Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 30 %

    • Nic
    • Podvodna firma

    Jsem pro podání trestního oznámení

  • 10 %

    • Nic
    • Všechno!

    Tato firma je tedy aspon co se týče reklamací opravdu podvodná. Nemá smysl to něak rozepisovat. už jsem to tu psal. Před měsícem jsem poslal mobil na reklamaci a když mi česká pošta poslala email, že mi bude balík vrácen z důvodu, že si adresát balík nevyzvedl protože je určitá ůložní doba na poště, tak jsem okamžitě Handymobilu napsal email s tím, že to oznámím na policii pokud si balík nevyzvednou a ejhle ten den si balík najednou vyzvedli a je to stejně prd platný, protože mi mobil vrátili zpět s tím, že je poškozená základní deska. Ještě mě teda zarazilo, že jsem musel zaplatit 150,- Kč za převzetí balíku!!! No to se mi ještě při reklamaci za můj doposavadní život nestalo!!! Já uplatnuji reklamaci a ještě mám platit za převzetí mobilu, který mi ani neopravili? No kde to jsme!!!! Na mobil se mi podíval můj známý co mobili opravuje a mobil u kterého tvrdí, že je poškozená základní deska nic takového nenašel. Mobil nejeví žádné známky koroze ani mechanické poškození, takže mám nárok na 100% uplatnění reklamace. Ještě komunikuji s ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCÍ v Praze a už jen porušili zákon , že nikde nemám ve smlouvě, že mi prodali mobil, který je ze šedivého dovozu, protože kdyby nebyl, tak jsem mohl bez problému uplatnit záruku u společnosti ARVATO, které má na starosti opravu mobilů SONY apod...

    Něco od České Isnpekce :
    Vážený pane,

    k Vašemu podání ve věci postupu při reklamaci telefonu koupeného u firmy Handy
    Mobil s.r.o., u něhož jste po podání reklamace u servisu Arvato service s.r.o. zjistil, že je
    z tzv. šedého prodeje tedy, že není určen pro trh v ČR, sdělujeme:
    Prodávající je povinen řádně spotřebitele informovat o vlastnostech prodávaného
    výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho
    nesprávného použití nebo údržby. Po uzavření kupní smlouvy pak odpovídá za to,
    kupujícímu je předáno zboží ve shodě s kupní smlouvou, tj. že zboží má jakost a užitné
    vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím popisované, nebo na základě jím prováděné
    reklamy očekávané a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který
    se věc obvykle používá, stejně tak je prodávající povinen dodat k výrobku, u něhož je to
    potřebné s ohledem na jeho povahu, český návod.
    Z výše uvedeného tedy vyplývá, že v české obchodní síti je možné prodávat i zboží
    např. mobilní telefony, tablety, televizory, ale i jinou elektroniku, které není určeno pro trh
    v ČR; je však možné tak činit pouze za předpokladu, že spotřebitel je s touto vlastností
    předem prokazatelně a naprosto srozumitelně seznámen.
    Není-li spotřebitel s touto skutečností i dalšími vlastnostmi nabízeného zboží předem
    prokazatelně seznámen, jedná se o stav, kdy kupujícímu bylo prodáno zboží, které není ve
    shodě s kupní smlouvou (např. zákazník po koupi zjistí, že výrobek není určen pro český
    trh), a kupující je pak oprávněn uplatnit reklamaci, kterou je v tomto případě oprávněn
    uplatnit pouze u subjektu, od něhož výrobek koupil tedy u prodejce. Ve Vašem případě
    tedy u firmy Handy Mobil s.r.o., Nádražní 887, 294 21 Bělá pod Bezdězem.
    K věci připomínáme, že zákazník je oprávněn reklamovat vady na výrobku či službě
    kdykoli v rámci doby, kdy je oprávněn uplatnit odpovědnost za vady, a to i opakovaně!
    Prodejce má ve smyslu § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinnost každou reklamaci
    převzít, sepsat reklamační protokol s náležitostmi stanovenými zákonem a reklamaci ve
    lhůtě vyřídit. Pokud odmítne zákazníkovi reklamaci přijmout, dopouští se porušení povinností
    stanovených zák. č. 634/1992 Sb. a Česká obchodní inspekce může uplatnit příslušné
    sankční opatření.
    V daném případě Vám doporučujeme reklamaci podávat poštou. Vzhledem k tomu
    zašlete tuto, že se jedná o zásilku, u níž je třeba sledovat lhůtu doručení, zašlete tuto v
    Vážený pan
    Josef Lednický
    e-mail: jo.le@seznam.cz
    2

