Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Nejsem vůbec spokojený s tím, že se mi ztratila zásilka a nechtějí to řešit rychleji nebo přiznat vinu. Stalo se mi poprvé, že někdo ztratí zásilku

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, pane Szotkowski, vaši objednávku jsme předali přepravci 16.8.2021 a dne 20.8.2021 byla připravena k vyzvednutí na výdejním místě. Bohužel výkony vybraných dopravců (doručení balíčku) nejsme schopni ovlivnit.

  • 10 %

    • Žádná mě nenapadá
    • Nekontrolují výrobu
    • Nekontrolují zadávání
    • Ztráta času

    Objednavka naprosto zkazena. Nemam co dodat. Absence jakekoliv kontroly vyrobku ktery si objednavate. Dle vyjadreni reklamacniho oddeleni se ani nevyrabi v CR. ZLODEJINA. SMEJDI.
    JDETE JINAM !!! NE K HAPPY FOTO.

  • 20 %

    • akce
    • cena
    • spolehlivost
    • reklamované zboží i podruhé přišlo zkažené

    Během pár měsíců jsem vytvořila dvě objednávky a obě byly zkažené. V první objednávce jsem vytvořila dvě fotoknihy deLUXE Premium, kdy jsem předpokládala, že jde o top produkt a bude v pořádku. Bohužel jedna fotokniha se jim posunula tak, že první dvě stránky zmizely a uprostřed knihy byly dvě bílé prázdné strany. Brala jsem to, že se to může stát a dala jim šanci a vytvořila jsem druhou objednávku.

    Podruhé šlo mj. o puzzle. A co se stalo, obrázek byl posunutý, jakoby zdvojený... takže dvě objednávky, dvě reklamace - nehledě na to, že zrovna u puzzlí člověk stráví čas a pak zjistí, že skládá zmetek... Psala jsem jim na jejich info mail, reakce hned, ale vždy přijde víceméně automatická odpověď, že zaregistrovali reklamaci a ať produkt pošlu zpátky, omluva žádná, jen strohý text a šup s produktem zpět za další poštovné....

    Po první reklamaci přišla fotokniha v pořádku, ale co se týče puzzlí, tak ty se asi jen projely tam a zpátky. Poslali úplně stejně zkažené, jako byly ty původní. K tomu srdceryvný dopis, jak je to mrzí a jak udělali všechno proto, aby už to přišlo v pořádku a opět přišel zmetek! Takže poštovné vyhozené k ničemu, čas strávený u toho také... už nikdy víc takové "profesionály."

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, paní Koňáková, mrzí nás, že jste byla nucena svou objednávku fotoknih reklamovat. Dle vašich informací je patrné, že reklamace proběhla řádně a fotoknihu jste obdržela v bezvadném stavu. Co se týká reklamace puzzlí - není možné, abychom 2x za sebou udělali při výrobě stejnou chybu. Každá reklamace prochází přísnou kontrolou. Můžeme se jen domnívat, protože nemáme k dispozici konkrétní údaje o objednávce, že byl problém v datech. Pokud budete mít zájem o kladné vyřízení reklamace, stačí zaslat potřebné podklady na adresu sídla společnosti. Věříme, že vše vyřešíme k vaší i naší plné spokojenosti.

  • 100 %

    • cena

    Po kontaktování zákaznického centra mi bylo doporučeno fotky odeslat zpět s krátkým průvodním dopisem. Fotky jsem tedy reklamovala.
    24. 2. (středa) jsem fotky odeslala a už 3. 3. (středa) jsem byla urgována Českou poštou, že mi budou balíček doručovat. Fotky dorazily už naprosto v pořádku a celkem rychle, za to jsem ráda.
    Jen mi trošku chybělo nějaké info, že fotky dorazily, že reklamace byla vyřízena kladně či záporně..

    Ale jinak super, moc děkuji.
    __________________________
    Dobrý den,
    z HappyFoto s rodinou objednáváme fotky už od doby, kdy byli moji starší bráchové malí, což bude už přes dvacet let. Tehdy to bylo ještě přes filmy, dneska už ale nechávám vyvolávat fotky, jak jinak, než elektronicky.
    Fotky jsou převážně z mobilu, proto i počítám s tím, že kvalita někdy nemusí být bůhví jak dobrá. Ale objednávka, která mi dorazila před několika dny, mě vážně zklamala.
    Nejdřív se mi dostaly do rukou fotky focené mobilem, tak jsem si říkala, že bude chyba asi na mé straně, přece jenom, fotky přes mobil... sice vypadaly v mobilu i počítači pěkně, ale jak se vytisknou, může se kvalita třeba zhoršit...
    Jenže pak přišly fotky, které jsou OPRAVDU kvalitní, focené od profi fotografa. Jednalo se o mé fotky z maturitního plesu a kvalita byla příšerná. Fotky jsou neostré a rozmazané, na některých není skoro nic vidět, jak jsou tmavé.
    Shodou okolností jsem si nechala vyvolat znovu i některé fotky, které mám z minula. A nevěřila jsem svým očím - starší fotka byla kvalitní, krásně ostrá a dokonce jsem mohla rozeznat, jaký výraz mám v tváři nejen já, ale i ostatní.
    Jediné, co mě na objednávce překvapilo, bylo lepší zabalení. Co se mi ale nelíbilo, byly méně kvalitní "obálky" na fotky, ve kterých se snadno pomačkají růžky u fotek.

