Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • obchod je v poradku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejlepší cena u objednaného výrobku.
    • Možnost zaslání přes zásilkovnu.

    Pokud spěcháte na doručení tak objednejte jinde. Za dva dny nejsou schopni objednat dopravu u Zásilkovna. Po oznámení o odeslání zboží čekám celý den, kdy uvidím zboží na cestě, ale Zásilkovna pořád čeká na dodání obchodem.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    zboží odesíláme zpravidla ten samý den, nejpozději však dle Obchodních podmínek do 3 pracovních dní.

    Jakmile předáme zboží dopravci, již nejsme schopni ovlivnit doručení.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím mi nedorazilo a jestli dorazí tak asi ne tam kam jsem chtěl-opět jsem r ád že platím dobírkou

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Žádné zboží jsem dosud neobdržel

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale chyba je na přepravci.

    Vaše objednávka přišla v úterý, ve středu byla vychystaná, zabalená a předána dopravci (Zásilkovna), o čemž jste byl informován mailem.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční komunikace obchodu. Na dnešní dobu opravdu katastrofický eshop, zamrzlý v dávných dobách
    • Připomínáte mi dobu před listopadem 1989

    11.4.2022 objednáno zboží, které mělo být skladem s osobním vyzvednutím. Potvrzující automatická odpověď obchodu o přijetí objednávky přišla záhy,
    ale pak už nepřišlo vůbec nic. Očekával jsem maximálně následující den sms, nebo email, že si pro zboží mohi přijít, ale nic. Místo toho dnes 18.4.2022 přišel email s hodnocením spokojenosti, tak tady ho máte. Byla to již několikátá podobná zkušenost s Hadexem, přesto jsem jim dal zase šanci, ale jelikož jsem měl objednanou garáž na opravu světel na autě a s objímkami jsem počítal, tak i vzhledem ke kvalitě výrobků z předchozích nákupů (příslušenství k LED páskům) to byla u Hadexu objednávka poslední. Když to neumíte, někde se zeptejte, nebo ten kšeft raději rovnou zavřete.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    je mi líto, že k této situaci došlo.

    Vážíme si vás jako stálého zákazníka, víme že nakupujete v naší Porubské prodejně pravidelně. Zboží bylo nachystáno druhý den, děvčata vám odeslali mail, netuším kde se zatoulal, jestli u vás ve spamu nebo došlo k jinému problému.

    Prodejna v Porubě se zásobuje 3x týdne z centrálního skladu, aby zákazníci nemuseli čekat déle než 2 dny.

    Ing. Pavel Režný

  • Objednávka zrušena, přestože na webu byla dostupnost 6ks:
    Dobrý den,
    bohužel vaši objednávku není možné realizovat , zboží již není k dispozici.
    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, stát se to může.

    Důvodů proč nesouhlasí stav na webu a skutečný stav na skladě může být několik (inventura, poškozené zboží, chyba, ...), mrzí nás to a jakmile zboží naskladníme, můžeme vás ihned informovat.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Cena dobrá, dodání dobré ale balení zboží rozbaleno a jedna z vysílaček ma rozbitý display. Za tu cenu se mi to ani nevyplatí reklamovat.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, reklamace bývají, není jich mnoho.

    Pokud zákazník požádá, zajistíme svoz reklamovaných položek na naše náklady. Pokud na webu vyplníte "Reklamační protokol", spojí se s vámi technik a bude to s vámi řešit.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nedoporučuji, zboží jsem objednal v pondělí s tím, že mi přijde do pátku, kdy ho budu nutně potřebovat. Samozřejmě nic nepřišlo, zboží ani zatím ani nepředali přepravci (bylo skladem) a už je to týden. Prodejci jsem psal, žádná zpětná vazba, odpověď, nic..

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    objednávku jste zadal 7.3., my jsme ji České poště předali 8.3.

    Je nám líto, ale balík se toulá někde na České poště. Po vaší urgenci jsme vám nabídli, že vám pošleme druhý balík, ale vy jste již na mail nereagoval.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevyžádaná pošta, včetně tohoto dotazníku. Mail už běžně nosíme v kapse a když vás tyto společností spamují je to otravné. Končí ve spamu!

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    tyto dotazníky slouží pro zpětnou vazbu od zákazníků, pro nás přehled o doručení a spokojenosti s objednávkou, pro ostatní zákazníky je to informace o obchodě, kde chtějí nakoupit.

