• nemohu hodnotit něco, co jsem zatím neobdržela.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Dobrý den paní Zetková,

    děkujeme za Vaší reakci. Zboží jste si objednala 5.9 a již v košíku při objednání bylo uvedeno, že poslední položka není skladem a předpokládáme naskladnění do dvou týdnů. Objednávku jste dokončila, zaplatila zálohovou fakturu, kde bylo znovu uvedeno, že zboží zatím není skladem. Dodavatel nám potvrdil dodání do konce tohoto týdne a poté obratem zasíláme k Vám, stále v avizovaném termínu do dvou týdnů od objednání. Chápeme, že může být nepříjemné na zboží čekat, nicméně se domníváme, že díky výše uvedenému by se nemělo jednat o důvod pro nedoporučení našeho eshopu jiným klientům.
    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Tým péče o zákazníka
    HAPPY END CZ, a.s

  • chce se po mě hodnocení něčeho, co jsem ještě nedostal

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení. Bohužel výzvu k hodnocení nákupu zasílá automaticky portál Heureka bez našeho přičinění vždy v rozmezí 6-10 po objednání. Ve vašem případě jste si objednal výrobek, který nebyl skladem a již v době objednání jsme Vám předávali info o předpokládaném naskladnění 9.12. Zboží dnes dorazilo a již Vás mailem kolegyně informovala, že odesíláme a balíček u Vás bude v pondělí. Věříme, že vše i v poslední části obchodního případu proběhne bez problémů a budeme rádi, když si následně najdete čas na upravení hodnocení.

    Přejeme krásný den
    Tým společnosti HAPPY END CZ a.s

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený pane Sajiči,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Objednal jste si zboží, které ve chvíli objednání nebylo skladem ( informace o této skutečnosti byla vidět na našem eshopu a měl jste jí i v automatickém potvrzení objednávky). Dispečerka Vám následně i potvrdila, že k naskladnění dojde cca 20.3. Mrzí nás, že delší doba naskladnění je pro Vás komplikací, bohužel není v naší moci ovlivnit skladové zásoby dodavatele. Pokud Vám nevyhovuje nutnost čekat na zboží, je tu možnost stornování celé objednávky. Pokud jí chcete využít, obraťte se prosím na naší Zelenou linku a kolegyně s Vámi storno objednávky uskuteční.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Tým péče o zákazníka
    HAPPY END CZ, a.s

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neinformuje o termínu doručení sms nebo emailem. Sice přijde faktura s předpokládaným dnem doručení, ale nevíte jestli je kurýr na cestě k vám nebo přijede jindy.

    Zboží které je inzerováno v eshopu neodpovídá skutečně dodanému.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený kliente,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně pro spedici používáme externí dopravce Toptrans a GLS, jejichž způsob komunikace s koncovým zákazníkem nemáme jak ovlivnit. Váš podnět ke způsobu komunikace dodání zboží jim předáme.

    S pozdravem


    Tým společnosti HAPPY END CZ a.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemoznost zaplatirt kartou

    po vybrani zbozi a po zvoleni platby kartou - objednavka odeslana bez moznosti zaplatit kartou - situace se opakovala 2x

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený pane Lopušku,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel se jedná o technické problémy na straně poskytovatele platební brány.
    Ujistil nás, že na nápravě urgentně pracuje, bohužel se jedná o problém závažnějšího charakteru vyžadující delší dobu řešení.
    Přesto doufáme, že nám ještě někdy v budoucnu dáte šanci.

    S pozdravem a přáním krásného dne


    Tým společnosti HAPPY END CZ a.s.