    Jsem opravdu zklamaná, tohle se mi ještě s fotkami od vás nestalo. Bohužel nedokážu říct, jestli si u vás ještě fotografie někdy objednám, asi bude lepší připlatit si u konkurence a mít fotky kvalitnější.

    S pozdravem
    Bára

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, chtěli bychom podotknout, že dodáváme fotografie v prvotřídní kvalitě. Pokud tomu tak ve vašem případě nebylo, rádi ověříme, kde se stala chyba. Kontaktujte naši službu zákazníkům na [email protected]. Děvčata vše prověří a domluví se s vámi na dalším postupu.

  • 20 %

    • + levné produkty
    • velmi tmavé fotografie neodpovídající elektronické podobě
    • zbarvení do žluta
    • ořez fotografie navzdory dodání přesného rozměru a správného nastavení
    • výrazné zhoršení kvality oproti minulým objednávkám
    • naprosto rozházené neuspořádané fotografie v různých obálkách (včetně téže fotografie objednané ve více kusech)
    • tenké obálky: zhoršení kvality oproti dřívějším obálkám - fotky se v nich rozházely a pomačkaly

    Obrovské a zarážející zhoršení kvality. Oproti dřívějším objednávkám jsou fotografie mnohem tmavší, bílá i černá jdou do šeda, odstín fotografií jde přehnaně do žluta. Toto je navíc potvrzeno tím, že jsme objednali naprosto totožnou fotografii, jako před třemi lety (původní se zničila) a v porovnání s původní jasnou a živou fotografií nám tentokrát dorazil nepoužitelný zmetek.
    Jediné pozitivum je, že fotografie dodali v dostatečně velké a kvalitní krabici, s čímž byly dříve problémy.
    Toto bylo naposledy, co jsme z Happy Foto objednávali. Objednávka byla za 2 000 Kč a prakticky to byly vyhozené peníze.

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, chtěli bychom podotknout, že dodáváme fotografie v prvotřídní kvalitě. Pokud tomu tak ve vašem případě nebylo, rádi ověříme, kde se stala chyba. Kontaktujte naši službu zákazníkům na [email protected]. Děvčata vše prověří a domluví se s vámi na dalším postupu.

  • 20 %

    • cena 1.90
    • kvalita fotek děs! , fotky hodně tmavé a žlutý nádech fotek, úplně jiná než byla vyfocena
    • objednaná velikost u poloviny fotek vubec nesedí misto dvou velikosti mam 5 ruznych velikosti dokonce mi udelali z fotky která mela byt obdelnik,, čtverec 10 x10

    určitě nedporučuji, příste už se obratim na jinou firmu.

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, v případě, že nejste spokojena s vyhotovením objednávky, kontaktujte naši službu zákazníkům na [email protected], kde se s vámi kolegyně domluví na dalším postupu.

  • 20 %

    • cena 1.90
    • kvalita fotek děs! , fotky hodně tmavé a žlutý nádech fotek, úplně jiná než byla vyfocena
    • objednaná velikost u poloviny fotek vubec nesedí misto dvou velikosti mam 5 ruznych velikosti dokonce mi udelali z fotky která mela byt obdelnik,, čtverec 10 x10

    určitě nedporučuji, příste už se obratim na jinou firmu.

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, v případě, že nejste spokojena s vyhotovením objednávky, kontaktujte naši službu zákazníkům na [email protected], kde se s vámi kolegyně domluví na dalším postupu.

  • 10 %

    • cena
    • Špatná komunikace.
    • Automaticky bez upozornění je zapnutá digitální úprava fotek automatem.

    Špatná komunikace. Při zadaní objednávky jsem nenašel pole na vypnutí digitálních úprav automatem. Tak jsem hned požádal helpdesk o prověření a prosbu v případě, že je automaticky zapnutá, aby volbu odstranili z objednávky. Oznámili mi, že objednávka se nedá změnit, takže celou zakázku mám zničenou. :/ Nedoporučuji.

