Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- dlouhé doručení objednávky
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
mrzí nás Váš problém s objednávkou. Bohužel se jednalo o konkrétní problém u dopravce Česká pošta (Balíkovna), který jsme nemohli nijak ovlivnit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- V zásilce nebyl dodací list ani faktura
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost. Doklady odesíláme (jak uvádíme v obchodních podmínkách) z ekologických důvodů e-mailem v elektronické verzi. Najdete je tedy ve své e-mailové schránce.
Vaše platba objednávky z 11. 10, byla uhrazena po desáté večer druhý den. Následující den ráno jsme zásilku zpracovali a předali dopravci, který ji doručil do jednoho pracovního dne. Pro rychlejší odeslání proto doporučujeme platbu některou z rychlých platebních metod, jako je například platební karta.
S pozdravem a přáním hezkého dne
tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouha doba dodani
- Maly vyber
- Bezlepkove jsem vubec nenasla
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nesehnala bezpelkové těstoviny. Nabízíme těstoviny od značky Good Gout, která se ale specializuje spíše na již hotové příkrmy, než jen čistě na těstoviny. Bezlepkové těstoviny bohužel zatím Good Gout nenabízí.
Zároveň nás mrzí také Vaše zkušenost s dobou dodání. Pokusili jsme se pro co nejrychlejší vybavení objednávky udělat jako vždy maximum. Vaši objednávku ze státního svátku ve středu 5.7.2023 cca 17 hodin jsme připravili další den (v den státního svátku) a hned další den (tzn. pátek, nejbližší pracovní den) jsme ji předali dopravci Zásilkovna. Vaše zásilka byla připravena na výdejním místě v úterý 11.7., odkud jste si ji o den později vyzvedla. Objednávka se tedy trochu zpozdila z důvodů svátků a poté vyzvednutí den po dodání.
S pozdravem a přáním hezkého dne
tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dorucily pouze pulku objednavky… penize sice za nedorucenou pulku vratily ihned, ale ta pulka kvuli ktere jsem objednavku delala nemam…
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za Vaše potíže s objednávkou. Veškeré problémy způsobil na přelomu roku přechod na nový skladový systém. Udělali jsme vše proto, aby se situace neopakovala.
Mrzí nás, že byl problém s dezerty Good Gout, které jste si objednala. Doufáme, že se k nám i přes tuto jednu nepříjemnou zkušenost vrátíte a využijete některou ze slev nebo například uplatníte 50 bodů (= sleva 50 Kč), které získáte za registraci do věrnostního programu.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
- Krásný sortiment
Bohužel mi byla odeslána nekompletní objednávka. Standardem je při nedostupnosti části zboží zákazníka kontaktovat a zeptat se, zda si přeje zaslat pouze část zboží/nebo chce objednávku zrušit. Škoda
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, paní Terezo,
upřímně se omlouváme za Vaše potíže s objednávkou. Veškeré problémy způsobil na přelomu roku přechod na nový skladový systém. Udělali jsme vše proto, aby se situace neopakovala.
Mrzí nás, že byl problém se zbožím Salvest Põnn, Good Gout a Salvest Prestó, které jste si objednala. Doufáme, že se k nám i přes tuto jednu nepříjemnou zkušenost vrátíte a využijete některou ze slev nebo například uplatníte 50 bodů (= sleva 50 Kč), které získáte za registraci do věrnostního programu.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží v obchodě měli skladem a šlo objednat,ale přišla mi jen necelá půlka toho co jsem objednala a až po odeslání a poslání faktury kde bylo uvedeno všechno zboží ,které bylo objednáno bylo v balíčku jen část zboží a zbytek nepřišel vůbec . Poslali mi e-mail s omluvou,musela jsem napsat reklamaci a peníze mi vrací zpět . Příště prosím neklamte zákazníky tím,ze zboží mate skladem . Příště si rozmyslim objednávku .
