Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • E-shop evidentně nefunguje...

    Objednal jsem zboží, které bylo uvedeno jako "skladem". Po 7 dnech se mě ozval prodejce s tím, že se mu balík vrátil, a zda má balík odeslat znovu. Odpověděl jsem, že zboží samozřejmě chci, a že jsem ochotný na zboží počkat. Po dalších 8 dnech čekání mě to nedalo, a zašel jsem na Zásilkovnu s dotazem, zda se balík někam nezatoulal (v objednávce jsem totiž zadal doručení na Zásilkovnu). Tam mě ale bylo řečeno, že žádný balík na mé jméno Zásilkovna do přepravy nepřijala. Tedy ani ten údajně vrácený. Volal jsem tedy prodejci a dotazoval se, kde mám zboží. Ten mi do telefonu řekl, že se zboží vrátilo poškozené, a že jiné už nemá. Zboží jsem tedy objednal jinde. S 15 denní prodlevou díky Happyk.cz.

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den,

    ano bylo to přibližně tak, jak pan píše, ovšem je třeba doplnit pár skutečností.
    Balík byl odeslán v termínu, bohužel byl cestou poškozen, tudíž nedorazil vůbec na místo. To jsem však netušil a pouze na stránkách dopravce u balíku bylo uvedena "vratka" = vrácení zboží. O víkendu jsem to řešil způsobem, že jsem napsal email zákazníkovi, ten mi v ten den volal (email si ještě nepřečetl) a tak jsme se domluvili, že balík odešlu znova (to jsem netušil, co mě u dopravce čeká = poničené zboží). Slíbil jsem, že balík vyzvednu v pondělí, to se přiznám, to jsem nestihnul a balík šel vyzvednout v úterý. Jelikož byl balík poničen, vypsal jsem reklamaci a balík tam musel nechat. Zákazníkovi jsem napsal během 4 dnů tři emaily, na které nereagoval. A po 5 - v pátek (nikoli po 8) dnech mi pán volá. Tak jsem se mu do telefonu omluvil, že se zbožím bohužel ať nepočít, že bylo zničeno a na skladě další momentálně není.

    Ještě jednou bych se rád tímto omluvil za tuto špatnou zkušenost, opravdu jsem udělal vše, co bylo v mých silách. Přeji hezký den a krásný rok 2017


  • 100 %

    • Cena
    • Rychlost dodání
    • Možnost dodání
    • Dárek ZDARMA

    Objednal jsem si granule, kde jsem zvolil osobní odběr u nás na náměstí. Po té jsem obdržel email, že mi balíček mohou přivést osobně až domů, tak jsem neváhal a nechal si to přivést, bez žádného dalšího příplatku. Při převzetí jsem navíc dostal menší balíček granulí k mé zásilce zdarma.

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Děkujeme, snažím se dělat maximum pro naše zákazníky. Happyk.cz

  • 100 %

    • Kvalita
    • Cena
    • Rychlost
    • Komunikace
    • Doprava

    Objednala jsem si škarabadlo GUUS a dorazilo v pořádku. Škrabadlo je za tu cenu perfektní jsem nadmíru spokojena.

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den, škrabadla GUUS jsou škrabadla velice pěkná, až se tomu nechce za ty penízky věřit. Happyk.cz

  • 90 %

    • Cena
    • Rychlost
    • Komunikace (Nadstandartní jednání)
    • Ochota
    • Narazila jsem na špatný kus = to se stává (prodejce však rychle vše řešil a vyřešil)

    Objednala jsem si škrabadlo, které mi dorazilo. Ovšem u škrabadla, chyběla myška, která tam měla být zavěšená na gumičce. Prodejci jsem tedy zavolala a on se mi ochotně omluvil, že se jedná o první takovou věc a tak mi nabídnul, hned několik způsobu řešení. Jelikož jsem škrabadlo nikam nechtěla posílat, zvolila jsem si tedy, že mi zašlou dvě hračky včetně dopravy Zdarma jako omluvu za to, že chybí na škrabadle myška. Zkusím tedy nějak myšku, kterou zašlou zavěsit na škrabadlo + mám ještě další hračku pro svoji kočičku. Tento obchůdek můžu jen doporučit, i přesto, že produkt přišel bez myšky. Vše se však vysvětlilo a vyřídilo.

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Děkujeme za kladnou referencí a taky děkujeme za pochopení, ke každé takové vzniklé situaci přistupujeme individuálně a snažíme se ji řešit rychlým a výhodným způsobem pro zákazníka. Happyk.cz

  • 100 %

    • Cena
    • Přehledné stránky
    • Rychlost
    • nevím

    Dobrý Chovatelský obchod

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den, děkujeme za kladnou recenzi, rádi vidíme u našich zákazníku spokojenost. Happyk.cz

  • 100 %

    • Skvělá cena
    • Rychlá možnost vyzvednutí
    • Ochotný a vstřícný človíček

    Tento internetový obchod Happyk.cz můžu z vlastní zkušenosti, jen doporučit.