    Při ukončování objednávky máte možnost zatrhnout, že nechcete na dotazník odpovídat.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čínské zboží rovná se levné, špatné, někdy závadné. Vždy to tady takhle skončilo v koši, proudová ochrana 2xtest pak konec. Termostat na 12v s s čidlem po týdnu konec. Obchod doručuje v pořádku, ale nejsem tak bohatý.. Nakupovat tady určitě nebudu. PS: nemám čas každou levnou blbost nosit na poštu za 180Kč posílat na reklamaci. To bych na poštovném byl 500Kč. Tak asi tak. Hezký den všem.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    reklamace bývají, není jich mnoho.

    Pokud zákazník požádá, zajistíme svoz reklamovaných položek na naše náklady. Pokud na webu vyplníte "Reklamační protokol", spojí se s vámi technik a bude to s vámi řešit.

    Ing. Pavel Režný

  • smazaný košík v průběhu objednávky, ještě tvrdíte, že všechno funguje

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    denně máme stovky objednávek, takže to že se vám během objednávky smazal košík vypadá na problém na vašem počítači. Vypadá to na problém s pamětí počítači nebo načítáním stránek.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Balíček se sluchátky dorazil v pořádku. Po mém rozbalení, jsem byl zklamán. Originál balení bylo poničené. Obal rozriznuty. Nausniky na sluchátkách mi vydržely dva dny. Musel jsem si pořídit náhradní.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, někde došlo k záměně a dostal jste vzorky, které byly na odzkoušení. Samozřejmě máte právo na výměnu nebo na vrácení peněz.
    Kontaktujte prosím naše Reklamační oddělení.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevýhoda a nedoporučení spočívá v tom, že jsou málo pružní.

    Zboží jsem objednal v úterý 18.1.2022 a přišlo mě v úterý 25.1.2022. Tedy až po týdnu. Měli by si vzít příklad třeba z podobného obchodu Tipa Opava. A je víc obchodů, kde jeden den objednáte a druhý, nebo max. třetí den je zboží doma.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, opravdu se teď nárazově stalo, že z důvodu nemoci odcházely objednávky opožděně.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nejde vypsat reklamace!!!

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    denně několik zákazníků reklamaci vypíše, bude asi problém u vás na počítači.

    Můžete si stáhnout PDF a vypsat reklamaci ručně, případně popsat závadu a číslo nákupního dokladu na samostatný list papíru.

    Ing. Pavel Režný

  • po týdnu od zaplacení jsem urgoval odeslání zásilky

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, opravdu se teď nárazově stalo, že z důvodu nemoci odcházely objednávky opožděně.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 4 pracovních dnech (od čtvrtečního časného rána do úterního večera) nebyla objednávka připravena k vyzvednutí, i když veškerý zboží bylo skladem, tak jsem ji zrušil a objednal zboží jinde.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    kontroloval jsem to, zboží bylo vychystáno následující den příjmu Objednávky a byla vám odeslána Výzva k odběru zboží.

    Prosím zkuste si zkontrolovat Spamový koš, zda vám naše potvrzená neuvázlo tam.

    Děkuji.
    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Výrobek nebyl plně funkční, jeden kanál hrál výrazně slaběji. Ztráta času s vyzvednutím a znovu odesláním na reklamaci.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    výrobek můžeme sami stáhnout na reklamaci nebo jej můžete vrátit ve 14 denní lhůtě.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drobné elektro součástky skladem
    • Zaměstnanec prodejny
    • Dokud paní nebude v důchodu tak už tam nevkročím

    V prodejně Ostrava Poruba stále pracuje paní asi v důchodovém věku, která vypadá těsně před smrtí. Neskutečně nepříjemný člověk, neví kde co je, neumí s pokladnou a čím víc toho chcete koupit tím odporněji se k vám chová. Při každé návštěvě se ve frontě modlím, aby na mě nevyšla zrovna ona. Tentokrát už to byla poslední kapka a v tomto obchodě už nikdy nenakoupím. To si radši počkám než mi ty věci dorazí z číny, jinak bych se musel snížit na úroveň te paní a být na ni taky odporný.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se. Paní už jde do důchodu, hledáme nové prodavače.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlé doručení
    • Voltmetr ukazuje o 0,3V méně. Nemá tedy udávanou přesnost 0,1V a 1,2%. A to v rozsahu od 10V do 16V.

    Špatné technické udaje Voltmetru R 001

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    děkuji za upozornění, nechám techniky zkontrolovat.

    Zboží můžete reklamovat nebo můžete objednávku vrátit.

    Ing. Pavel Režný

  • Poškozené zboží

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    neuvádíte, zda zboží bylo poškozené dopravcem nebo poškozeno jinak. V obou případech máte možnost zboží reklamovat a zdarma zaslat k nám nebo odstoupit od smlouvy, vrátit zboží a budou vám vráceny všechny peníze.

    Děkuji.

    Ing. Pavel Režný