    Telefon (+420) 296 366 207 Fax (+420) 296 366 236 E-mail ph_coi@coi.cz
    ID datové schránky p2fdz5j

    obálce s dodejkou. Při tomto způsobu doručování začne podnikateli běžet 30ti denní lhůta
    k vyřízení reklamace buď dnem, který bude uveden na dodejce jako den doručení, nebo
    pokud si podnikatel zásilku nevyzvedne, bude za den doručení považován den uložení na
    poště.
    Prodejce je povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného
    odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se
    spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
    Pokud reklamace nebude vyřízena v zákonné lhůtě a Vy nám zašlete doklady
    osvědčující tuto skutečnost (kopii smlouvy + kopii dopisu, jímž byla uplatněna reklamace
    včetně dokladu osvědčujícího datum doručení či nepřevzetí zásilky), provede náš úřad u
    předmětné firmy kontrolu.
    Pokud zákazník nesouhlasí se způsobem vyřízení reklamace, či
    posouzení závady, může se domáhat změny rozhodnutí o způsobu vyřízení pouze soudní
    cestou.


    S pozdravem


    Ing...............
    ředitel České obchodní inspekce
    inspektorát Středočeský a Hl. m. Praha
    se sídlem v Praze

    Můj švagr pracuje v Praze na policii a říkal, že stačí aspon 10 lidí a můžeme podat hromadnou žalobu.
    Zítra opět volám do ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE budu je dále informovat ohledně vrácení mého mobilu, kde mi byla zamítnuta oprava a dále budu volat do SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ, nelíbí se mi, že jsem musel platit 150,- Kč za převzetí mobilu u něhož jsem měl nárok na zákonou reklamaci.
    Pokud se chcete domluvit na tu hromadnou žalobu, zde je můj email : jo.le@seznam.cz a můžeme to dát společně něak dohromady :-)

  • 10 %

    • NIC
    • VŠECHNO

    Mobil odeslán po roce na reklamaci, potvrzeno přijetí 25.5.2015 a od té doby nedostupní, nereagují, mobil se nevrátil. Pokud znáte někdo způsob, jak z nich dostat peníze zpět nebo aspoň ten mobil....prosím o info. V případě nějaké hromadné žaloby se ráda přidám

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlost, vstřícnost

    doporučuji

  • 10 %

    • nic
    • všechno , zakoupila jsem si zde tel po roce a půl přestal úplně fungovat zaslán na reklamaci po 75 dnech vrácen , bez opravy a bylo mi zděleno , že je to mechanická závada , že mi spadl u jiné firmy mi bylo řečeno špatný softver

    už bych si nikdy nic u této firmy nekoupila , na dotazy co je s telefonem neodpovídají ....

  • 10 %

    • Dne18.5.2015 si ode mne osobne v Mezibranske prevzali mobil na reklamaci a 28.5.2015 uz jsou nedostupni, psala jsem na vsechny adresy uvedene v OR, vse se mi vratilo. Jsem zoufala a zaroven zhnusena jak se v tehle zemi smejdum dari a nic se jim nestane.

    Pouceni - nakupovat pouze u velkych firem.

  • 10 %

    • Podvodná firma
    • Ukončila prodej a prý se nadále zabívají jen reklamací, ovšem ve skutečnosti nezabývají
    • Nezvedají telefony
    • Neodpovídají na e-maily
    • Na adrese, kam směřují reklamace už nesídlí
    • Zmizely z povrchu země

    Firma Hanmobile s.r.o. dříve Handymobile.cz, je jeden velký podvod. Nejspíš kvůli problémům s reklamacemi, ukončily prodej a ačkoliv na internetových stránkách nabízí reklamaci, nikdo na místě kam jsou reklamace směřovány, již nesídlí.