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, digitální úpravy můžete vypnout v nákupním košíku u každého objednávaného produktu. Po odeslání objednávky z nákupního košíku bohužel nemůžeme do již nastaveného výrobního procesu zasahovat.

  • 10 %

    Objednané fotografie jsou ořezané,cenová nabídka absolutně nesouhlasila s tím co obchod nabízí,žádný email o obdržení objednávky ani upozornění o vyšších cenách ,celková nespokojenost

    Reakce obchodu HappyFoto

    V případě, že nejste spokojena s vyhotovením objednávky, kontaktujte naši službu zákazníkům na [email protected]. Děvčata vše prověří a domluví se s vámi na dalším postupu.

  • 10 %

    • kvalita fotoknih je naprosto otřesná
    • fotografie jsou tmavší než originál
    • barvy na koženkovém přívěsku jsou bledé

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!
    S touto společností bude spokojen pouze ten, komu nezáleží na kvalitě ale na ceně.

    Fotokniha "deluxe" - totální KATASTROFA. V jejich zázračném programu jsem se snažila, dělat fotoknihu co nejlépe, zarovnání, velikost, vzdálenost atd. Přišla fotokniha, která je zaprvé zkroucená a za druhé horní okraje jsou ve velikosti 2mm a spodní 5mm. Já nastavovala okraje na 7mm, což je dost veliký rozdíl. NA REKLAMACI NEMÁM PRÁVO, jelikož knihu již nemám uloženou v elektronické podobě. Hlavně že se chvástají tím, že knihu mají uloženou po dobu 20 dní. Nicméně jsem objednala celkem 4 fotoknihy v hodnotě 3tis a všechny jsou takto zmrvené.

    Dále jsem objednala cca 400 fotografií a čekala bych, že fotografie přijdou seřazeny podle toho, jak jsem si je objednala, což se nestalo a fotky jsou totálně rozházené ve čtyřech balíkách. Kvalita fotek neodpovídá realitě. Fotky jsou o dost tmavší. Když jsem objednávala fotografie od jiné společnosti, fotografie byly normálně uspořádané. Bohužel jsem se nechala zlákat akcí.

    Také jsem si objednala koženkový přívěsek, kde tedy barvy absolutně neodpovídají. Hrůza na to pohledět.

    Fotografie a fotoknihy jsou na celý život. Proto se rozhodně vyplatí investovat a nechat si produkty vytvořit u kvalitních společností a ne u těchto patlalů. Teď už to bohužel vím také.

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, paní Renato, na výše uvedenou recenzi jsme vám již odpovídali na recenzích Google. Rozhodně nesouhlasíme s tím, že bychom vám sdělili, že nemáte právo na reklamaci. Je pravda, že data k objednávkám po 20 dnech kvůli nařízení GDPR musíme smazat. Jestliže reklamujete zboží po 20 dnech od přijetí objednávky do výroby, je nutné nám data zaslat buď na flash disku nebo např. přes úschovnu. Chtěli bychom podotknout, že zboží dodáváme v prvotřídní kvalitě. Pokud tomu tak ve vašem případě nebylo, rádi ověříme, kde se stala chyba. V případě zájmu o zahájení reklamačního řízení, stačí zaslat potřebné podklady, dle našich obchodních podmínek, na adresu sídla společnosti.

  • 100 %

    • Skvělá kvalita
    • Rychlost dodání
    • Komunikace
    • Super ceny

    Objednal jsem si fotoknihu a jsem s ní moc spokojen. Fotky vyšli moc hezky profesionální zpracování. Nízká cena oproti konkurenci další fotoknihu budu objednávat zas přes Happyfoto.

  • 10 %

    • Objednávka přišla rychle
    • Objednala jsem si fotky a v ten samý den jsem vytvořila ještě objednávku na kalendář, když jsem chtěla sloučit objednávky do jedné (za 1 poštovné) už to nešlo. To co přišlo za fotky, respektive formáty, je katastrofa. Fotky jsou různě veliké! Některé jsou úplně pidi,pak větší,jiné mají bílý okraj a pár z nich má vybraný formát 9x13. Asi nemají program na přizpůsobení fotek,fotky by ode mě rozmazané nebyly!

