Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Stejný regulátor jako na obrázku, ale jediné co ukazuje je napětí ze soláru .

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    Omlouváme se za problémy. Popisy na webu hned opravíme.

    Děkuji.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic jsem nedostal

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    v objednávce jste si nastavil platbu předem, byly vám odeslány podklady k platbě a ani po výzvě k úhradě, jste objednávku neuhradil.
    Proto vám zboží nebylo odesláno.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost, ochota, ceny
    • poslední dobou problémy s kvalitou, dodržení zadání objednávky

    Tradičně nakupuji v Hadexu. Vždy spokojenost, ale poslední měsíce problémy s kvalitou a s dodržením zadání objednaného. Dodávají u některých položek fyzicky něco jiného, než nabízejí v eshopu.
    Eshop by již zasluhoval inovaci, je nepřehledný a šaptně se obsluhuje.
    Neinfoormují automaticky o stavu objednávky ani o přijaté platbě předem.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    na novém webu pracujeme, víme že ten starý je již nevyhovující.

    Netuším, která položko vaší objednávky neodpovídala skutečnost s nabídkou na webu? Kontroloval jsem to a problém jsem nenašel. Ano stát se může, že dojde k záměně položky, např. při zaskladnění.

    Informaci o stavu objednávky zasíláme automaticky při přijetí, vyskladnění a odeslání. Pokud jste tuto informaci nedostal, pak buď jste zadal špatný mail do objednávky nebo tyto zprávy skončily ve spamu.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poškozené zboží.

    Poškozené zboží.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    nevíme zda došlo k poškození zboží při přepravě nebo bylo poškozeno před zasláním . V obou případech máte nárok na bezplatné zaslání zpět k reklamaci nebo odstoupení od smlouvy do 14 dnů .

    Monika Maschková

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na můj dotaz ohledně nefunkčního dodaného zboží nereagují

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale o víkendech na oddělení reklamací nikdo není. Kolegyně vám odpovídala hned následující pracovní den.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Návod mizernej,další doporučený ovladač nešel zkopírovat,zařízení moc dlouho nepracovalo. Cena taková, že se to nevyplatí dělat si starosti s reklamací. Raději nakoupím jinde kvalitnější

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    reklamační kontrolovalo uvedené ovladače a kopírovat šly. Možná jste měl problém podle návodu to naprogramovat.

    Mohlo se také stát, že ovladač byl vadný.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží neodpovídá popisu.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,

    Obrázky a popisy na webu se snažíme neustále aktualizovat podle dodávek od dodavatelů. Mohlo se také stát, že došlo k záměně zboží. Znova vše zkontrolujeme.

    Pokud nejste spokojen, můžete zboží vrátit a bude vám celá částka za položku vrácena.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží mi přišla faktura, ale zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    fakturu vám náš systém odesílá hned po zabalení a předání objednávky vašemu zvolenému přepravci.

    Při zpětné kontrole jsme zjistili, že vaše objednávka ležela víc jak 4 dny na výdejním místě. Rychlost doručení už neumíme ovlivnit.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo zboží které se liší od zboží inzerovaného a mnou objednaného.

    Zklamání, příště nákup jinde. Pokud inzerované zboží nemají, nebo mají jiné, měli by aktualizovat informace o zboží uvedené u nabídky.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    netuším, které konkrétní zboží z vaší objednávky myslíte, že neodpovídá popis a obrázek od reálné zásilky.

    Obrázky a popisy na webu se snažíme neustále aktualizovat podle dodávek od dodavatelů. Mohlo se také stát, že došlo k záměně zboží.

    Pokud nejste spokojen, můžete zboží vrátit a bude vám celá částka za položku vrácena.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod mi zaslal úplně jiné zboží, to, co jsem si objednala já, obdržel zákazník, který si objednal to, co jsem dostala já. Prostě došlo k výměně zboží, obchod se mi neozval, musela jsem telefonovat já, nijak zvlášť se neomlouvali. Kdybych zboží neměla zaplacené předem, tak bych objednávku zrušila, protože mi dojde nejméně o týden později.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    za záměnu zboží se omlouváme.
    Když k takové záměně dojde, dozvíme se to až od jednoho z těch dvou zákazníků, u nichž došlo k záměně. A vy jste byla první, kdo se ozval, tomu druhém zákazníkovi jsme již dopředu volali my.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hodne veci je Cina, skoro nic nefunguje

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, pokud nejste se zbožím spokojený.

    Máte právo na vrácení zboží, případně reklamaci vadného.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod HADEX mi bez mého souhlasu změnil dopravce z České pošty na DHL. Tím že použil nejhoršího dopravce v CZ , nastaly pochopitelně problemy při doručení a pro zboží jsem si nakonec musel dojet 100km do centrály DHL., Protože jsem zboží nutné potřeboval k rozdělané práci. Jednalo se o solární panely na kterych je navíc obrovský poplatek za dopravu,který mi nikdo nevrátil, sv jsem ho po obchodu požadoval.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,

    Větší množství velkých solárních panelů buď rozvážíme sami nebo zasíláme službou DHL.

    U DHL neumíme garantovat dovoz "do druhého dne", což vám řekli i na depu DHL. Potvrdili vám, že rozvoz bude do 3 pracovních dní. Protože jsem odmítl čekat 3 dny, tak jste si sám jel na depo DHL.