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Děkujeme, jsme rádi za každého spokojeného zákazníka. Happyk.cz

  • 30 %

    • Pěkný web
    • objednal jsem před 10 dny a stále nic nedorazilo :(

    Objednal jsem a stále čekám

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den,

    předpokládám, že jste pan Tomáš Chalupa z Brna - pokud ne, tak se omlouvám za reakci.

    Váš balíček byl klasicky odeslán společnosti PPL, ještě předtím jsme s Vámi mluvili po telefonu a domlouvali se, kdy balíček přijde, vše jste potvrdil a zdálo se, že není nikde problém.

    Bohužel balíček k Vám dorazil a Vy jste ho nevyzvedl, po té když Vám společnost PPL volala, nechal jste přesměrovat balíček do Berouna, kde prý údajně pracujete - zde to ovšem Vaši kolegové odmítli převzít, jelikož to bylo na Dobírku a nikdo to za Vás nechtěl platit… zhruba asi 14 dní jsme řešili Váš balíček a putoval po celé republice tam a zpátky, až se nakonec vrátil k nám.

    Podotýkám, že jsem to musel řešit v době, kdy jsem byl na své dovolené + jsme celé poštovné platili my a máme tak ztrátu díky Vám.

    Rád bych se zeptal, je tedy opravdu nutné tady ještě dávat negativní komentář, aniž byste se ozval třeba mailem nebo telefonicky? Když jsme Vám volali, telefon nikdo nezvedal a na email taky nereagujete.

    Děkuji za pochopení
    S pozdravem Happyk.cz

    P.S. je smutné, že se najdou i takový lidé.

  • nakoupil v obchodě Happyk.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu proč mají napsané že zboží mají skladem, když ho vlastně nemají skladem, ale objednávají od dalších obchodníků. Již je to déle jak 10 dní a žádná odezva. Objednávka se stále vyřizuje.

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den,

    mohu se zeptat na jméno popřípadě na číslo Vaši objednávky?
    Předpokládám, že jste se trefila s objednávkou přímo do doby, kdy jsme měli vyhlašenou dovolenou - ovšem vše bylo napsáno na stránkách nahoře, všichni ostatní to pochopili a byli s tím obeznámeni. Bylo jasně napsáno termíny kdy to bude po dovolené vyřízeno, s tím jste tedy musela souhlasit pokud jste udělala objednávku - Pokud tomu bylo jinak tak se omlouvám, jen mě mrzí, že tu hned dávate negativní komentář aniž byste se nás třeba zeptala nebo prvně kontaktovala nás.

    Děkujeme za pochopení
    S pozdravem Happyk.cz

    P.S. Bohužel nejsme roboti a taky potřebujeme odpočívat - Dovolenkovat :o)

  • nakoupil v obchodě Happyk.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zklamanost.

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den,

    mohu se zeptat co Vás nejvíce zklamalo? předpokládám, že jste objednala v době, kdy jsme měli vyhlašenou dovolenou a proto se Vaše objednávka zdržela - ovšem vše jsme na stránkách měli napsáno. Pokud je tomu jinak tak se omlouváme.

    S pozdravem Happyk.cz

    Uprava: dohledali jsem problém celé situace a ten vznikl, že jste si nepřečetla podmínky dopravce společnosti Zasilkovna.cz (podmínky jsou na našich stránkách), která bohužel nepřepravuje balíky těřší 5kg a navíc nepřepravuje skleněné věci. Dokonce je to u samotného produktu velikým tučným písmem, kterého jste si musela všimnout. My jsme Vám navíc slušně napsali, že to můžeme poslat jedině Českou poštou vy jste po té sama objednávku Stornovala a teď tady píšete negativní komentář? Můžu se zeptat z jakého důvodu? My jsme Vám nějak ublížili nebo danou věc řešili neadekvátním způsobem? Prosím o vysvětlení, abychom se pro příště poučili. Děkujeme

    Happyk.cz

  • nakoupil v obchodě Happyk.cz před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace

    Reakce obchodu Happyk.cz

    Dobrý den, můžeme se zeptat, kde byl problém s komunikací s našim obchodem? Děkujeme, rádi bychom se poučili. Zakládáme si právě na komunikaci se zákazníkem. Happyk.cz

  • nakoupil v obchodě Happyk.cz před 4 lety

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ¨rychlost , spolehlivost , pohoda z domu ,ochota na vše odpovedět pomoct a poradit
    • žadné slabiny jsem nenašla

    Vřele všem doporučuji skvělé jednání , ochota ,rychlost široký sortiment produktu no prostě skvělý v každém ohledu