Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • absolutně bez reakce, obchod nefunguje, ztráta času

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Perfektní komunikace
    • Dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Rychlé zpracování objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobra cena, rychle vyřízená objednávka
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychle vyřízené a hlavně komunikace se zákazníkem....spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají skladem granule Josera senior, které se špatně shánějí. A moje kočky jiné granule jíst nechtějí.
    • Při nákupu nad 2.000 Kč doprava zdarma. To se hodí. Platím předem a vždy vše v pořádku.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost a perfektní zabalení zboží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bezproblémový nákup.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, ceny, spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Náhubek byl nejlevnější na trhu
    • Levné zboží bylo nefunkční se špatným popisem. Na náhubku byla sice velikost 0, ale místo Jorkšíra nebo Krysaříka by se hodil tak pro Pudla. Paní mě sice školila, jak by to pes měl mít nasazené a kolik místa by tam měl mít, ale můj pes s 3 centimetrovým čumáčkem měl přikryté i oči. Když si odmyslíme špatný popis, tak náhubek byl špatně zanýtovaný ( jeden nýt chyběl úplně nejspíše to mělo být podle výrobce dodělej si sám).
    • Paní mi nabídla dvě řešení: reklamaci a odstoupení od smlouvy. Slíbila mi vrácení peněz, ale chtěla jsem vrátit peníze včetně poštovného za vrácení zboží. Ohledně způsobu vrácení mě odkázala na obchodní podmínky, kde jsem se mimo jiné dověděla, že poštovné mi nevrátí ( takže mi podala špatnou informací). Díky výše poštovného se nevyplatí zboží vracet.

    Tento obchod nedoporučuji! Mylně informuje, špatné popisky u zboží a komunikace s obchodem je celkem nepříjemná. Kupovala jsem pouze jeden náhubek a ten přišel nefunkční (rozbitý). Nechápu, že nejsou schopni prohlédnout zboží před odesláním. Nabývám dojmu, že v e-shopu prodávají za málo peněz pouze veteš!

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den,

    těchto náhubků jsme prodali již několik a nikdy žádný problém s velikostí či naším popiskem nebyl. O poškození náhubku či jeho chybné výrobě si jisti nejsme a určitě bychom neposlali zničené zboží schválně. Težko říct, jak tato škoda vznikla.

    V e-mailu jsme se domluvili, že Vám vrátíme i peníze za poštovné, což také platilo a čekali jsme na jeho dodání. Na obchodní podmínky jsme Vás odkázali v momentě, kdy jste se nás ptala na adresu, kam zboží odeslat a také je pro vyplnění formuláře "Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě". Pokud jste tyto informace nepochopila, stačilo se jen doptat, v e-mailu jsme Vám to vysvětlili.

    Vše jsme řešili rychle, v klidu a bez problémů, netušíme, který e-mail pro Vás byl nepříjemný.

    Přejeme hezké dny a lepší zkušenosti.

    S pozdravem
    Happyk.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super komunikace a rychlé dodání do domu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Tento obchod vřele doporučuji každému

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé bezproblémové dodání zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Moc milé jednání. Ochota poradit a v neposlední řadě velice příznivé ceny.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nejnižší cena

    OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Široká nabídka, dobrá cena a rychlé zaslání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše vždy perfektní. Skvělá komunikace, rychlost dodání, vstřícnost. Mohu vřele doporučit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vstřícný přístup
    • super ceny
    • doručení bez problému a velmi rychle
    • velký sortiment
    • nic