Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Neprislo mi cislo uctu na ktery bych mohl platit
Reakce obchodu Grooters
Dobrý den,
mrzí nás Vaše recenze. U objednávky jste zvolil online platbu kartou, kterou jste neprovedl a tak platební brána objednávku automaticky stornovala. Číslo účtu platební brána pro online platby neposílá.
Ozveme se Vám s možným řešením pro platbu převodem.
Tým Grooters.cz -
Nedoporučuje obchod
Psal jsem ohledně poškození trička, na FB mi napsali, ať pošlu email, to jsem učinil a nikdo nekomunikuje
Reakce obchodu Grooters
Dobrý den Pavle,
mrzí nás, že jsme nezvládli odpovědět obratem. Nicméně vámi popsaný problém byl pro nás novinkou a bylo proto nutné řešení konzultovat s výrobou. Po identifikaci problému jsme vám zaslali informace jak problém vyřešit. Vzhledem k tomu, že jste se již neozval, věříme, že vše se nakonec vyřešilo k vaší spokojenosti.
Tým Grooters.cz -
Nedoporučuje obchod
- Hrube a drze zachazeni jednoho ze zamestnancu, podvodne chovani pri platbe
Priserny zakaznicky servisna naprosto nekorektbi jednani, ceska obchodni inspekce byla vyrozumena o podvodnych praktikach teto pseudospolecnosti
Reakce obchodu Grooters
Dobrý den,
úplně nerozumíme Vaší reakci a v čem mají být naše "praktiky" podvodné?
Vy jste u nás založil objednávku a nepodařilo se vám provést platbu. Z tohoto důvodu vám systém automaticky odeslal email s návrhem řešení na dokončení platby. To jste e-mailem velmi nevybíravě odmítl a sám jste nám oznámil, že tedy raději nakoupíte jinde. Když jsme se s vámi snažili spojit telefonicky, abychom situaci vyřešili, opět jste kolegu velmi nevybíravě odmítl a jakýkoliv návrh řešení odmítl.
Tým Grooters.cz