• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace
    • nulová vstřícnost

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI

    Tonery jsme chtěli reklamovat, ale omylem jsme je zaslali do tohoto obchodu, i když jsme je kupovali jinde. Pán mi zavolal, domluvili jsme se na tom, že se stala chyba a nabídl mi, že mi je pošlou zpět na dobírku za 90,-. Já jsem řekl, že si pro ně pošleme vlastního kurýra, protože nás to vyjde levněji, s čímž pán souhlasil. Hodinu na to mi přišel e-mail s fakturou na 250,- s tím, že tonery poslali zpět na dobírku. Pán mi telefon znovu nevzal a paní na e-mailu mně řekla, že se s pánem po mém telefonátu bavila a řekl jí, ať to pošle na dobírku za tuto cenu.

    Je toto jednání v pořádku? Opravdu si chcete zakoupit zboží někde, kde vám za rozbalení balíčku s reklamací hned budou účtovat peníze v hodnotě dvou nových tonerů a navíc Vás o tom budou informovat až po odeslání zboží k Vám?

    Bohužel mě komunikace a vstřícnost tohoto obchodu naprosto zklamala a už zde nenakoupím.

    Ing. Lukáš Koreček

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážený pane Lukáši Korečku z Chrudimi,
    Vaše tvrzení není pravdivé a k věci uvádím následující...
    Poslali jste nám 6ks tonerů,...Naši pracovníci na příjmu je museli rozbalit, zaevidovat do informačního systému a podstoupit reklamačnímu technikovi, který následně zjistil, že tonery nejsou od nás. A tak je technik předal zpět na expedici, kde je další náš pracovník opět pečlivě zabalil a připravil k odeslání. Je zřejmé, že jste svou nepozorností zaměstnal naše pracovníky na cca 1 hod...Za manipulaci s vaší nevyžádanou zakázkou jsem vám naúčtovali cca 90Kč (15Kč/ks) + dopravné 90Kč+30 Kč za dobírku +příslušné DPH..
    Jste firma/podnikatel, který aktivně podniká a předpokládám, že víte, kolik je průměrná mzda v ČR.
    Co je na našem postupu nekorektního? Máme my platit za chybu vás podnikatele?

  • Pokud něco objednávám,co obchod inzeruje k prodeji, očekávám, že na zboží nebudu čekat až to někde seženou. Bylo by vhodné udávat dobu dodání. V tomto případě bych si zboží objednal u jiného prodejce a neplatil za zboží předem.

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážený pane Vladimíre Hálo z Plzně.
    Objednal jste výprodejový produkt, který nebyl skladem a v potvrzení objednávky bylo jednoznačně uvedeno..

    "Předpokládaný termín doručení této objednávky nejsme schopni určit, v objednávce jsou položky, které nejsou skladem"

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Super ceny
    • Zboží nedodáno

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážená paní Kataríno Cibulková z Brna..
    Objednala jste zboží, které nebylo kompletně skladem. O této skutečnosti jsme vás jednoznačně informovali v potvrzení objednávky viz text: "
    Předpokládaný termín doručení této objednávky nejsme schopni určit, v objednávce jsou položky, které nejsou skladem. Zapsáno: 2.5.2017 18:40:51"
    Zboží vám bylo odesláno ihned po naskladnění!

    Od nás očekáváte přesnost, precisnost, korektnost...
    Proč nejste korektní Vy?

  • Bohužel nemohu doporučit tento obchod. Obdržel jsem tonerovou kazetu, která dělala na stránkách černý pruh. Vytiskl jsem dvě stránky a stále tiskla černý pruh. Po umístění původního toneru zpět do tiskárny je vše OK. Vzhledem k tomu jak vypadala kazeta tak jsem zboží vrátil a ODSTOUPIL. Obchod vše stále posuzuje jako reklamaci a tu údajně navíc NEUZNAL (mám prozatím tel. informaci o této skutečnosti), I KDYŽ JSEM VYTIŠTĚNÉ stránky přiložil.
    Takže nedoporučuji nákup. Pokud bych započetl dobu, kterou jsem "proreklamoval" (zaslání kazety zpět, telefonáty, emaily) tak bych měl nový toner a pokud napíši podání na ČOI tak 2 tonery. Takže nedoporučuji nikomu takto zde "ušetřit" 1000,-Kč. Bude jej to stát 3000,-Kč
    Jedná se o firmu Royal office & telecom, s. r. o., která vystupuje jako HAPPY - TONER E-mail:[email protected], případně komunikují na emailu [email protected]
    Možná to je pouze moje zkušenost nemám zájem nikoho negativně ovlivňovat. Možná budete HAPPY a PRINTWELL.
    Takže přeji všem větší štěstí a obchodu lepší výrobky.

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážený pane Divíšku z firmy Innogy - RWE Gas Net, s.r.o.,
    Na kazetě kterou jste zaslal k reklamaci jsme neshledali jakoukoliv závadu. Dle zaslaného výtisku z vaší tiskárny usuzujeme, že se pravděpodobně jedná o závadu optického válce (což je jiná část tiskárny než reklamujete)..

