• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Granule jsou navlhlé a zapáchající, jsem velice nespokojená a u tohoto prodejce si již více neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ani po urgenci mi nezaslali fakturu

    Reakce obchodu haffi.cz

    Vážená zákaznice, faktura je automaticky přílohou emailu o potvrzení expedice objednávky. Zboží jsme Vám odeslali okamžitě po objednání, přiložili dárečky a fakturu jste taky obdržela, z naší strany tedy nedošlo k žádnému pochybení ani zdržení. Pravděpodobně jste si email nepřečetla, nebo si faktury nevšimla. Dnes už se papírové faktury snad nikde nepoužívají a zasílají se elektronicky. HAFFI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží přišlo poškozené. Odeslala jsem reklamaci s fotografií a dodnes nepřišla odpověď.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nizka cena, doprava zadarma (ovsem v tomto pripade trochu danajsky dar)
    • Desne dodani. Ztracene temer 2 dny cekanim na kuryra. Spatna komunikace ze strany dopravce a uplne nulova, ze strany prodejce - komunikoval s nami pouze robot (automaticka odpoved pri objednani)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné výhody, obchod nekomunikuje, zboží nedorazilo, ale dotazník spokojenosti, u mě spíše nespokojenosti, ano...
    • nekomunikace

    Nedoporučuji, zboží nedošlo a ani informace o tom, že třeba není na skladě mnou objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žádné

    Obchod měl v nabídce zboží, které jsem objednal, zaplatil převodem, ale zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • nic

    nic

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Těžko hodnotit, měl to být první nákup. V jiných shopech bylo u téhož zboží uvedeno nedostupné nebo není skladem, toto byl jeden ze dvou,kde tato poznámka nebyla.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod na svých stránkách neuvádí dostupnost zboží. Objednávku je pak možné zaslat na dvakrát pouze v případě, že si zaplatíte dvakrát poštovné.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dle stránek obchodu bylo objednané zboží skladem. Po jeho objednání jsme byli informováni, že část zboží je nedostupná. Nedá se spolehnout na informace uvedené na webu.

    Reakce obchodu haffi.cz

    Dobrý den, není pravda, že bylo uvedené, že je zboží skladem - naopak je přímo u produktu napsané, aby se zákazník o dostupnosti informoval v obchodě (viz. Info o dostupnosti na kartě produtku). TO že jste objednala i bez předchozí info, zda produkt je či není skladem, je bohužel Vaše rozhodnutí... Okamžitě jsme Vás informovali, že toto zboží z objednávky skladem není, včetně nabídky odeslání alespoň zbylé části objednávky či náhradu této jedinné neskladové položky jinou. Když už se rozhodnete dotazník vyplnit, myslíme, že by bylo fér uvádět pravdivé informace.
    HAFFI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    jediné,co mi dost vadilo je to,že u většiny inter.obchodů,pokud si objednáte zboží za více jak 1500 nebo 2000 Kč,je doprava zdarma...... přesto,že má objednávka byla přes 3000,jsem dopravu platila taky.V jiných inter.obchodech zboží dočasně nebylo na skladě,nemohla jsem čekat,proto jsem udělala nákup právě v tomto obchodě.

    Reakce obchodu haffi.cz

    Dobrý den, zboží jste objednala a obdržela do druhého dne i s dárky ZDARMA. Vzhledem k tomu, že na Vámi objednaném zboží není téměř žádná marže, tak nemůžeme ještě hradit přepravné. Ostatní, ale rozhodně ne VĚTŠINA (cca 3) internetových obchodů sice nabízí dopravu "ZDARMA", ale to že je výrobek dražší jak u nás už nevidíte. Nedoporučit obchod, ač Vám dojde zboží do druhého dne, s veškerým servisem (aviza, dárky atd.) - a to přesně podle toho, jak jste si objednala (tedy i s placenou dopravou) je zvláštní logika, ale každý má právo na názor. Příště tedy doporučujeme objednat tam, kde zaplatíte více, ale máte dopravu zdarma - budete spokojená. HAFFI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhe cekani na objednane zbozi! me preci jako zakaznika nezajima ze zbozi nedorazilo od dodavatele.Tak obchod nema toto zbozi nabizet!!!