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, paní Kamilo,
velmi se omlouváme za Vaše potíže s objednávkou. Veškeré problémy způsobil na přelomu roku přechod na nový skladový systém. Udělali jsme vše proto, aby se situace neopakovala. Mrzí nás, že byl problém se zbožím Salvest Põnn, Good Gout a Salvest Prestó, které jste si objednala. Doufáme, že se k nám i přes tuto jednu nepříjemnou zkušenost vrátíte a využijete některou ze slev nebo například uplatníte 50 bodů (= sleva 50 Kč) za registraci do věrnostního programu.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Dorazila mi cca 1/3 objednávky, musela jsem psát reklamaci....zaplatila jsem plné poštovné a mám jen pár produktů, které jsem vzala spíš na doplnění objednávky. Navíc nám zakoupené dětské sušenky bohužel vůbec nechutnají ( což je spíše náš problém, ale o to víc mě celá záležitost více štve). Objednávka přišla navíc o dost později než bylo avizováno.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, paní Petro,
velmi se omlouváme za Vaše potíže s objednávkou, které způsobil na přelomu roku přechod na nový skladový systém. Mrzí nás, že byl problém se zbožím Salvest Prestó, které jste si objednala. Udělali jsme nyní vše proto, aby se tato situace neopakovala. Doufáme, že se k nám i přes tuto jednu nepříjemnou zkušenost vrátíte a využijete některou ze slev nebo například uplatníte 50 bodů (= sleva 50 Kč) za registraci do věrnostního programu.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Nepřišla ani polovina objednaného zboží, bez upozornění či omluvy. Zaplacené celé. Až po reklamaci řešili vrácení peněz.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za Vaše potíže s objednávkou, které způsobil na přelomu roku přechod na nový skladový systém. Mrzí nás, že byl problém s tímto zbožím, ale udělali jsme všechno proto, aby se situace neopakovala. Doufáme, že se k nám i přes tuto jednu nepříjemnou zkušenost vrátíte a využijete některou ze slev nebo například uplatníte nasbírané body věrnostního programu.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
- Od objednání je to již 11 dni a objednávka stále nedorazila. A to jsem objednavala mléko pro prcka které opravdu potřebuji.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, paní Zuzko,
omlouváme se Vám za zdržení objednávky v hektickém období na konci roku. Mrzí nás Vaše situace, která byla ojedinělá. Náš zákaznický servis Vás kontaktuje. Doufáme se, že se k nám brzy vrátíte, abychom tuto chybu mohli napravit.
Tým Healthfactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Prisli všetky pixle poškodené / popucene dokonca i vrchnak je zlomený takze sa to dá zavrieť ale ak s ňou cestujete môže sa vám cela vysypať . Otrasná skúsenosť . Nedoporucujem vôbec . Ani jedna pixla mebola v poriadku
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že se obal mléka při přepravě poškodil. Kontaktujte nás prosím na náš reklamační formulář https://www.healthfactory.cz/vraceni_a_reklamace/ a rádi s Vámi tuto věc vyřešíme.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nikde se nepsalo, že kaše změnily složení k horšímu! Inovovaná levnější (ale pro výrobce!) varianta pro východní trh! Už nikdy víc kendamil4EAST.
Byly to nejlepší kaše na trhu díky složení, to, co ale předvedly svojí inovací, mi mozek nebere!! Schválně, jaké složení zůstalo malým Britům! Za 2 týdny mířím do Londýna a jsem hodně zvědavá Psala jsem na podporu, co to má znamenat a odpověď jim trvala v řádech dnů! A opravdu mi ústa nezavře fakt, že slunečnicový olej obsahuje vitamin E.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, Aneto,
velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Co se týče složení, tak výrobce přizpůsobil receptury aktuálnímu trhu. Všechny kaše jsou stejné jak pro britský, tak i pro evropský trh.
Na Instagramu se občas může stát, že se zpráva zatoulá v množství označení atd., ale i přesto se snažíme na dotazy odpovídat jak nejrychleji to jde. Proto bychom se tímto rádi omluvili za pozdější odpověď.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemuzu hodnotit neco co mi jeste nedorazilo
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, paní Michaelo,
chápeme Vaše rozrušení, že zásilka nedorazila včas. Omlouváme se Vám za technickou komplikaci. Kolegyně Vás kontaktuje ke kompenzaci nedorozumění a vyřešení záležitosti. Doufáme, že se k nám příště ráda vrátíte.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
- Distributor oblíbených a kvalitních značek, se kterými jsme spokojení.
Ze všech objednávek mi přišlo zboží pouze jedenkrát v pořádku. V ostatních případech má distributor evidentní problém se skladováním zboží - několikrát mi přišlo s poškozeným obalem s plesnivým vnitřkem nebo plísní na obalu, takže jsem ho musela vyhodit samozřejmě. Naposledy mi přišlo několik balení křupek otevřených, takže jsem je musela pro jistotu rovněž vyhodit.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Rádi Vaši reklamaci vyřídíme. Budeme rádi, když nás budete kontaktovat nebo vyplníte náš reklamační formulář https://www.healthfactory.cz/vraceni_a_reklamace/
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Psala jsem vam, jestli mi muzete stornovat objednavku, abych mohla vyuzit slevovy kod a vy mi odepisete, ze ano. Ale hned druhy den mi prisel balicek! Nechapu, kdyz mi to potvrdite ale nic nestornujete.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše zkušenost s naší chybou. Kolegyně ze zákaznického servisu s Vámi nyní situaci řeší k Vaší spokojenosti. Nyní zároveň interně pracujeme na tom, aby se podobná chyba již neopakovala.