    Zjistila jsem od přilehlé recepce hotelu, že firma je přesídlena, ačkoliv vůbec netuší kam se přesídlily a tato informace se nenacházela ani na nikterých z dveří bývalého vchodu do společnosti Hanmobil s.r.o..

    Dále firma aby je zřejmě nikdo neotravoval zrušila telefonní číslo, takže není možné se dovolat, na e-maily samozřejmě neodpovídají také. Je prakticky nemožné firmu kontaktovat, nebo vystopovat. Jako by zmizela s povrch zemského.

    Ačkoliv mám právo na 2 letou záruku, je mi naprosto k ničemu, protože firma dělá mrtvého brouka.

    Nahlašte to aspoň ČOI !!!

  • 30 %

    • Neradi berou telefony na záruční opravy.

    Nedoporučuji

  • 10 %

    • Není co!
    • Nezvedají telefony!!!!

    Musím teda napsat, že s takovým to přístupem jsem se ještě nesetkal! Zakoupil jsem mobil a nedávno mi přestal fungovat, tak jsem zkoušel volat na telefon, který mají uveden na jejich www stránkách a který je stejný jako na faktuře, ale bud ho nikdo nezvedá a nebo je vypnutý i v pracovní době, kterou mají uvedenou. Tak jsem se domluvil se společností arvato, která Vám opraví mobil v záruce a přesto to nemusíte řešit přes prodejce, který Vám mobil prodá. A společnost arvato mi dnes poslali mobil zpět s tím, že se jedná o tzv. šedý dovoz a zakázku nemohou zpracovat!! Mobil SONY XPERIE je : Sold Country : Australia to znamená že není určen pro Evropský trh a pokud se bude prodejce jako Handy Mobil zapírat, tak máte smůlu! Nikdo vám tady mobil v záruce neopraví i když máte na mobil zákonou 2 letou záruku. Tak pokud od Handy Mobilu máte mobil ještě v záruce a porouchá se Vám, tak máte smůu, protože obchod Handy Mobil nezvedá telefony a nezbyde Vám nic jiného než si mobil opravit za své vlastní peníze i když ho máte v záruce :D Těmhle těm obchodníkům jako je Handy Mobil bych dal doživotní zákaz prodeje jakéhokoliv zboží!! Společnost Handy Mobil jsem nahlásil na ČOI a obrátil jsem se i na Sdružení obrany spotřebitelů a dále se ještě obrátím na Policii ČR. Dejte si lidičky bacha na tyhlety obchody! Raději si připlatím a koupím přístě mobil přímo z obchodu SONY.

  • 10 %

    • nedoporučuji,telefon jsem používala 3 měsíce a během této doby přestával mít opakovaně signál a nedokázal se registrovat do sítě,poslala jsem na reklamaci po měsíci mi ho vrátili jako neoprávněnou reklamaci.Budu požadovat vrácení peněz, pokud mi nevyhoví obracím se na ČOI,podávám trestní oznámení.
    • Hanka

    Vůbec nedoporučuji.Negativní hodnocení mažou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jediný telefon který je uveden na jejich stránkách je vypnutý

    na to že jsem dostala dne 26.4.2015 potvrzení objednávky a dnes je 11.5.2015 a objednávka dosud nedorazila, tak je to smutné.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Konkrétně mobil,který jsem chtěl koupit jinde k zakoupení nebyl
    • Nevím zatím o žádných

    Nakupovalo se dobře doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Ochota

    V pátek dopoledne jsem si zboží objednala a po pár hodinách mi volali z obchodu, kdy zboží potřebuji, bylo to celkem urgentní a ideálně jsem ho chtěla hned v pátek, což se nakonec povedlo a večer jsem zboží měla. Překvapila mne velká ochota a příjemný personál. Víc takových obchodů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost

    Ano doporučila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodá objednané zboží

    nedodá, nekomunikuje ani po urgenci
    varuji nakupovat v tomhle obchodě

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.