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, paní Fabiánová, bohužel dodatečné sloučení samostatně odeslaných objednávek z nákupního košíku není dodatečně technicky proveditelné.
    Dle vámi uvedených informací jste objednala fotografie (např. ve velikosti 10 x cca 15 cm) v IDEÁLNÍM rozměru. U rozměru IDEÁL zachováme šířku zvoleného formátu a podle poměru stran dodaných dat přizpůsobíme delší stranu fotografie. V tomto případě musíte akceptovat to, že delší strana může být kratší než u klasické fotografie. Více o této problematice naleznete na https://www.happyfoto.cz/cs/foto/fotografie-ideal-klasik.html.

  • 10 %

    • levné ceny
    • kvalita šílená

    jsem zhrozen,kvalitou vyvolání.Fotky zatmavlé nevýrazné oproti originálu,to automatické vylepšení spíš zhoršuje,než vylepšuje.Fotky jsou jak pod nějakou clonou či co.

    jen k porovnání: https://uloz.to/tamhle/y1Y8dPbqHhpq

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, fotografie dodáváme v prvotřídní kvalitě. Pokud tomu tak ve vašem případě nebylo, kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected]. Děvčata se s vámi domluví na dalším postupu.

  • 20 %

    • nízká cena produktu v akci
    • neochota řešit reklamaci
    • nízká kvalita "deluxe" fotoknihy
    • Kvůli neodpovídajícímu formátu A4 na sirku (dolejší strana cca o 1cm kratší, než by mněla byt), nadpisy a fotky dole můžou byt uříznuté, což i bylo důvodem moje první reklamace

    Objednávala jsem fotoknihy ještě v dubnu, ale po dvojte reklamaci mněla jsem tak odporný dojem, že ani recenzi se mi nechtělo psát. Ale nakonec jsem se rozhodla jen upozornit nastávající zákazníky aby neudělali stejnou chybu jako já.
    Nejhorší zážitek byl po první reklamaci, když přišlá mi fotokniha s dvěma otočenými fotkami místo na výšku na šířku (jedna fotka byla manžela bez hlavy). Dlouho jsem nemohla tomu uvěřit a pak jsem chtěla dokonce tou parodii radši vyhodit a zapomenout, ale když jsem vzpomněla kolik casu jsem ztratila u vytvořeni té fotoknihy, bylo mi lito jen tak všechno nechat. Kvůli nemožností uložit produkt v hotové objednávce já nemohla dokázat, že to nebyla moje chyba. Paní v zákaznickém centru obvinila mě v nepozornosti a byla to poslední kapka ... Nakonec mi napsali, ať objednám znova na dobírku, ale platit už nemusím. Mela jsem obavy, že to bude ještě horší, proto jsem udělala PrtSc každé stránky náhledu. Řešili to na úrovni vedeni, tak že po druhé reklamaci byla kniha v pořádků, ale do teď nemam z toho dobry pocit...

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, mrzí nás, že jste byla nucena svou objednávku 2x reklamovat, ale bohužel se to stalo. Velmi se omlouváme a věříme, že přepracovaná fotokniha udělala radost nejen vám, ale i vašim blízkým.

  • 100 %

    • Naprostá spokojenost!
    • Kvalitní práce fotoknihy z fotek z mobilu
    • Rychlost
    • Výborná komunikace.

    Nechávala jsem si dělat fotoknihu z dovolené. Všechny fotky jsem fotila přes mobil a trochu jsem se obávala jaká bude kvalita fotoknihy, ale musím s radosti říct, ze jsem byla mile překvapena a potěšena

  • 10 %

    • strašný

    Nechávala jsem si udělat fotoknihu ze svatebních fotografii a to co mi přišlo mě až rozbrečelo snad parodie nebo co Happy foto už nikdy víc! To si radši připlatím tohle šlo rovnou do koše!

    Reakce obchodu HappyFoto

    V případě, že nejste spokojena s vyhotovením objednávky, kontaktujte naši službu zákazníkům. Děvčata vše prověří a domluví se s vámi na dalším postupu.

  • 10 %

    • Kvalita fotoplátna

    Objednávala jsem fotoplátno velikosti 70*50 cm, ačkoliv zaslaná fotografie byla ve vysoké kvalitě, kvalita fotoplátna je mizerná. Oproti konkurenci na velmi nízké úrovni. Fotoplátno je poškrábané, struktura fotoplátna je tak výrazná, že ruší celou fotografii. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, chtěli bychom podotknout, že veškeré fotoprodukty dodáváme v prvotřídní kvalitě. Pokud tomu tak ve vašem případě nebylo, rádi ověříme, kde se stala chyba. Kontaktujte naši službu zákazníkům. Děvčata vše prověří a domluví se s vámi na dalším postupu.

