• Nedoporučuje obchod

    50 %

    nutnost stahovat si aplikaci Zásilkovny do mobilu , což je na některých mobilech velmi problematické

    Reakce obchodu hairlogy.cz

    Dobrý den, pokud nechcete vyzvedávat balíček přes aplikaci v mobilu, stačí vybrat jiné výdejní místo, kde není aplikace potřeba.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednávku místo mne udělal někdo jiný. Obchod jsem kontaktoval, seznámil je se skutečností a objednávka byla zrušena. Nicméně jsem zřejmě v evidenci zůstal. Nepřeji si žádné další maily!

    Reakce obchodu hairlogy.cz

    Vážený pane,
    to, že udělal objednávku za Vás někdo jiný, eshop nemůže ovlivnit. Dle vašeho požadavku byla objednávka ihned zrušena a pak Vám přišlo na email potvrzení o zrušení objednávky, to je vše. Pokud Vám chodí další emaily, tak nás to mrzí, ale nejsou rozhodně od nás.
    Přejeme Vám pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná komunikace s dopravcem nevyhovuje,
    Oznámeno doručení na adresu v rozmezí 14-17.00, po žádosti o uložení na výdejním nic???

    Reakce obchodu hairlogy.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikace s dopravcem, dle záznamů vidíme, že zboží Vám bylo předáno 13.7.
    Zásilkovna nasadila od 1.7. nový systém na doručení na adresu, který obsahoval z jejich strany chyby.
    Dopravce tyto nedostatky odstranil a nyní již vše funguje, tak jak má.