Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bylo uvedeno vraceni zdarma nelze vratit zdarma na infolince nejsou schopni jak vygenerovat kod pro vraceni pres zasilkovnu poradit starsi lide by si nemeli geox objednavat

    Reakce obchodu GeoxStore.cz

    Dobrý den, informace o tom, že je vrácení zdarma na našem webu uvedena není. V případě dalších dotazů či nejasností můžete kontaktovat naši zákaznickou péči na e-mailu: [email protected]
    Pěkný den, GX STORE

  • zásadní problém s dopravou

    Reakce obchodu GeoxStore.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi. Můžeme vědět, jaký problém s dopravou nastal? Díky za odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o ničem, co by stálo za zmínku
    • Nabízejí zboží, které je zobrazeno, že jej mají na skladě, ve skutečnosti je to lež.

    Viděl jsem, že zboží mají skladem, tak jsem ho objednal a zaplatil. Následně volali z obchodu, že je zboží prodáno. Evidentně nemají propojen e-shop s jejich kamennou prodejnou. Čekám na vrácení peněz. Na základě této zkušenosti nemohu obchod doporučit. Podvodným způsobem ze mě vylákali finanční částku za zboží, které si nechali zaplatit a to i přesto, že jej nemají na skladě, jak předem indikovali.

    Reakce obchodu GeoxStore.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Tato nepříjemná situace nás i po letech mrzí. Nicméně veškeré "mouchy" týkající se propojení e-shopu s kamennou prodejnou by již měly být vyladěny. Budeme rádi, když nám dáte ještě jednu šanci. S pozdravem, GX STORE.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    3 dny po potvrzení objednávky (kde mimochodem nebyla ani zmínka o době vyzvednutí) s osobním odběrem mi bylo sděleno, že boty se prodali někomu jinému, další byly dle webových stránek dostupné, ale to byla prý další chyba. Špatný eshop, dostupnost zboží neaktuální. Zklamalo mě to, jelikož s přístupem na prodejně jsem byl naopak vždy spokojený.

    Reakce obchodu GeoxStore.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Velmi nás mrzí negativní zkušenost, kterou s naším obchodem máte. Vzhledem k tomu, že se jednalo bezvýhradně o naší chybu, moc se vám za vzniklé nepříjemnosti omlouváme a prosíme, přijměte slevový poukaz, jakožto omluvu. Poukaz jsme vám již zaslali emailem a budeme velmi rádi, když nám dáte šanci ukázat, že se jednalo o výjimečnou situaci a že nám na každém zákazníkovi záleží. Přejeme příjemné prožití Vánoc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není nastavena možnost vrácení nevyhovujícího zboží. Peníze za vrácené zboží jsem dosud neobdržela, přestože jsem boty vrátila již před 10 dny.

    Reakce obchodu GeoxStore.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Věříme, že nakonec bylo vše vyřešeno k vaší spokojenosti. S pozdravem, GX STORE.

    • Na moji objednávku neodepsali, až po týdnu napsali ze nakup ruší(bez udaní důvodu)

    Reakce obchodu GeoxStore.cz

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Tato nepříjemnost nás i po letech mrzí. Nicméně se e-shop za 8 let nejen technicky výrazně posunul a my budeme velmi rádi, když nám dáte ještě jednu šanci. S pozdravem, GX STORE.