Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neprislo mi cislo uctu na ktery bych mohl platit

    Reakce obchodu Grooters

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše recenze. U objednávky jste zvolil online platbu kartou, kterou jste neprovedl a tak platební brána objednávku automaticky stornovala. Číslo účtu platební brána pro online platby neposílá.
    Ozveme se Vám s možným řešením pro platbu převodem.
    Tým Grooters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Psal jsem ohledně poškození trička, na FB mi napsali, ať pošlu email, to jsem učinil a nikdo nekomunikuje

    Reakce obchodu Grooters

    Dobrý den Pavle,
    mrzí nás, že jsme nezvládli odpovědět obratem. Nicméně vámi popsaný problém byl pro nás novinkou a bylo proto nutné řešení konzultovat s výrobou. Po identifikaci problému jsme vám zaslali informace jak problém vyřešit. Vzhledem k tomu, že jste se již neozval, věříme, že vše se nakonec vyřešilo k vaší spokojenosti.
    Tým Grooters.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrube a drze zachazeni jednoho ze zamestnancu, podvodne chovani pri platbe

    Priserny zakaznicky servisna naprosto nekorektbi jednani, ceska obchodni inspekce byla vyrozumena o podvodnych praktikach teto pseudospolecnosti

    Reakce obchodu Grooters

    Dobrý den,
    úplně nerozumíme Vaší reakci a v čem mají být naše "praktiky" podvodné?
    Vy jste u nás založil objednávku a nepodařilo se vám provést platbu. Z tohoto důvodu vám systém automaticky odeslal email s návrhem řešení na dokončení platby. To jste e-mailem velmi nevybíravě odmítl a sám jste nám oznámil, že tedy raději nakoupíte jinde. Když jsme se s vámi snažili spojit telefonicky, abychom situaci vyřešili, opět jste kolegu velmi nevybíravě odmítl a jakýkoliv návrh řešení odmítl.
    Tým Grooters.cz