  • Špatná komunikace

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážená paní Obermajerová, vážený pane Obermajere,

    10.9. jste si u nás objednali zboží, které jsme měli dle dat Vámi vyplněných na eshopu odeslat na Vaše jméno a na Vámi určenou adresu, na tytéž údaje vystavit i fakturu. Poté co jste zboží obdrželi i s fakturou, žádali jste naší společnost o změnu fakturační adresy ze soukromé osoby na společnost Vašeho zaměstnavatele. Žádosti jsme vyhověli a dle Vámi zaslaných dat jsme fakturu opravili. Nicméně ani tato verze faktury ve Vaší účtárně neprošla. Opravili jsme fakturu tedy podruhé. Až tuto verzi Vaše účetní přijala a 21.9. jste nám zaslali mail, že takto je faktura v pořádku a že se ještě jednou omlouváte za komplikace. Upřímně nás tedy překvapuje Vaše reakce, kdy nás nedoporučujete pro špatnou komunikaci.

    S pozdravem


    Tým společnosti HAPPY END CZ a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla stornována 17.4.2020 po dohodě s obchodem.
    Proto odpovídám až dnes 17.4.2020 na tento, již 5.4.2020 Vámi zaslaný dotazník.
    Zboží do dnešního dne nedošlo

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený kliente,

    mrzí nás, že nejste s naším obchodem spokojen. Dovolte nám uvést podrobnosti. 25.3 jste na našem eshopu objednal dva výrobky. Oba v té době nedostupné s informací, že se jedná o zboží, které je z důvodu pandemie celosvětově velmi žádané a že nejsme schopni určit datum dodání a vedeme Vaši objednávku v pořadníku. Na Váš email kolegyně ten samý den zaslala ještě potvrzení. Dnes Vám obchodní zástupce volal s informací, že objednávku stále evidujeme. Zboží na ní bohužel ještě není dostupné. Ale nabídl Vám, že objednané respirátory můžeme nahradit jiným, pravda dražšími ale o třídu výkonnějšími. Případně budeme objednávku dál evidovat do jejiho vykrytí a nebo můžete objednávku stornovat. Sám jste si vybral storno a informoval obchodníka, že zboží si objednáte znovu, až uvidíte na eshopu jeho dostupnost. Dle slov obchodníka jste byl rád za připomenutí objednávky jako takové a o to více nás udiveje a mrzí tato Vaše reakce.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Tým společnosti HAPPY END.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé čekání na zboží, zboží špatně zabalené- jednalo se o zrcadla, která i když byla zabalena, tak už přišla poškozená.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený kliente,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, nicméně v tuto chvíli ji vidíme jako neoprávněnou. Na Vaši organizaci evidujeme pouze jedinou objednávku a to nikoliv na zrcadla, ale na segmenty z oblasti podlahového značení. Objednávku jste uskutečnili v pátek 1.3 a zboží včetně faktury bylo u Vás v pondělí 4.3. Zřejmě jste u nás nyní recenzovali nákup uskutečněný u jiné společnosti. Pokud potřebujete nová zrcadla, tak i ta máme v nabídce a na naší kontaktní lince jsme připraveni na Vaši případnou objednávku.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Tým péče o klienta společnosti HAPPY END CZ a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po deseti dnech nedorazila, už si tam nic objednám

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený pane Vladimíre,

    velmi děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb, i když nás samozřejmě mrzí, že nebylo pozitivní. Proto jsme také důkladně prověřili Vaši objednávku. Obecně vzato první informaci o dostupnosti zboží dostává zákazník ihned při výběru zboží ještě předtím, než vloží produkt do nákupního košíku. Další informaci obdrží v potvrzovacím e-mailu, který rekapituluje objednávku a v kolonce „Dostupnost při objednání“ je uvedeno, zda je zboží na skladě nebo je dodací lhůta delší. Navíc je kupujícímu zasílán následný e-mail, který informuje o stavu objednávky s uvedením dostupnosti zboží. I ve Vašem případě komunikace proběhla přesně podle výše popsaného způsobu. Objednal jste si 3 ks jednoho produktu kdy ve chvíli objednání byl k dispozici pouze jeden. Zbylé dva kusy měly obvyklou dodací lhůtu 14 dní, nicméně dorazily dříve a dle informací spediční služby Vám byla kompletní zásilka předána 16.1.2019. Věříme, že jsme celou záležitost vysvětlili a že i přes prvotní negativní pocit budete s našimi produkty nakonec spokojen.
    Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Tým péče o klienta
    HAPPY END CZ a.s

