Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrube a drze zachazeni jednoho ze zamestnancu, podvodne chovani pri platbe

    Priserny zakaznicky servisna naprosto nekorektbi jednani, ceska obchodni inspekce byla vyrozumena o podvodnych praktikach teto pseudospolecnosti

    Reakce obchodu Grooters

    Dobrý den,
    úplně nerozumíme Vaší reakci a v čem mají být naše "praktiky" podvodné?
    Vy jste u nás založil objednávku a nepodařilo se vám provést platbu. Z tohoto důvodu vám systém automaticky odeslal email s návrhem řešení na dokončení platby. To jste e-mailem velmi nevybíravě odmítl a sám jste nám oznámil, že tedy raději nakoupíte jinde. Když jsme se s vámi snažili spojit telefonicky, abychom situaci vyřešili, opět jste kolegu velmi nevybíravě odmítl a jakýkoliv návrh řešení odmítl.
    Tým Grooters.cz