• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zbozi mi este nebolo dorucene a uz mi prisiel dotaznik spokojnosti ???
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • chybi servis za ty penize
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel si prodejce zvolil špatného přepravce - geis. První sms bude doručování přišlo 9.7., druhá sms omluva z provozních důvodů bude doručování 11.7. přišla 10.7. 11.7. jsem čekala na udané adrese a nic. Od té doby do 15.7. ticho. Až dnes sms bude od do doručováno, sedím od do doma a čekám, nelze v dnešní době čekat donekonečna. Se zpožděním se geis řidič ozval, na prosbu zda by nemohl, když už jede pozdě, doručit o ulici vedle neurvale odpověděl ne. U prodejce jsem se snažila poprosit o zaslání jiným dopravcem, tento jim moc dobrou reklamu nedělá a opět jsem SLYšELA, že si mám změnit doručovací adresu. Jsem v rozpacích kam když dopravce nedodržuje co zasílá. Moc ochoty jsem ze strany prodejce neslyšela i když nakonec, že to pošlou znovu. Službu si představuji jinak! Tak uvidím

    Reakce obchodu Grily.cz

    Dobrý den, stačilo se obrátit na nás s tím, že je problém s doručení zásilky, rádi bychom Vám pomohli a našli nějaké řešení. To jste učinila až po týdnu. kdy jsem Vám navrhla změnu dodací adresy (což je nejrychlejší řešení, jak obdržet zásilku co nejdříve), s tím jste nesouhlasila, z Vaší strany byl požadavek na zaslání Českou poštou, což jsem Vám řekla, že až se zásilka vrátí, tak zašleme prostřednictvím České pošty (Náhradní díl není skladem, takže nešlo zaslat dříve). Nepřijde mi úplně správné hodnotit obchod celkově negativně, každopádně i tak děkujeme za Váš názor a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží přišlo poškozené. Oloupaná barva na držáku.

    Reakce obchodu Grily.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme za recenzi. Velice nás mrzí Vaše hodnocení, avšak reklamaci na poškození zboží jsme od Vás neobdrželi. Tudíž nebylo možné reklamaci řešit. Nevidím důvod, proč hodnotíte obchod negativně. Zboží bylo expedované ihned po uskutečnění objednávky a to, že zboží bylo poškozeno, se k nám bohužel dostalo až prostřednictvím vyplnění formuláře. Reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji. I ve Vašem případě, by reklamace byla vyřešena určitě k Vaší spokojenosti. A pokud se k nám nedostane informace, že je nějaký problém, těžko můžeme něco řešit. Proto je vždy dobré kontaktovat ihned obchod a neřešit reklamaci prostřednictvím formuláře o hodnocení obchodu, který chodí až po několika dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitni a zrejme neoriginalni zbozi

    Reakce obchodu Grily.cz

    Vážený pane, ROZHODNĚ neprodáváme neoriginální zboží, tuto skutečnost lze ověřit u dodavatele produktu, přímo u firmy Campingaz. Toto nařčení se nás velice dotýká. V každém případě, pokud nejste s výrobkem spokojen, je vhodné se obrátit na nás a problém řešit přímo s námi. To jste ovšem neučinil. Rozhodně se k tomuto problému nestavíme zády, což ovšem nemůžete posoudit, jelikož jste tento problém s námi neřešil. Potom není na místě hodnotit náš obchod komplexně záporně.
    Hezký den Lenka grily.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píšou, že zboží je skladem a po objednání napíšou, že není a že bude za měsíc. Pak vtipně přijde dotaz na hodnocení nákupu a spokojenosti

    Píšou, že zboží je skladem a po objednání napíšou, že není a že bude za měsíc. Pak vtipně přijde dotaz na hodnocení nákupu a spokojenosti.