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje. Zboží objednáno 2.1. a do 14.1. nedorazilo.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že nejste spokojen. Podrobnější informace k Vašemu podnětu Vám dispečerka zasílala osobním mailem, ve zkratce tak činíme i zde. Vaše objednávka dorazila v době odstávky systému spojené s inventurami na přelomu roku 2018/2019. O probíhající inventuře jsme informovali jak na stránkách eshopu, tak v automaticky generovaném potvrzení objednávky. V tomto období opravdu může dojít k pozdržení expedice objednávek. Děkujeme za poskytnutou zpětnou vazbu, pro budoucí období inventur se zamyslíme nad vizuálně výraznějším a lépe umístěným informačním bannerem o odstávce, tak aby pro naše klienty nebylo nepříjemným překvapením, že se v daném období nedržíme našeho standardu, tedy expedice skladových položek obratem. Pevně doufáme, že jsme danou situaci dostatečně osvětlili a budeme se těšit na Vaše případné budoucí objednávky.

    S pozdravem
    Tým péče o klienta

    HAPPY END CZ a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání

    K pásce, kterou nemá smysl hodnotit, jsme si objednali i nástěnný držák na dvě tlakové lahve. Nejen že přiložený řetěz nešel na háčky nasadit, jelikož byly tlustší, (nebo řetěz měl malá oka)..., ale také byl kratší. U produktu v hodnotě 800,- bychom čekali lepší propracovanost. Upřímně nás to velmi rozzlobilo. Nicméně jsme si poradili sami. Bylo by ale dobré na tento produkt mrknout, zda to byl jen jeden vadný kus nebo je tato chyba u všech.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážená paní Kateřino,

    i přesto, že vaše hodnocení není pozitivní, velmi za něj děkujeme. Je pro nás důležitým zdrojem zpětné vazby, která nám pomáhá zlepšovat naše služby. Nikdo není dokonalý, a to platí i pro HAPPY END, ale uděláme maximum pro to, aby se podobná věc neopakovala. Předávám váš podnět naší zákaznické podpoře, která se vaším případem bude nadále zabývat. Věřím, že vše bude vyřešeno k vzájemné spokojenosti tak, jak to obvykle u nás bývá. Jsme rádi, že jste i přes negativní hodnocení našla pozitivní rys nákupu, a tím byla rychlost dodání.

    S přáním hezkého dne
    Mgr. Markéta Reedová
    HAPPY END CZ, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    potvrdili mi, že je zboží skladem a později na urgenci mě určili datum dodání cca za 1 měsíc !!!

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený pane Kogene,

    velmi nás mrzí, že došlo k nedorozumění v souvislosti s dodávkou zboží, které jste si objednal. Jak už jsme vám osobně vysvětlili, jednalo se o problém s přechodem do nového roku 2018 a změny systému skladování. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti, které vám vznikly. Uděláme maximum pro to, aby při vaší další objednávce proběhlo vše hladce, tak jak je to u nás obvyklé, a k vaší úplné spokojenosti.

    Hezký den
    Mgr. Markéta Reedová
    HAPPY END CZ, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Měli zboží, o které jsem měla zájem.
    • Komunikace se zákazníkem. Obchod nedal nijak vědět, že zboží odesílá, ani jsme nevěděli, přes jakou přepravní firmu zboží bude expedováno. Žádné číslo zásilky, žádné upřesnění času, nic. Komunikace obchodu naprosto nulová a na to už člověk v dnešní době není zvědavý.

