti řemínek převzal a řekl, že postup je takový, že předá reklamaci firmě, kde řemínky nakupují k posouzení. To mě sice jako poškozeného už tolik nezajímalo, ale budiž. Sdělil jsem, že výrobku s výdrží 3 měsíce už nedůvěřuji a žádám o vrácení peněz.
Reklamaci předali firmě, kde zřejmě řemínky nakupují:
Meety Servis,
Na Poříčí 44
Praha 1
234 221 116
Firma Meety se prý dle sdělení prodávajícího z Helveti vyjádřila, že reklamaci neuznávají z důvodu poškození řemínku (Reklamace 1834).
Žádal jsem o novou reklamaci z důvodu nespokojenosti s výsledkem.
Firma Meety znovu reklamaci zamítla (Reklamace 1843)
Dnes jsem se dovolal k firmě Meety a pracovník mi sdělil cosi ve smyslu, že jsem řemínek snad nosil na ruce, možná s ním hrál fotbal a sám jej poškodil. Prostě odpovědnost za vadný výrobek zcela odmítl. Vypadalo to tak, jakoby hodinky s řemínkem LUMINOX měly být uchovávány ve vitríně a ne nošeny na ruce. Jeho vykrucování bylo skutečně nevídané.
K řemínku, který si (bez varování - trhlina a pod.) samovolně praskne nemám už skutečně žádnou důvěru a tak nový řemínek nenárokuji, požaduji peníze za tento nepovedený výrobek (dříve se říkalo „šmejd“) zpět. -
Neuznaná reklamace řemínku LUMINOX, firma Helveti s.r.o.
VAROVÁNÍ PŘED NÁKUPEM ZBOŽÍ - NEREKLAMOVATELNÉ!
Dne 9. prosince 2020 jsem v prodejně Helveti zakoupil originální gumový řemínek LUMINOX typ FPX.300021H.2.K s logem firmy za cenu 1188.– Kč. Jsem zvyklý hodinky nosit na ruce, ale řemínku jsem si moc neužil, protože mi bez varování náhle praskl a já díky tomu hodinky málem ztratil. Naštěstí jsem je na zahradě našel, řemínek byl ovšem ve dvou dílech. Je s podivem, že značkový řemínek k hodinkám zcela a bez varování praskl a to po 3 měsících používání. Značkový řemínek za luxusní cenu tedy vydržel pouhých 90 dní v provozu. To se mi dosud nikdy nestalo a chybělo málo a díky nekvalitnímu řemínku jsem málem přišel i o hodinky.
Řemínek jsem reklamoval v prodejně, kde jsem jej koupil hned po příjezdu domů, dne 10. 3. 2021, vadný řemínek předal k reklamaci a byl sepsán reklamační protokol.
Prodejce: Helveti, s. r. o.
Vítkova 8, 18600 Praha 8, Karlín
774 744 763, 774 272 737
[email protected]
Pracovník firmy Helveti řemínek převzal a řekl, že postup je takový, že předá reklamaci firmě, kde řemínky nakupují k posouzení. To mě sice jako poškozeného už tolik nezajímalo, ale budiž. Sdělil jsem, že výrobku s výdrží 3 měsíce už nedůvěřuji a žádám o vrácení peněz.
Reklamaci předali firmě, kde zřejmě řemínky nakupují:
Meety Servis,
Na Poříčí 44, Praha 1
234 221 116
Firma Meety se prý dle sdělení prodávajícího z Helveti vyjádřila, že reklamaci neuznávají z důvodu poškození řemínku (Reklamace 1834).
Žádal jsem o novou reklamaci z důvodu nespokojenosti s výsledkem.
Firma Meety znovu reklamaci zamítla (Reklamace 1843)
Dnes jsem se dovolal k firmě Meety a pracovník mi sdělil cosi ve smyslu, že jsem řemínek snad nosil na ruce, možná s ním hrál fotbal a sám jej poškodil. Prostě odpovědnost za vadný výrobek zcela odmítl. Vypadalo to tak, jakoby hodinky s řemínkem LUMINOX měly být uchovávány ve vitríně a ne nošeny na ruce. Jeho vykrucování bylo skutečně nevídané. K řemínku, který si (bez varování - trhlina a pod.) samovolně praskne nemám už skutečně žádnou důvěru a tak nový řemínek nenárokuji, požaduji peníze za tento nepovedený výrobek (dříve se říkalo „šmejd“) zpět. -
Neváhejte se nás na cokoliv zeptat. Velmi rádi zodpovíme všechny otázky.
S pozdravem Jiří Štencek, jednatel Helveti.cz