Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    Objednávka proběhla 13.4., 23.4. Jsem vznesl dotaz kdy bude doručeno, prý naskladnění bývá po třech týdnech, dnes 16.5. a stále nic, komunikace žádná, zboží samozřejmě zaplacené....

  • Vážení,dne13.10.2020 asi v 16hodin jsem ve Vašem obchodu v Lodžské 6, Praha8 chtěl zakoupit akvarijní rybičky (10 neonek a 2 parmičky). Otázky Vaší zaměstnankyně na velikost mého akvaria (70l) jsem zprvu pokládal za milý zájem.To se ale změnilo v okamžiku, kdy mi bylo vnucováno, že mé akvarium je malé na tak velký počet rybiček a že budou trpět . Jejímu tvrzení, že neonky porostou a nebude jim prostor stačit, jsem se vysmál.Pak se mě OPĚT dotázala jak mám veliké akvarium a to jsem již nevydržel a zeptal se,co je jí do toho (její dotazy velice zkracuji, ale začaly být dost osobní což bylo dost nepříjemné)! Nechal jsem si tedy zavolat jejího nadřízného, který mi potvrdil, že dotyčná jednala správně. To, že v prodejním akvariu( 80l) se nacházely stovky neonek, to zřejmě nevadí a nijak netrpí! Pochopil bych zájem, ale nechápu dotěrnost a odmítání mi rybičky prodat v množství, které jsem požadoval. Snadno jsem mohl uvést, že mám akvarií více ( což je mimochodem pravda ), případně že má obsah 150l, ale proč bych to dělal?! Také jsem mohl říci, že jsem výstřední milionář a krmím jimi kočku! Když si koupím králíčka a řeknu, že ho mám jako krmení pro krajtu,taky mi ho neprodáte?! Ale když si koupím krajtu, tak mi jí zajisté prodáte! Podotýkám, že zvířata mám rád a rybičky chovám 50 let, takže o chovu něco vím! Přiznávám, že jsem zvýšil hlas, ale kdo by se mi divil, že? Nechal jsem Vám dnes. ve Vašem obchodě 400 kč za jiné komodity, ale to bylo naposledy. A to ještě musím podotknout, že když jsem, dost vytočený ,přišel domů a volal jsem na Vaše číslo 773337936 svou výtku, tak mi bylo na daném čísle jakousi dámou řečeno, že prodavačky mají v popisu práce - cituji: KDYŽ SE JIM NĚKDO NEZDÁ atd.) Je mi pravda už 68 let, a tak jsem se jim asi nezdál! Přeji Vám hodně obchodních úspěchů. Karel Kalvas.

  • For Tiltika Silverrain:
    Dobrý den, zcela bez urážky. Miluji recenze, kde člověk v afektu plácá jednu větu (hloupou) za druhou, sice použije čárky a spojky, ale tak nějak bez logiky. Cituji a vysvětlím:
    1)"....se zeptám prodavače, jestli nemá nějaký doplněk stravy, který by mé kočce mohl pomoct na nějaký problém,....
    Prodavač nemá páru o situaci, kterou řeším, nic mu do toho hlavně není!" - Moje otázka zní - PROČ SE HO TEDY PTÁTE???
    2) "Já se tu snažím své kočce pomoct ještě nad rámec veterinární péče a nějaký blbec za pultem si dovolí mne zkoušet školit o tom, co bych měla dělat!" Otázky: a)PROČ SE HO TEDY PTÁTE? b) JSTE SI JISTÁ, ŽE TEN BLBEC STÁL ZA PULTEM? NE PŘED PULTEM?
    3) "Byla bych ráda, aby někdo obsluze obchodu sdělil, aby si hleděla svého a jednala se zákazníky tak, aby z nich na dálku nesmrděl jejich osobní názor, který je absolutně irelevantní, vzhledem k tomu, že zákazníka neznají. " K tomu se snad ani nic nedá dodat. Vyčmuchat na dálku osobní názor, navíc zapáchající, to je úžasná schopnost! Veliká gratulace, zřejmě ji máte jako jediná na světě! PS - Jsem jenom obyčejný, spokojený zákazník. PePe Liberec

  • Tiltika Silverrain: A tím myslím kupříkladu situaci, kdy se zeptám prodavače, jestli nemá nějaký doplněk stravy, který by mé kočce mohl pomoct na nějaký problém, tak nechci koukat na kyselý ksicht ptající se mne, jestli jsem zkoušela veterináře. Prodavač nemá páru o situaci, kterou řeším, nic mu do toho hlavně není! On je tam proto, aby mi něco prodal a ne proto, aby mne vyškolil o správné péči o MOJE kočky, které se mají jako prasata v žitě, a veterinář, děkuji pěkně, o veškerých problémech, které si přinesly z útulku, moc dobře ví. Já se tu snažím své kočce pomoct ještě nad rámec veterinární péče a nějaký blbec za pultem si dovolí mne zkoušet školit o tom, co bych měla dělat! A je to jen jeden z příkladů. Byla jsem tam vícekrát kvůli časovým důvodům. Byla bych ráda, aby někdo obsluze obchodu sdělil, aby si hleděla svého a jednala se zákazníky tak, aby z nich na dálku nesmrděl jejich osobní názor, který je absolutně irelevantní, vzhledem k tomu, že zákazníka neznají. Že zákazníka nemusí nutně zajímat, kolik nutrií ročně zemře na kožešinových farmách, když se zeptá, jestli nemají nějakou hračku s kouskem pravé kožešinky pro kočky. Ať si o takovém požadavku vaši prodavači myslí cokoliv, že jsem bestie, že jsem sobec, že jsem cokoliv, jednou jsem zákazník, stačí mi odpověď nemáme. A jestli chtějí chránit přírodu, ať to dělají ve svém volném čase.