    Jednoznačné odstoupení od smlouvy jste nezaslal...

    Cena zakoupené kazety je 267Kč, cena originálu je 1005Kč...

    Při řešení reklamací postupujeme s maximální korektností, což se o vás říci nedá..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příznivé ceny
    • platby za jakoukoliv platbu
    • platby za jakékoliv doručení či vyzvednutí
    • chyby v počtu tonerů skladem
    • nulová komunikace
    • v zásilce nebyla ani faktura (pouze mailem)

    objednal jsem si tonery přesně na kusy které měli v eshopu skladem. Fyzicky je ale neměli a tak čekali s dodávkou na naskladnění, ale aniž by mne informovali. Chtěl jsem tedy přidat další tonery do balíčku (ty které jsem chtěl a původně neměli). To by prý šlo, ale musím zaplatit další poplatek za platbu, který se rovná ceně toneru - nesmysl. Po další (několikáté) urgenci mi sdělili že už je zásilka na Uložence. To mi ale nikdo nedal vědět. Poslali mi tedy (z eshopu) kód. Na Uložence ale chtěli pin, tak jsem odešel s prázdnou a čekal na pin. Celá tahle anabáze trvala přesně DVA TÝDNY !!!!! Takže tady už nikdy víc.

    30.3.2017 To co jsem napsal, za tím si stojím

    Maily i sms čtu

    Chápu že se může stát v počtech kusů tonerů chyba, ale je neomluvitelné nás neinformovat - pochopte - já tonery potřeboval brzo a proto jsem platil kartou aby se nic nezdržovalo. Takhle jsem čekal naprosto zbytečně DVA týdny (na den přesně). U případné doobjednávky jsem už zapomněl vaše možnosti placení a rovnou jsem se slečny ptal jestli platba nelze udělat zdarma a že prý ne. Doslova jsem říkal: to znamená, že 2 náplně mě budou stát 50 korun a k tomu zaplatím 30 Kč za platbu? (čísla si teď vymýšlím) Odpověď byla ano. Víc jsem to nezkoumal.

    Totéž s upozorněním na dodávku: slečna mi napsala nějaký kod, ale už ne to, že kod je mi k ničemu - že potřebuju pin. A ten jsem dostal v sms asi 5 hodin po vašem mailu.

    Ještě k placení: jestli nazýváte všude naprosto běžnou zdarma platbu kartou Gopay a zpoplatňujete ji, tak se mi to logicky nelíbí. Taky se mi pochopitelně nelíbí, že si pro zboží musím někam jezdit a ještě za to platit.

    Pro ilustraci: na Uložence jsem si již mnohokrát vyzvedával různé zboží - VŽDY zdarma a VŽDY jsem platil na Uložence ZDARMA kartou.

    Nějak jste zapomněli reagovat na chybějící fakturu...

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážený pane Bohumíre Kubarte z Prahy 9,
    Jediné, co je na vaší recenzi korektní je opravdu naše pochybení ve skladu (manko). Jedna položka vaší objednávka opravu fyzicky skladem nebyla a naskladnili jsme ji za cca 7 dní. Za tuto chybu se omlouváme...
    Zbytek recenze je úmyslná lež a nebo vaše neznalost či nepozornost...
    Do objednávky mimo jiné zadáváte váš email a tel. číslo. Na Vámi zadané údaje posíláme informace o potvrzení objednávky, odeslání zboží atp..Stejné údaje podstupujeme také do "Uloženka" která vás informuje o uložení zásilky, PINu atp...Abych to shrnul..Dva subjekty vám posílají emaily a SMS a vy jste žádný nedostal? Buď to je nečtete, nebo máte chybně nastavený email a nebo jste jej zadal chybně...
    Ohledně dodatečné platby...pokud by jste zaplatil standardním bankovním převodem, žádné poplatky za platbu by jste neplatil. Jako způsob platby jste zvolil GoPay, což je nadstandardní rychlá služba a ta je zpoplatněna (ve vašem případě 14,6 Kč bez DPH). Cena objednané kazety byla 26,45 Kč bez DPH

    Za kvalitu našich služeb hovoří následující:
    100 % Zákazníků dorazilo zboží v pořádku
    97 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
    2,1 dne Průměrná doba dodání v dnech

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvádí, že zboží je skladem a není tomu tak. Dodací lhůta je neúměrně dlouhá.

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážená paní Magdo Schmidt z Ústí nad Orlicí,
    Vaše recenze není pravdivá. V potvrzení objednávky jsme Vás jednoznačně informovali o tom že objednané zboží není skladem! viz text...

