Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Je to 8 dní a nic nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není možnost prodejce zkontaktovat.

    Reakce obchodu Hafouš.cz

    Dobrý den,
    veškeré dotazy rádi zodpovídáme na uváděném emailu [email protected], případně zákazníky tel. kontaktujeme...

    Přejeme hezký den,
    Hafous.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přišlo jiné zboží než bylo objednáno

    Reakce obchodu Hafouš.cz

    Výrobce pozměnil obal a lehce i recepturu. Zákazníkovi jsme skutečně omylem zaslali novou, dražší variantu za původní cenu. Po tel. dohodě dořešeno ku spokojenosti zákazníka... ;) Hezký den přejeme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nemám

    ještě jsem zásilku nedostal

    Reakce obchodu Hafouš.cz

    Zásilka byla v pořádku doručena, ale je pravda, že nastalo mimořádné zpoždění při doručování na straně České pošty. Tímto se za přepravce velice omlouváme...

    Děkujeme Vám a přejeme hezký den
    Hafouš.cz