    Obchod nekomunikuje, zboží sice dodá, ale není možné domluvit žádný den ani přibližnou hodinu dopravy. Strašné, člověk aby seděl na zadku tři dny... Tento obchod už nikdy.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážená zákaznice,

    moc děkujeme za hodnocení nákupu. Těší nás, že jste obdržela zboží v pořádku, v rozsahu a kvalitě, kterou jste si objednala. Zároveň nás velmi mrzí, že Váš dojem byl pokažen nejasnostmi okolo doručení zboží. Z kontroly písemné komunikace vyplývá, že Vám naše obchodní oddělení zaslalo potvrzení objednávky a zároveň informaci o termínu jeho doručení. Nicméně zdá se, že zasilatelská firma, které byla zásilka předána, se s Vámi již nespojila včas a pro Vás vyhovujícím způsobem. Tento problém s přepravní společností řešíme. Omlouváme se a věříme, že příště doručení zboží proběhne bezproblémově.

    Hezký den,
    Mgr. Markéta Reedová
    HAPPY END CZ, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chtěl jsem vyměnit zboží, ale odmítli jste to. Slíbili jste, že zavoláte s jiným možným řešením a již jste se neozvali.
    • O. Kout

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený pane Koute,

    i přes Vaši prvotní negativní reakci pevně věříme, že se v následné komunikaci s našimi zaměstnanci vše vysvětlilo. Doufáme proto, že nám i nadále zachováte přízeň a těšíme se, že Váš příští nákup proběhne hladce, bez zbytečných komunikačních šumů.

    Děkujeme a přejeme hezký den
    Mgr. Markéta Reedová
    HAPPY END CZ, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nižší cena nabízeného zboží proti konkurenci.
    • Nedostatečná komunikace při zpracování objednávky a dodání zboží přepravní společností

    - Obchod pro nákup nedoporučuji z důvodu nedostatečné informovanosti o stavu a změně objednávky.

    - Při objednávce mi přišel pouze automatický e-mail s potvrzením jejího přijetí, o šest dní později mi bez jakékoliv předchozí informace zazvonil u dveří kurýr se zásilkou a dobírkou.

    - V dnešní době by mělo být podrobné informování zákazníka o stavu objednávky běžnou a automatickou záležitostí.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený pane Kozlovský,

    děkujeme Vám za recenzi a jsme rádi, že i přes rozčarování spojené s informovaností ohledně dodání Vašeho zboží, jste zmínil i pozitiva. To nás těší. Co nás netěší, je samozřejmě Vaše nespokojenost s přepravní společností a za to se omlouváme. Celou situaci s danou společností intenzivně řešíme, aby už se něco takového neopakovalo.

    Přeji Vám krásný den
    Filip Ševčík
    HAPPY END CZ, a.s.

    • nemohu hodnotit něco, na co stále čekám, protože stále nebylo dodáno.
    • Asi dlouhé dodací lhůty, komunikace s klientem = např sdělení termínu dodání, to by taky nebylo na škodu.

    Reakce obchodu HAPPY END CZ, a.s.

    Vážený pane,

    velmi děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb, i když nás samozřejmě mrzí, že nebylo pozitivní. Proto jsme také důkladně prověřili Vaši objednávku. Obecně vzato první informaci o dostupnosti zboží dostává zákazník ihned při výběru zboží ještě předtím, než vloží produkt do nákupního košíku. Další informaci obdrží v potvrzovacím e-mailu, který rekapituluje objednávku a v kolonce „Dostupnost při objednání“ je uvedeno, zda je zboží na skladě nebo je dodací lhůta delší. Navíc je kupujícímu zasílán následný e-mail, který informuje o stavu objednávky s uvedením dostupnosti zboží. I ve Vašem případě komunikace proběhla přesně podle výše popsaného způsobu. Objednal jste si několik produktů, které mají obvyklou dodací lhůtu 14 dní, objednávku tedy můžete očekávat v námi deklarované lhůtě. Věříme, že jsme celou záležitost vysvětlili a že i přes prvotní negativní pocit budete s dodávkou nakonec spokojen.
    Ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Pěkný den
    Mgr. Markéta Reedová
    HAPPY END CZ, a.s.

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • termín dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Všude uvádějí, že bude zboží které není na skladě dodáno nejpozději do 9 dnů. Já jsem objednal zboží před 13 dny a zboží ano žádná jiná odezva o pozdějším dodání zboží nedorazila.