    "Předpokládaný termín doručení této objednávky nejsme schopni určit, v objednávce jsou položky, které nejsou skladem. Zapsáno: 17.2.2017 14:25:52"

    Bohužel, naše výroba běží na plné obrátky ale některé položky nestačíme vyrábět v dostatečném množství.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikace při dodací lhůtě

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Omlouváme se, ano, odeslali jsme později než jsme avizovali. , Zboží bylo skladem, zablokováno pro vás ale nějaký šotek ho nevyfakturoval...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z tohoto obchodu jsem naprosto rozčarován. Objednal jsem dvě věci, jednu neměli skladem (na cestě), po týdnu čekání žádné oznámení, stav objednávky se neměnil. Obchod neměl žádnou snahu mě informovat, kdy budou mít chybějící položku skladem. Mailová odpověď na můj dotaz "Zeptejte se příští týden." Tento styl komunikace se zákazníkem mě vrátil do doby před rokem 89.
    Objednávku jsem stornoval a stejné zboží objednal jinde (dodáno do druhého dne).
    HAPPY-TONER mně doposud nevrátili peníze za předem zaplacenou objednávku. Z emailu: V pondělí se zeptám účetní, kdy Vám budou peníze vráceny.
    Tento obchod je jedním slovem katastrofa, nedoporučuji v žádném případě!!!

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážený pane Horáku,
    Naše výroba běží na plné obrátky ale bohužel, některé naše produkty nestačíme vyrábět v dostatečném množství. V době vašeho dotazu operátor skutečně nevěděl, kdy výroba produkt dokončí (materiál letecky na cestě).
    Zboží jste objednal dne 4.11.2016 a vaše platba nám byla doručena dne 7.11.2016. Objednávku jste zrušil dne 9.11.2016 ( tzn, že objednávku jste zrušil po 2 dnech od doručení platby, tzn. že jste čekal 2 dny než zboží vyrobíme). Platbu jsme vám odeslali zpět dne 15.11.2016 .
    Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost , cena
    • platba hotovostí

    Žijeme v moderní době a takřka všude je možné platit kartou, v tom to případě jsem musel hledat bankomat, takže nemohu doporučit :-(

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážený pane Josefe Ohero z Prahy8,
    Při objednávce jste si zvolil odeslání balíčku na pobočku ULOŽENKA a vybral způsob platby DOBÍRKA, zboží jsme odeslali v den vaší objednávky...
    Vaši negativní recenzi považujeme za hloupý žert....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží odesláno pozdě a ještě někam jinam, do dnešního dne jsem zboží neobdržel.

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážení,
    Zboží jste objednali 30.09.2016 13:15
    Platbu jste nám doručili dne 3.10.2016
    Zboží jsme odeslali dne 4.10.2016
    Napsali jste chybně jméno vaší firmy (jste fyzická osoba používající doplňující název firmy a fyzická osoba nebyla přítomna v okamžiku doručení) a pošta vám balík z výše uvedeného důvodu nepředala a ten se vrátil zpět.
    Ten jsem vám přeposlali zpět na naše náklady!!
    Proč nás tedy osočujete z chyb? Trochu sebereflexe by vám neškodilo...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nejlevnější (občas se možná vyplatí připlatit, po jedné zkušenosti ale nechci soudit).
    • Poměrně podezřele působí provázání s dalšími dvěma eshopy :) stejný provozovatel, stejné produkty, stejné CMS eshopu, lehce jiný design, o pár korun rozdílné ceny... moc důvěryhodně to z nějakého důvodu nepůsobí.

    Bohužel první zkušenost ne moc přesvědčivá. Dopravní společnost nedostala kontakt (nebo neměla povinnost mě kontaktovat), takže kdybych se sám nepodíval na stránky přepravce a nezjistil, že už se mi jednou snažili zboží doručit, asi bych na něj čekal ještě pár dní. To by se dalo přežít, ale aby toho nebylo málo, kompatibilní tonerová kazeta v tiskárně nefungovala a hlásila chybu. Naštěstí odpověď na dotaz na reklamaci byla blesková. V pondělí zboží posílám zpět, snad se vše vyřeší podobně v pohodě jako byla elektronická komunikace s pracovníkem obchodu.

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Omlouváme se, bohužel, jste zrovna trefil dobu, kdy XEROX provedl update firmware a chvilku nám trvalo než jsme to zjistili a čip přeprogramovali...
    Jsme rádi, že vám kazeta již nyní dobře tiskne.
    Děkujeme za korektní recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Možná není špatný obchod, nám toner sice dorazil,ale měl poškozený fotoválec(škrábnuté),dost podstatné,měla jsem k dispozici svůj tak to neřeším,ale už neobjednám,pravděpodobně repas,jen nebylo uvedeno

    Reakce obchodu HAPPY-TONER

    Vážená paní Plašilová z Liberce,
    Odeslali jsme vám 100% nový výrobek, žádný repas!!
    Na své výrobky poskytujeme 100% záruku včetně náhrady přepravného!
    Bohužel, žádnou reklamaci jste nám nezaslala, telefon nezvedáte.
    Jak tisknete? Máme tomu rozumět tak, že jste si vyměnila optický válec za váš starý, použitý?
    Co pro vás můžeme udělat?