Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Hodně zboží nemají skladem
    • Zboží není skladem ikdyž má být
    • Komunikace obchodu

    Hodně zboží nemají skladem a to, co se tváří, že je tak ve skutečnosti v mém případě obchod čekal přes 14 dní na doručení dodavatelem. Co se týče komunikace tak obchod taky nemohu doporučit. Několik dní se nic neděje a až pak zjistíte, že máte čekat přes 14 dní...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po devíti dnech od nákupu na eshopu nepřišlo ani potvrzení o předání dopravci. Příště určitě nakoupím od konkurence, která je mnohem rychlejší.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží po týdnu nedorazilo, i přes to, že garantují doručení objednávky do 3-5 dnů a moje objednávka ještě nebyla ani vyexpedovaná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo byt odesláno hned po svatkach a už je to týden a nic se neděje a to už jednou objednaval tu samou věc přítel a nepřišla vůbec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které je dle stránek obchodu skladem, jsem objednal a zaplatil 23.12.2023, do dnešního dne (4.1.2024) nemám ani zboží ani informaci, že se objednávkou někdo zabývá, takže pro nákupy tento obchod rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den, předchozí objednávka dorazila v pořádku. Ale stejná zkušenost.
    Tato poslední objednávka stále ne. Nelíbí se mi že ani potvrzovací emiel mi nepřišel o objednávce a žádná komunikace co se děje s objednávkou. A nakonec mi příjde ohodnoťte objednávku????

    Reakce obchodu Hayashi

    Dobrý den,
    objednávka je vytvořena 22.12. - na webu bylo uvedeno, že od 23.12. do 2.1. máme zavřeno a tudíž jsme objednávku nemohli vyexpedovat.
    Zkontrolujte si prosím SPAM, jestli Vám potvrzovací email nepřišel tam.

    Děkujeme za nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    od 12/12 objednavka, ziadne info ani nic o tom ze by nieco poslali alebo aspon dali vediet

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prisijou backnumber
    • Extremne dlouha cekaci doba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přišlo jiné zboží, než jaké jsem si objednal (kimono na judo místo kimona na karate)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejhorší e-shop,jaký existuje.Po 3 týdnech vám zavolají,že zboží vlastně nemají,takže se domluvíte na náhradě,na kterou čekáte zase věčnost,výmluvy,že to ztratila zásilkovna apod.Navíc opakovaně,u rozdílných objednávek.Nedoporučuji!!!

    Pro děti objednávejte raději o velikost větší, protože zboží dostanete po strašně dlouhé době .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Deklarované odeslání zboží do max. 5 dnů nebylo dodrženo, na infolince to nikdo nezvedá. Je to můj první nákup v tomto e-shopu a působí to na mne velmi negativně. Zřejmě zvážím zda udělat CHARGE BACK na kartě a zboží koupit jinde.

  • Objednávka potvrzena a od té doby se nic neděje, žádná zpráva nic.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zákaznícky prístup je ok, vždy informujú ale nikdy niesu schopný oznámiť kedy tovar dorazí čo je za mňa sklamanie. Preto nedoporučujem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vlastně ani nevím, co se děje, zaplatila jsem synovi boty a nikdo se mi nezval, nedal vědět, že je zásilka zpožděná, což po 6-ti dnech prostě je. Na netu měli, že jsou boty skladem, nato to ale moc nevypadá. Bohužel jsem platila předem...
    kdyby se alespoň někdo ozval, tak bych vše pochopila, takto to ale vypadá, jako dost nevydařený nákup

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Údajně do tří pracovních dní bude připraveno k osobnímu vyzvednutí. Doteď je objednávka ve stavu “Potvrzeno”, žádné vyrozumění o zpoždění, jen dotazník spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    9.11. provedena a uhrazena objednávka za zboží, které bylo vedeno jako skladem. 13.11. telefonát z eshopu s oznámením o stornu objednávky, protože objednané zboží není k dispozici, domluveno vrácení celé platby. 15.11. emailová urgence z mé strany - platba nebyla dosud vrácena, přislíbeno vyřízení. 20.11. jsem vrácení platby znovu urgovala, tentokrát po telefonu. Vrácení platby přislíbeno nejpozději následující den, emailem zaslán slevový kód ve výši 200,- jako omluva. Platba vrácena až 22.11. Že zboží není skladem, i když je uvedeno, že skladem je, budiž. To se může stát, ale aby zákazník na vrácení platby čekal tak dlouho, to je naprosto nepřijatelné!!! 1.400,- není zase tak nízká částka, aby nad tím člověk mávl rukou. Slevový kupón nevyužiji, protože tento eshop už nikdy více. Laxnost určitě není cesta, jak si udržet zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dlouhe cekani nez byla objednavka vubec zabalena a obdrzena .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednáno zboží, které bylo podle eshopu skladem. Po 4 dnech čekání se obchod ozval s tím, že zboží vlastně vůbec nemají.
    Jelikož jsem na zboží docela pospíchal, tak to bylo vskutku nepříjemné

    Reakce obchodu Hayashi

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi.
    Samozřejmě nás mrzí, že se zboží do Vaší objednávky prodalo na naší prodejně a poté chybělo Vám.
    Doufáme, že nám dáte ještě šanci a v budoucnu u nás nakoupíte bez komplikací.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.
    S pozdravem, Hayashi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zcela nereálná cena na webu, což jsem akceptoval, nicméně ačkoli mi bylo přislíbeno, že objednávka bude zrušena ... nejsem svině a nepožadoval jsem dodání za uvedenou cenu ... a toto mi bude písemně oznámeno, tak dodnes toto nebylo splněno.

    Reakce obchodu Hayashi

    Dobrý den,
    omylu s cenou na webu jsme si vědomí a kontaktovali jsme Vás, co nejdříve abychom se Vám za tuto nepříjemnost omluvili.
    Co se týká toho, že Vám nedorazil email o zrušení objednávky - Vaše objednávka byla zrušena, dle dohody s kolegyní. Prosím, podívejte se i do SPAM složky, zda nezapadl tam.
    Děkujeme za zpětnou vazbu.

    S pozdravem, Hayashi.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Rychlá odpověď na problém

    V pátek sem si objednal boty z hayashi napsal sem tam po 3 dnech kdy mi přijdou jejich odpoved byla ze jsou jen v brne ze mi budou muset zmenit dopravu pak sem tam volal a uz jsme se konecne domluvili uz je to 6 dní od objednávání zasilka nikde