Velmi si vážíme Vašich nákupů u nás a doufáme, že se k nám v budoucnu ráda vrátíte. Ještě jednou se Vám moc omlouváme.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- do poslednej chvile som nevedel ci mi objednavka dojde,ziaden mail o expedovani,nic..
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše zkušenost. V systému vidíme, že e-mail o stavu objednávky Vám přišel, o odeslání konkrétně 6.4. v 15:42. Podívejte se prosím, zda nebyl označený jako spam. V případě technické problému doručení se Vám omlouváme. Pokud je s objednávkou jakýkoliv problém, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis a rádi Vám s čímkoliv pomůžeme.
S pozdravem,
HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Zle zle zle.... čakám už pridlho na moju objednávku mlieka.....musela som synovi dočasne kúpiť iné mlieko, z čoho vôbec nie som nadšená... Tovar stál zbytočne niekoľko dní v depe bez pohybu.....som sklamaná.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
jsme si moc dobře vědomi, že v případě dětské výživy nemůžeme s objednávkou nijak otálet. Expedice Vaší objednávky a předání dopravci proběhlo z naší strany do 24 hodin.
Moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost s objednávkou do zahraničí s dopravcem Zásilkovna, za kterou se omlouváme. Bohužel nedokážeme ovlivnit problémy přepravní společnosti Zásilkovna, ale pokusíme se na ni apelovat, aby se podobný problém neopakoval.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- o žádné nevím
- Dodací lhůta (dodáno 9 dní po objednání a zaplacení, a to ještě po několikanásobné urgenci)
- Prodejce se tváří, že se svým nasmlouvaným dopravcem nemá nic společného, dává od něj ruce pryč, a tvrdí, že jde o problém mezi zákazníkem a dopravcem
- Dopravce WE-DO (na eshopu jako Zásilkovna) 2krát urgován, vždy výmluvy na interní problém s dopravní kapacitou
Pokud si chcete počkat, tak nakupujte zde. Jak se asi chovají k zákazníkovi s menší objednávkou (moje měla hodnotu přes 2 000 Kč)...
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, pane Pavle,
moc nás mrzí Váš problém s dopravcem, kterého jsme informovali o tomto konkrétním problému a věříme, že se nebude opakovat. Po Vašem telefonátu z 25. 11. jsme dopravce urgovali a zásilka byly doručena druhý den.
Je nám líto Vaše nepříjemná zkušenost s tímto konkrétním dopravcem stejně jako Vám. Každému zákazníkovi se snažíme vyhovět a bojujeme za to, aby se podobný problém už nestal.
Ještě jednou se Vám proto za nepříjemnost u dopravce omlouváme.
S přátelským pozdravem,
tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednáno od 14.2. a objednávka stále nedorazila a prý údajně předána špatnému dopravci.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, Nelly,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Objednávku jsme vyřídili a přidali Vám dodatečně nějaké produkty jako omluvu. Uděláme vše proto, aby se v budoucnu podobná starost s dopravcem neopakovala.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Dorazilo mi místo 6ks kaši pouze 5ks. Psala jsem e-mail ohledně náhrady a nikdo na e-mail raději ani nereagoval.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den, ,
velmi nás mrzí chyba ve Vaší objednávce. Kolegyně usilovně pracuje na nápravě.
Tým HealthFactory.cz -
Nedoporučuje obchod
- Kvalitní zboží
- Vysoká cena, bez slev se nevyplatí
Na webu uveden dárek k nákupu, který nebyl doručen. Při reklamaci sděleno, že na webu byla chyba a že akce již neplatí.
Reakce obchodu HealthFactory.cz
Dobrý den,
bohužel jste nakoupila v době, kdy jsme rozdaly veškeré zásoby dárků. O rozdání a ukončení akce jsme informovali na stránce akce. Podobné akce u nás uvidíte častěji a věříme, že se taková nepříjemnost již nebude opakovat.
Tým HealthFactory.cz