    Nám jste 2x dopravu jste neplatil (pouze manipulační poplatek za balení), zaslání panelů jste měl zdarma, dopravu (asi 60 km) na depo DHL jste jel na své náklady. Takže není pravda, že by jste nám něco platil 2x.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pro zboží, konkrétně solární panely jsem si musel dojet do centrály DHL, protože nebyli schopní za týden, resp, pět dní zboží doručit. Za dopravu jsem zaplatil přes tisíc korun a pak jsem musel ještě zaplatit za sto kilometrů dopravy skoro tu samou částku. Hadex nebyl schopen vykomunikovat s dopravcem doručení a ani dopravce nebyl schopen doručit zboží. Dopravné mi hadex nevrátil , protože tvrdí, že jsem změnil zpusob doručení na svou žádost, ale já nemohl nic dělat, protože jsem zboží potřeboval. zboží jsem objednal v pondělí s tím, že ho na vikend potřebuji. v pátek jsem si pro něj musel zajet.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,

    Větší množství velkých solárních panelů buď rozvážíme sami nebo zasíláme službou DHL.

    U DHL neumíme garantovat dovoz "do druhého dne", což vám řekli i na depu DHL. Potvrdili vám, že rozvoz bude do 3 pracovních dní. Protože jsem odmítl čekat 3 dny, tak jste si sám jel na depo DHL.

    Nám jste 2x dopravu jste neplatil (pouze manipulační poplatek za balení), zaslání panelů jste měl zdarma, dopravu (asi 60 km) na depo DHL jste jel na své náklady. Takže není pravda, že by jste nám něco platil 2x.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musel jsem si dojet 60 km pro zboží. Shop nebyl schopen vykomunikovat doručení. Zaplatil jsem dopravu dvakrát. Nejsou schopni zajistit dopravu solárních panelů v čase jeden týden. Nepočítejte s tím. Vymlouvali se, že přepravní společnost nemá termín doručení . My všichni tohle platíme a oni si z nás dělají srandu. Nenakupujeme tady.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    nemáme rádi nepravdy, v recenzích si lidi rádi vymýšlejí, zvlášť pokud jsou s něčím nespokojeni.

    Větší množství velkých solárních panelů buď rozvážíme sami nebo zasíláme službou DHL.

    U DHL neumíme garantovat dovoz "do druhého dne", což vám řekli i na depu DHL. Potvrdili vám, že rozvoz bude do 3 pracovních dní. Protože jsem odmítl čekat 3 dny, tak jste si sám jel na depo DHL.

    Nám jste 2x dopravu jste neplatil (pouze manipulační poplatek za balení), zaslání panelů jste měl zdarma, dopravu (asi 60 km) na depo DHL jste jel na své náklady. Takže není pravda, že by jste nám něco platil 2x.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • výběr zboží
    • cena
    • objednávka se vyžizuje příliš dlouho
    • odfláknuté vyhledávání, většinou nic nenajde
    • neochotná zákaznická podpora, neodpovídají na dotazy

    Dávat si 2-3 dny na vyřízení zaplacené objednávky o 6 položkách je přehnané. Ať si seženou další personál, tohle není normální.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše zkušenost, ale vaše objednávka byla vyřízena v den vaší platby, problém byl s vámi vybraných dopravcem.
    Objednávku jste zadal 29.5., platba byla připsána 30.5. ráno, 30.5. v 13:38 bylo zboží vyskladněno, takže ten samý den. Toto potvrzení máte i v mailu.
    Vámi vybraný dopravce má zabalené objednávky vyzvednout mezi 15 a 16 hodinou. Nevíme z jakého důvodu, ale ten den měl svoz už v 13:00, takže vaše objednávka byla svezena až 31.5.

    Co se týká našeho starého webu, víme že není optimální, nový web by měl být spuštěný pravděpodobně během léta.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Docela nebezpečné, uvádí až 800V, ale nesplňuje catIII chybí dokumentace neuvádí správné parametry přístroje. Pro českou republiku toto nesplňuje CE !

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    vámi požadovaný osciloskop má potřebné dokumenty, včetně Prohlášení o shodě.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Kvalita

    Zakoupil jsem velmi levné zboží a nečekal že bude moc kvalitní. Ale zadní svítilny na kola a pohledová interiérová světla jsou opravdu velmi nekvalitní, nestojí to ani za těch pár korun.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Samozřejmě máte právo zboží vrátit do 14 dní a platba vám bude vrácena.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem schválně výhradně zboží, které je skladem, protože jsem na to spěchal. Po týdnu mám jen jednu automatickou zprávu v emailu, kde mi přidělili nějaké interní číslo objednávky, jinak nic. Jako sorry, ale dneska je běžné dostat zboží z USA za 3-4 dny. Za týden po ČR nic? Děláte si srandu?

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    zboží skladem bylo, pouze nebylo v provedení které jste měl objednané, kolegyně s vámi komunikovala a čekala na potvrzení vaší objednávky.
    Omlouváme se a věřím, že příště už tento problém mít nebudete.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Píšou zboží skladem, ale nedorazí. Až na dotaz odpoví, že si máte nastavit hlídače s upozorněním, až někdy v budoucnu přijde. Tak nějak se mi ty renoncy od nich postupně kumulují.

    Reakce obchodu Hadex, spol. s r.o.

    Dobrý den,
    web je nastavený tak, že ukazuje zboží skladem, po najetí kurzoru lze dokonce zobrazit skutečný stav (počet kusů) skladem.

    Pokud je "skladem" např. 1 ks (či poslední zbývající kusy), může se stát, že chybou skladníků už zboží není nebo poslední kus je poškozen apod. informujeme o tom zákazníka a řešíme s ním co dál, zda náhradu nebo si počká na další zboží.

    Ing. Pavel Režný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle doručení
    • Regulátor přišel překvapivě rychle zel bohu nefunguje na něm displej reklamovat položku za tak relativně malou částku by mne stalo víc peněz a času poučení pro příště vybírat pečlivěji obchod

    Regulátor přišel překvapivě rychle zel bohu nefunguje na něm displej reklamovat položku za tak relativně malou částku by mne stalo víc peněz a času poučení pro příště vybírat pečlivěji obchod