• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje
    Velice špatný přístup k zákazníkovi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    termíny orientační
    bez schopnosti reagovat na dostupnost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vedoucí skladu byl podrážděný, že jsem chtěl zaplacené zboží vidět a zkontrolovat.
    žádný dodací list s s/n číslem , musel jsem trvat na vydání DL !!!
    neznalost, neschopnost předvést zařízení a odzkoušet !!!! a to jsem si všechno palivo a plyn, zátěž dovezl !
    porušujete hrubě prodejní obchodní pravidla !
    návod k použití mi bylo doporučeno si stáhnout z internetu !

    Aspoň jsem viděl, čeho se vyvarovat, obávám se doby, kdy budeme potřebovat servisní podporu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Not sure why I got is as I still in the waiting list !!

    • nedostal jsem ani informaci o stavu objednávky
    • dočkám se?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno a ihned zaplaceno kreditní kartou. ( 4 .10. 2022. ) Dnes je 19.12.2022. Generátor stále nedorazil.
    Navíc je identický generátor v ČR o mnoho dražší než v Německu. Firma nekomunikuje a neinformuje o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    WHEN I CAN GET MY GENERATOR FROM YOUR STOCK ???

    I have ordered it 1 week ago, still have no confirmation for ready to be collected from stock.

    At the time of order it was "20 pcs on stock".

    What happening?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem objednal před 2 měsíci. Zatím jsem nic neobdržel, ani jsem nedostal žádnou odpověď na to, kdy mi zboží doručí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • měsíc a půl bez informace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zřejmě k nedodání centrály došlo z důvodu zdražení výrobku, jestli nebude , ještě jim dám chvilku a zrušim objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cekam 1 mesic na jednu centralu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace není operativní
    • Již týden jim trvá vrácení peněz
    • Dodací lhůta není dle informací na e-shopu

    Na e-shopu uvedeno: "při objednávce do 11:00 je možné expedovat ještě v den objednání"
    Nebylo dodrženo prý z důvodu množství objednávek. Dodací lhůta by tedy byla 5 dní. Objednávka zrušena, dodnes nemám peníze zpět.
    Přitom by stačilo opravit informace o dodání a bylo by.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chtějí poslat hodnocení aniž by zboží dorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím objednané zboží nedorazilo-Není co hodnotit.Nevím co tím sledujete?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedodali!!!

  • Na webu bylo psáno ,že zboží teprve bude k dispozici. Předpokládám ,že mi tedy váš dokument o recenzi přijde ve chvíli kdy již zboží budu mít nebo mi někdo napíše ,že je na cestě??? Proto nyní nemohu psát objektivní hodnocení. Není co hodnotit. Možná zlepšit návaznosti v systému . Nikdo se mi zatím nijak neozval : -)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mělo být dodáno do 14-ti dnů, dnes je to přesně 14 dnů, u zboží se mezi tím zvýšila cena, a změnilo dodání do 3 týdnů, čekají na dodání od dodavatele, sami ani neposkytli informaci, že zboží zatím není, mimo jiné od jiného prodejce (Alza) jsem také čekal a to 2 měsíce, ale nedočkal jsem se , doufám, že se aspoň zde dočkám, zima začala a zakoupená věc je zapotřebí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ochota a vstřícnost pracovníků obchodu
    • Kvalitně zpracované internetové stránky
    • Nabídka kvalitních produktů
    • Přepravní společnost GEIS

    Zásilka měla být doručena 22.10.2021, do dnešního dne (1.11.2021) se tak nestalo. Prý zásilku někde ztratili.
    Pokud by GEIS doručil zásilku včas, nebo alespoň oznámil závazný termín doručení, byla by moje spokojenost s obchodem 100%.