    Reakce obchodu haffi.cz

    Byl jste upozorněn ihned po objednávce, že s daným krmivem je problém a že čekáme na naskladnění. Ostatně i na kartě produktu jste viděl info o dostupnosti. I přesto všechno jste chtěl vyčkat a když krmivo nedorazilo, nabídli jsme Vám alespoň jeden poslední pytel co byl skladem za zvýhodněnou cenu a s dopravou zdarma + přiožili dárek zdarma! Tady asi platí za dobrotu na žebrotu!! Pěkný den. HAFFI.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    pytel s krmivem byl propíchnutý a tudíž nevakuovaný, již při odeslání - byl poté zabalen ještě do folie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zbozi s rozvozem zdarma po Brne.
    Po telefonickem dotazu kdy zbozi dovezou mne bylo receno, ze bydlime sice v Brne ale v okrajove casti. Z rozhovoru vyplynulo, ze musim pockat az budou mit nasim smerem cestu a pokud chci zbozi drive nez za tyden, tak si pro zbozi musim zajet do centra Brna.
    Jinak bylo zbozi predano osobne v centru Brna v poradku.

    Reakce obchodu haffi.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaši rekaci, nicméně se nezakládá na pravdě. Zboží jste objednal ve středu večer a ve čtvrtek jste nám volal, kdy zboží dovezeme. Na to jsme Vám odpověděli, že okrajové části Brna nerozvážíme každý den, ale že Vaši objednávku k Vám dovezeme v pondělí či úterý, čili do 3 resp. 4 prac.dnů od objednávky (což je v souladu s našimi obchodními podmínkami). Takže určitě ne více jak za týden, jak zde mylně uvádíte. Vzhledem k tomu, že Vám toto nevyhovovalo a že jsme Vám chtěli maximálně vyhovět, nabídli jsme Vám okamžitý odběr v centru města na !!!Vámi určeném místě!!! a ještě přidali 3 dárky zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobré ceny
    • Dobrý výběr u sortimentu Rinti
    • Zboží je v nabídce a není skladem
    • Dlouhá dodací lhůta,objednávku jsem nezrušila,naopak potvrdila,ale stále já i pes čekáme

    Pro nabídku ano,pro ceny ano,ale dodání hrůza

    Reakce obchodu haffi.cz

    Po obdržení Vaší objednávky jsme Vás informovali, že dané zboží bohužel není skladem a navrhli Vám buď objednávku stornovat, nebo vyčkat, až zboží naskladníme. Sama jste si vybrala, že vyčkáte. Bohužel nemůžeme za to, že zboží dodavatel zatím nedodal, objednané je, tzn. víc pro to nemůžeme udělat. Proto nás Vaše hodnocení mrzí, zvlášť když jste na danou věc byla upozorněna!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod je přehledný a nabízí kvalitní zboží za příjemné ceny.
    • Objednávku jsem uskutečnila před 10 dny, přišel mi pouze potvrzovací e-mail, od té doby nemám žádné informace jak to vypadá s vyřízením objednávky, a kdy se zboží dočkám. Matoucí je i systém volby placení a dodání zboží.

    Tento obchod bych vzhledem ke svojí zkušenosti nedoporučila.

    Reakce obchodu haffi.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za Vaše hodnocení. Vaši objednávku jste uskutečnil(a) v období svátků, kdy jsme na našich stránkách inzerovali, že v tomto období nebude docházet k vyřizování objednávek obratem, resp. k plnému provozu dojde až od 9.1. (vzhledem k naší dovolené a inventuře). Mrzí nás tedy Vaše negativní hodnocení, k vyřizování objednávek totiž normálně dochází během 2-5 dnů, bohužel jste asi přehlédl(a) upozornění na naši dovolenou. HAFFI.CZ