Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar nedorazil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhý termín dodání
    • Neodpovídá na maily

    Mám objednáno týden a objednávka pořád nikde. A na maily neodpovídají. Tento eshop nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předcházející objednávky byly vždy v naprostém pořádku (placeno kartou). Bohužel u předposlední v říjnu 2021 volal majitel, že zboží v hodnotě 405 Kč už není a v dohledné době u dodavatele ani nebude, takže jsme se domluvili na odeslání objednávky bez těchto věcí. Bohužel se od té doby marně snažím z e-shopu vydolovat výše uvedený přeplatek. Obchod nereaguje, u této objednávky, kterou jsem dala na dobírku, jsem připsala, že žádám o zápočet přeplatku a vzhledem k tomu, že už to je 14 dnů a nic se neděje, tak si myslím, že čekám úplně zbytečně. Škoda, nakupovala jsem u nich ráda, zboží bylo vždy odesláno obratem a bylo perfektně zabalené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • No confirmation
    • No email reply to me asking where my goods are
    • No shipping information
    • No reply from the shop

    I ordered over a week ago and paid.
    Been waiting for a full week and got no confirmation that it has been shipped.
    Sent an email asking for info.
    No answer.
    Went to the webpage to complain and waiting for an answer.
    If i dont get info I will cancel this order and want my money back

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psali, že vše mají skladem. Po urgenci, co je s mojí objednávkou, napsali, že zboží nemají. Proto jsem objednávku zrušil a do teď čekám na vrácení peněz, protože jsem ji bohužel zaplatil předem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavý sortiment
    • příznivé ceny
    • komunikace - objednala jsem zboží, které bylo uvedeno, že je skladem. Týden ticho po pěšině a až když jsem se mailem dotázala, v jakém stavu je má objednávka, jsem se dozvěděla, že zboží není skladem a jen tak nebude

    Pro to, že zboží, které mělo být skladem a došlo, bych měla pochopení, to se může stát, pro to, že ho výrobce v nejbližší době nedodá, bych měla pochopení taky, to prodejce ovlivnit nemůže, ale pro přístup "mrtvého brouka" pochopení nemám, je mi líto. Jsem ráda, že jsem neplatila předem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel nejde hodnotit neutrálně, objednávka mi byla zaevidovaná, ale zatím žádné info o potvrzení / odeslání. Třeba mají dovolenou, kdo ví :) Každopádně mám platbu dobírkou, takže to moc neřeším, ale kdybych platila hned převodem, asi bych mrzutá byla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručené zboži. Neodpovidají emaily.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Drzost
    • Nulová komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedoruceno, ani mi nebylo zdeleno kdy bude odesláno obchodem.

    Reakce obchodu gurmand.cz

    Vaše informace se nezakládají na pravdě, informace byly poskytnuty na stránce našeho e-shopu, stačí jen pozorně číst.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uz mesic cekam na zaplacenou objednavku a furt nic.

    Reakce obchodu gurmand.cz

    O uzavření hranic s Německem a tím vzniklé situaci s návozem čerstvého zboží informujeme na titulní stránce našeho e-shopu.
    Stačí jen pozorně číst.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Byla zadaná jiná dodací adresa než fakturační zboží dorazilo na adresu fakturační...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevrací přeplatek, když není zboží skladem a zaplatíte předem vše
    • Zaplatíte DPD a doveze WE/DO

    Radši objednávejte na dobírku. Pan Voráček neměl vše skladem a zavázal se poslat přeplatek na účet. Po několika urgencích a ani po 2 měsících nic neposlal.

    Reakce obchodu gurmand.cz

    Situaci jsme si objasnili a vysvětlili a přeplatek byl vrácen.

  • přišel e-mail at mám trpělivost, že toho mají hodně ... dosud nedorazilo nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V baliku chybelo zbozi,ktere bylo zaplacene a do dnesni dne jsem ho jeste nedostala.

    Reakce obchodu gurmand.cz

    Za chybu jsme se omluvili a záležitost byla urovnána vrácením peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neobtěžovali se odpověď na můj email ohledně dodávky zboží, které bylo pres týden objednáno a nebyla žádná změna v stavu nic.Kdyz se po pár dnech najela na stranky psali tam že toto zboží není dostupné .Ani tak se stále nikdo neozval tak sem objednávku zrušila.