• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nespolehlivý dopravce, doručili jinam, než na vybrané místo.
    • Komunikace 0

    Nespolehlivý dopravce, doručili jinam, než na vybrané místo. Komunikace 0.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ač je koupený produkt v pořádku problémem je, že dodavatel odeslal zboží do jiného místa, než které jsem si vybral v objednávce. Vzhledem k nemožnosti parkování v blízkosti místa, kam zboží dorucili jsem musel poměrně těžký balíček přepravovat ručně domů, což bylo vzhledem ke vzdálenosti od domova nepříjemné a časově náročnější. Kdyby dodavatel oznámil změnu místa předem a zeptal by se, jestli mi to vyhovuje, býval bych objednávku raději zrušil. Vzhledem k této zkušenosti nemohu dodavatele doporučit a příště budu objednávat jinde.

    Reakce obchodu Grilování.cz

    Dobrý den, nechali jsme prověřit pohyb vaší zásilky a musím vám oznámit, že zásilka byla odeslána přesně do místa zvoleného v objednávce a tou byl "AlzaBox P3 Nagano Office Park". Ale zřejmě z důvodu přeplnění AlzaBoxu nebylo možné zásilku do boxu doručit. V takovém případě se má DPD pokusit následující pracovní den o druhé doručení. Pokud by i toto selhalo, bude zásilka dle popisu služby na stránkách DPD uložena v nejbližším výdejním místě Pickup. Zde bohužel vidím selhání na straně DPD, kdy nedošlo ke druhému pokusu o doručení do AlzaBoxu, ale zásilku rovnou přesměrovali do nejbližšího výdejního místa Pickup. za to se vám omlouváme, ale nedokážeme s tím nic udělat. Vždy závisí na řidiči, který zásilku doručuje bez ohledu na to, ve kterém obchodě nakoupíte. Děkujeme za pochopení. Za tým Grilování CZ, Tomáš Dytrych

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zakoupil jsem zboží v takové hodnotě, abych měl dopravu zdarma, ale po uplatnění dárkového kuponu, který byl také samozřejmě zaplacen, jsem musel dopravu zaplatit

    Reakce obchodu Grilování.cz

    Dobrý den,
    kontroloval jsem vaši objednávku a ano, asi u 10 kuponů byl nastaven výpočet ceny dopravy jinak než měl být. Cenu dopravy vám samozřejmě zašleme zpět. Více jsem vám zaslal přímo do e-mailu.
    S pozdravem Tomáš Dytrych, Grilování CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Veľmi zle zabalený tovar , boli poškodené 2 výrobky. Síce každý bol zabalený , ale vo veľkej krabici boli len nahádzané. Je úplne jasné , že pri preprave sa poškodili. Stačilo vypchať krabicu starými novinami a bolo by to OK.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodací doba, cena
    • - gril byl nedostatečně zabalen pro přepravu,při převzetí na poště v balíku všechny díly chrastily, důsledkem toho je na poklici poškozený smalt, se zásilkou nebyl doručen český návod k obsluze

    - rozhodnutí pro ostatní nakupující je pouze na nich

    Reakce obchodu Grilování.cz

    Dobrý den,to nás mrzí, ale je škoda, že jste se neozval/a ihned po převzetí zásilky. Obratem bychom vám zaslali nové víko. Grily jsou z výroby vždy stejně a originálně zabaleny a samozřejmě se může stát, že některý nedorazí k zákazníkovi v pořádku, případně dorazí s chybějícím komponentem. Vše obratem zasíláme. Obraťte se, prosím, na náš mail [email protected] a vše vyřešíme k vaší plné spokojenosti.Tomáš Dytrych, www.grilovani.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEVIM ANI CO JSEM KOUPIL

    Reakce obchodu Grilování.cz

    Dobrý den pane Eriku, na křestní jméno Erik v letošním roce neevidujeme žádnou objednávku. Zašlete mi, prosím, číslo vaší objednávky a popis situace, se kterou jste byl nespokojen. Děkuji Tomáš Dytrych, Grilovani.cz

  • Příspěvek smazán na žádost zákaznice.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekonkuruje ani nabídkou ani cenou

    nezajímavý - doporučuji zahraniční obchody