  • 100 %

    • Profesionální jednání
    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Skvělá aplikace
    • Kvalita produktů

    Objednala jsem si obrazy na plátno, formát 60 x 60 cm (https://www.happyfoto.cz/cs/fotoobraz.html). Měla jsem trochu obavy, protože jsem k výrobě fotoobrazů využila skeny starých fotek. Skenovala jsem staré, poškrábané černobílé fotografie formát 8 x 8 cm na obyčejném kancelářském skeneru (na 1200 DPI). Výsledek mě mile překvapil. Nejenže je plátno opravdu pěkně natažené v dřevěném rámu, ale obrazy ze starých fotek dopadly fakt dobře.

  • 100 %

    • Cena
    • Kvalita
    • Rychlost dodání

    Objednal jsem si velké nástěnné skleněné hodiny, kvalita tisku perfektní a levnější než u konkurence. Bohužel nefunkční hodinový strojek (což se může stát), okamžitě byl z obchodu zaslán nový!

  • 20 %

    • rychlé doručení
    • editor je rychlý a dobrý
    • časté akce na fotoknihy
    • arogantní a neochotný přístup k zákazníkovi, když chce reklamovat chybně vyrobený výrobek
    • vysoká cena poštovného a balného

    Léta letoucí mám s Happy Foto dobrou zkušenost, fotoknihy jsou vždy v bezvadném stavu dodány včas. Nicméně dnešní a včerejší zkušenost s reklamací mě přesvědčila o tom, že už u nich neobjednám.
    Dorazila mi fotokniha v kartonové obálce - nutno dodat, že doručují POUZE přes ČP, což samozřejmě samo o sobě je tak trochu doručovací problém. Kniha má poškozené desky již z výroby, vzhledem k tomu, že obálka byla neporušená. Desky jsou vytištěné na nějakém kartonu, který má v sobě "vlysy", takže kazí celý úvodní dojem z knihy. Je to vidět i pohmatem cítit, že je kniha chybně vytištěná. Nechápu, kdo kontroluje kvalitu výroby v Happy Foto, ale asi zjevně někdo, kdo tomu nedává žádnou péči. Tohle by se opravdu nemělo stávat, tuplem firmě, která funguje 22 let, jak tu již na Heuréce samo Happy Foto píše...
    Napsala jsem tedy na Happy Foto email, že se stala tato nemilá skutečnost, knihu mám bohužel jako dárek, a tak musím vymyslet něco jiného, protože tyto příšerné desky opravdu nikomu jako dárek dávat nechci. Odpověď byla, ať knihu zašlu zpět (detailní fotky vady zjevně nestačily). Na to jsem reagovala, že v době "koronavirové" opravdu nepůjdu na ČP se nechat nakazit, a že reklamace tohoto typu se dá jistě řešit jinak - např. nějakou menší slevou, či zaslání nové fotoknihy. Na to už jen odepsali, že na reklamaci mám přeci 24 měsíců, tak na ČP nemusím chodit teď...můžu třeba za půl roku. Co sakra budu dělat např. půl roku doma s hnusnou fotoknihou? Která teď už ztratila své uplatnění darování k výročí seznámení?! No nezlobte se na mě, ale jednodušší a levnější pro obě strany by bylo poskytnout na knihu třeba slevu - nemusela bych platit další nesmyslně vysoké poštovné za zaslání zpět a také riskovat své zdraví (takže by mě vlastně fotokniha v akci vyšla na stejnou cenu jako kdekoliv u konkurence), a Happy Foto by nemuselo vyrábět novou knihu... No zjevně reklamační oddělení není silná stránka celého Happy Foto. Rozhodně by je řešení reklamací jinak nezruinovalo. Posláním zpět fotoknihy, která má špatné desky, by jen knihu vyhodili, a vytiskli novou.
    Pokud si zakládají na nespokojených zákaznících, kterých je tu na Heuréce dost, zjevně zas tak bezvadní nejsou.

    Reakce obchodu HappyFoto

    Dobrý den, jsme rádi, že jste naší letitou zákaznicí a doposud jste byla s našimi službami spokojena. Samozřejmě, že nás mrzí, že poslední objednávka nebyla vyřízena bezchybně, tak jako ty předchozí. Bohužel, desky fotoknihy nebyly v pořádku a prošly výstupní kontrolou, což se normálně nestává, ale jsme jen lidé, někdy chybující. Postup reklamace vám byl vysvětlen, stejný postup máme uvedený v obchodních podmínkách. Nikde ovšem není uvedeno, že je nutné nám reklamované zboží vracet Českou poštou s.p. Můžete využít služeb jakékoli přepravní společnosti, která balíček vyzvedne na adrese, kterou určíte vy sama. Nikam balíček nosit nemusíte.