  • Škoda, že obchod Happyzoo nestojí o recenze lidí, kteří u nich pro své blízké bydliště mohou nakupovat osobně. Obchod Happyzoo je sice kvalitní, ale předražený neuvěřitelně a navíc komunikace s jejich zaměstnanci je příjemná asi jako kupovat si jídlo za pomoci vegana. Máte pocit, že jste neustále souzeni, jestli se ve své péči o mazlíčky dostatečně snažíte. A to prosim kupuji velmi kvalitní produkty, co asi musí mít za dojem lidé, kteří nemají na konzervy ze 100% masa peníze...

  • Vzhledem k tomu, že Česká republika je víc než jen Praha, tak mipřijde velice matoucí, že je ve srovnávači cen uvedeno doprava zdarma, když podle stránek obchodu to mimo Prahu nelatí a cena dopravy do zbytku republiky je 299 Kč. Ve srovnávači cen by pro mne měla být cena konečná. Ctěl jsem u této společnosti objednávat, ale takto ať si to strčí do řiti Pražáci namyšlení.

  • Dana:

    Dobrý den, stojan součástí klece není, objednává se zvlášť. Vysoký je 52,5x26x74 cm. Kolegové s Galaxie mě informovali, že už jste přímo kontaktovala obchod.

    S přátelským pozdravem kolektiv HappyZoo :)

  • Dobrý den,
    velmi mě zaujala zlatá klec na podstavci FOP CHIARA, rozměr klece: 59 x 36 x 60 cm.
    Zajímalo by mne, jak vysoký je podstavec pod klecí. Předpokládám, že je součástí klece
    Dále by mne zajímalo,za jak dlouho bych si mohla tuto klec vyzvednout ve vasem obchodě v Galaxii, s tím, že ji zaplatím přímo na vaší prodejně.

    Děkuji, D. Šindelářová

  • Kamila:

    Dobrý den,

    Bohužel není možno spojovat internetový obchod a kamenné obchody. Nelze za internetové ceny poskytovat servis jako za běžné ceny v kamenných prodejnách, protože bychom odradili právě zákazníky, kteří nakupují na kamenném obchodě a jsou ochotní platit vyšší ceny za 100% servis. Kamenné prodejny mají větší měsíční náklady než internetový obchod. Našim zákazníkům na internetovém obchodě nabízíme možnost si zboží prohlédnout na kamenných prodejnách, poradit se s personálem a v klidu z domova objednat a následně vyzvednout.

    Hezký den, kolektiv HappyZoo :)

  • Dobrý den, z jakého důvodu uvádíte zde i na svých stránkách nepravdivé informace o ceně Asanu 42l? Je to snad tak, že na vašem e-shopu a Heurece je cena nižší a ve Vaší prodejně v Galaxii pak máte cenu o 30 Kč vyšší? I když si mohu zvolit pro vyzvednutí objednaného zboží sklad Galaxii a další pobočky. A proč mi na tuto otázku nedokáže odpovědět Váš pracovník na pobočce? Pokud to je omyl, nebo jde opravdu o vyšší ceny na kamenných prodejnách, pak v pořádku, ale jinak jsou to klamavé informace a toto jednání se mi vůči zákazníkům příliš nezdá!

  • Jan: Taky jsem si nakupovala zboží v prodejně Hájích a vždy nesmírně spokojena. Osobně si myslím že pokud jste reklamoval vzduchovací motorky, tak to jistě není chyba prodejny ale výrobce. :)

  • V obchodě na Hájích jsem koupil zvlhčovač vzduchu a 2x vzduchovací motorek, a už mám za sebou dvě reklamace a třetí mě jěstě čeká, jelikož motorky beží v akvariu, nemohu třetí vyreklamovat. Opravdu mě tímhle naštvali!!
    Takže moje hodnocení je 100% NEGATIVNÍ!!

  • Dobrý den,
    chtěla bych se omluvit týmu pracovníků HappyZoo za nelichotivou recenzi. Chyba (byť neúmyslná) byla na mojí straně. Bohužel mé hodnocení již nejde změnit a tak bych ráda touto cestou změnila svůj názor na tento obchod. Vaše práce je pružná, rychlá a bezproblémová. I přes moje nelibé hodnocení byl váš přístup ke mě velmi profesionální a příjemný. Váš obchod v každém případě doporučuji a přeji vám, aby jste už neměli tu čest s lidmi prchlivými...jako já.
    Blanka