    Reakce obchodu Grily.cz

    Vážený pane, Vaši recenzi považujeme za značně neadekvátní. Náhradní díl byl vyprodán 25.7., tudíž nemohl být 2.8. skladem, poněvadž do té doby nebyl naskladněný ;-) V době Vaší objednávky bylo zboží na objednávku. Na základě Vaší nespokojenosti byla objednávka stornovaná. Objednejte si prosím zboží v jiném obchodě. Hezký den Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • přístup

    nedostatečné informace

    Reakce obchodu Grily.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, avšak nerozumíme, z jakého důvodu hodnotíte náš přístup negativně. Vaše objednávka byla expedovaná v den přijetí objednávky. Tato informace Vám byla sdělena i telefonicky po 2 hodinách od objednání. Nyní je tedy velice smutný Váš přístup. Ale pokud Vás negativní hodnocení našich služeb potěšilo, tak jsme rádi. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neobnovuje své stránky,zboží stále nabízí,i když není.

    Spíše ne.

    Reakce obchodu Grily.cz

    Dobrý den pane blondáku, máte pravdu, k obnově stránek nedochází často, aktualizace je ovšem pravidelná:-). Každopádně děkujeme za recenzi a přejeme Vám hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Netaktní jednání, telefonické obtěžování s uhrazením zálohy
    • neprofesionální dodací služba Geis, odmítla dovézt zboží do 5. patra s výtahem, netaktně nám bylo sděleno, že pokud zboží chceme, tak ať si pro něj jedeme dolů

    První a poslední nákup, nikomu nedoporučím, zbytečně člověku kzí dobrou náladu

    Reakce obchodu Grily.cz

    Vážený pane Přikryle, děkujeme za recenzi. Velice se omlouváme, že jsme Vás obtěžovali dotazem, zda Vám zálohová faktura byla doručena. Pokud Vás tento dotaz rozhořčil, tak, že jsem Vám tím zkazili náladu, tak to nás velice mrzí. Co se týče přepravní služby, řidič dodává zásilku za první zavřené dveře (jako u všech ostatních přepravních služeb). Kdybychom měli informaci, že si přejete zásilku dodat do 5. patra, určitě bychom Vám dodaní zásilky zajistili. Hezký den Vám přejí grily.cz

  • nebrat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výdejní místo v Praze
    • 1) ve výdejním místě bylo zakouřeno
    • 2) zboží je lehce poškozené - odlupuje se barva na držadle

    je co zlepšovat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ochotná a vstřícná operátorka
    • "IKEA" skládačka.
    • Objednal jsem dražší gril který byl na e-shopu skladem,ale ejhle,on skladem nebyl.
    • Teprve na vlastní zavolání jsem se dozvěděl že není skladem.
    • "IKEA"- spíše polská kvalita provedení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádne
    • Nekomunikuje, nedodržuje termíny.

    Zboží jsem objednal, ale ani po 2 týdnech mi nebylo dodáno, neobdržel jsem žádné informace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží, které nemá k dispozici a naskladňuje ho nepřiměřeně dlouho. Zboží ani po 10 dnech nemám stejně jako informace.
    • DLOUHÉ DODACÍ LHŮTY.

    OBĚDNAL JSEM SI ZBOŽÍ PŘED 3.TÝDNY A STALE NEDORAZILO. NIKDO SE MĚ ZATÍM NEOZVAL, TAK NEVÍM.

    • Zboží nedorazilo.
    • Na mail nereagují.
    • Telefon nezvedají.

    V žádném případě jej znovu nepoužiji.
    Obchod je nespolehlivý- nulová reakce na mail či telefon, zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr grilů. Největší výběr příslušenství a náhradních dílů.
    • Výdejní místo je zastarale vyhlížející - spíše sklad než prostor pro příchozí zákazníky. Bohužel je zakouřené a páchne po cigaretách.

    Objednal jsem v pondělí. Zboží mělo být skladem. Očekával jsem tedy vyzvednutí v úterý. Do čtvrtka žádná zpráva kdy bude připraveno. Až po mém telefonátu sděleno, že se mohu zastavit. Tři dny nepovažuji za odpovídající pokud má být zboží skladem. Bohužel to jak vypadá sídlo firmy a páchne kouřem mě zcela odradilo od dalších nákupů.