• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem ani po týdnu nedostal.

    Reakce obchodu Houpací sítě Hamaka

    Dobrý den,
    velice nás mrzí výpadek Vámi objednaného produktu u dodavatele. Objednávka byla stornována a peníze poukázány zpět na uvedené číslo účtu.
    Děkujeme za pochopení.

    HAMAKA Tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Super, až na to že jste mi poslali jinou barvu než jsem chtěla.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží jsem vrátil, protože mám pochybnosti, že by mě hamaka udržela (80 kg). Navíc pár kousků sešité levné látky a kousek provázku rozhodně neodpovídalo prodejní ceně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Platba na místě kartou, opakovaně inzerovaná nebyla možná!!! Musili jsme běžět do bankomatu a nyrychlo vyzdvyhnout peníze, což celou věc notně zkomplikovalo. Neinzerovat to, co nemohu splnit!!!

    Nevěřit všemu, co inzerují!

    Reakce obchodu Houpací sítě Hamaka

    Dobrý den, nevím zdali se nejedná o omyl a nespletla jste si eshopy. Pokud ne, rád bych se zeptal, čemu konkrétnímu nemají ostatní nakupující věřit? Pokud jde o platbu kartou, tato možnost na stránkách eshopu není nabízena či inzerována, natož opakovaně. Je uvedena pouze v informačním emailu o expedici zboží, rozesílaném našim smluvním přepravcem, firmou PPL. Pokud doručovatel PPL odmítl platbu kartou přijmout, měla jste nás o tom informovat., aby došlo k nápravě stavu věci. Z Vaši strany však žádná komunikace neproběhla, nerozumím tedy, proč ji tak špatně hodnotíte. Zboží jste objednala v sobotu, expedováno bylo hned následující pracovní den, tedy v pondělí a obdržela jste ho v úterý. Tedy v nejbližší možné době.
    Michal Čepek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Hezké stránky, hezké povídání
    • Navrch huj a vespod fuj. Zboží je jak od rákosníků a tam by nestálo tolik.

    Hamaka je z nevyhovujících materiálů. S hamakou nebylo zacházeno jinak než podle přiloženého manuálu a nebyl překročen její nosnostní limit. Látla se přesto vytahala a "rozvolnila" tzn. vznikla oka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Byla mi poslána hamaka v jiné barevné kombinaci, než jsem si objednala. Když jsem toto telefonicky reklamovala, bylo mi řečeno, že zelená jako zelená... (Přitom mě nebyla zaslána zelená hamaka, jak jsem si objednala, ale tmavě zelená v kombinaci s tyrkysovou). Na dotaz o tom, kdo při takové reklamaci platí poštovné mi bylo chybně odpovězeno, že já, přičemž toto není pravda, jak jsem se posléze dozvěděla z internetových poraden. Teď je prý nějaká "podobná" zelená ještě na skladě. Zvažuji teď, jak postupovat, protože mám zájem o tu kombinaci, kterou jsem si objednala. A ne nějakou podobnou...