• Nedoporučuje obchod

    10 %

    poslední komunikace před týdnem, od té doby nic, žádná informace, zboží nemám...

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den.Objednaval jsem již 13.11. a dodnes nic nedorazilo. Žádná odpověď na dotazující se email.Ani reakce na telefonní kontakt.Delaji mrtvého brouka...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je to už 6 dní, co jsem si tady objednal a za tu dobu mi přišlo jen 2x potvrzení objednávky a nic víc. Komunikace příšerná, telefon mi nikdo nebral a na email ani kontaktní formulář přímo z jejich stránek mi nikdo neodpověděl, jediná odezva byla na Instagramu, kde mi aspoň odpověděli a poslali to druhé potvrzení o nákupu, je celkem vtipné, že mi přišel dřív dotazník na hodnocení zboží, než samotné zboží. Uvidíme, jestli to vůbec příjde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý produkt
    • Nulová komunikace

    Objednávka z 2.1.2024 zaplacena ale zásilka ještě není 11.1.2024 ani na cestě .

    Reakce obchodu Grig

    Hezký den,

    ohledně Vaší objednávky jsme Vás kontaktovali emailem a snažili se Vám i dovolat.

    Velice nás mrzí opožděné doručení, bohužel na našem skladě právě probíhala inventura, která mohla expedici zbrzdit.

    Budeme rádi, pokud se nám ozvete na email [email protected] a celou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,

    GRIG

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K objednávce dvou sad s dárkem jsem dostala dárek poutě jeden. Na maily s reklamací obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Grig

    Dobrý den,

    omlouváme se za nekompletní objednávku i za prodlevu v řešení vzniklé situace.
    Chybějící kus jsme opětovně zaslali a přidali dárek jako omluvu.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    S přáním hezkého dne,

    Váš GRIG

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po prvním dotazu, po týdnu na stav objednávky mi bylo sděleno ze nemají jeden produkt. Domluvili jsme se na výměně za jiný. Za další 4 dny kdy jsem nemela stále žádné info jsem znovu psala jak to s objednávkou vypadá. Poté mi bylo sděleno že objednávku vyexpedovali tedy a že se omlouvají za zpoždění. Objednávka již nedorazí včas tak mohu předat alespoň omluvu jako dar k narozeninám. Děkuji.

    Reakce obchodu Grig

    Dobrý den,

    je nám líto, že máte s nákupem u nás špatnou zkušenost a velice se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Věřte, že nás situace velmi mrzí, proto budeme rádi, pokud se nám ozvete na email [email protected], kde se domluvíme na vhodné kompenzaci.

    S přáním hezkého dne,

    Váš GRIG

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Cannot pay with credit card outside of Czech, Germany, Austria and Poland.

    I'm sure these items are fun and tasty, but if you won't let me pay with a card from out of country then I cannot buy.

    They never responded to my emails also, i asked about other payment methods, and all the options for shipping still required an in country card.

    Reakce obchodu Grig

    Hello,

    We're very sorry if you didn't get an answer to your question.
    If the system is unable to process your card, you can also pay by bank transfer.

    We apologize and hope you will give us another chance and try our products.

    We will be happy if you contact us again and we will resolve the situation to your satisfaction.

    Sincerely,

    Your GRIG

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pozdní odeslání

    Objednáno a zaplaceno 22.7. (všechno zboží mělo být skladem), nicméně zboží mi bylo odesláno až 28.7., takže zásilka přišla bohužel až po oslavě, na kterou byla plánována jako překvapení :-(

    Reakce obchodu Grig

    Dobrý den,

    velice s omlouváme za komplikace způsobené pozdním dodáním. Věřte, že nás situace velmi mrzí, proto budeme rádi, pokud se nám ozvete na email [email protected], kde se domluvíme na vhodné kompenzaci.

    S přáním hezkého dne,

    Váš GRIG

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chutove fakt nic moc, zato drahe jak prase.

    Reakce obchodu Grig

    Dobrý den, pane Richarde.

    Co se týče chuti, tak vždy je 100 lidí = 100 chutí, ne každému se trefíme do chuti, proto nabízíme širokou škálu příchutí i mnoho produktů, kde si každý najde to svoje, ať už se jedná o sušený hmyz, chipsy nebo trojhránky. Vždy je to buď a nebo :-) Pokud Vám ani jeden produkt z balení nechutnal - v pořádku.

    Musím přiznat, že vyšší cena produktů v porovnání s ostatními zdroji proteinů také trápí. Bohužel je zapříčiněna několika faktory, které jí v současné chvíli drží stále vysoko, ale s postupným rozšiřováním kapacit a poptávky by měla klesat:

    1) Omezená výroba, kde se zatím neprojevují výrazné úspory z rozsahu - v případě větších odbytů se bude jednotkový náklad snižovat.
    2) Relativně malá automatizace - kromě produkce hmyzu zejména v dalších krocích jeho zpracování. V okamžiku, kdy si budeme moci dovolit výrobu ještě více automatizovat, opět se jednotkové náklady sníží.
    3) Náklady na dopravu - momentálně nemáme vlastní farmu, takže je nutné hmyz dovážet. V blízkém horizontu ale vlastní farmu plánujeme a opět by se mělo její zřízení projevit nižšími náklady.
    4) Objemy nákupů - v okamžiku, kdy bychom měli stabilnější poptávku, je možné snížit marži a výpadek příjmů kompenzovat objemy prodejů. Bohužel se ale stále jedná o produkt, který není zcela obvyklý a ačkoliv naše objemy prodejů rychle rostou, stále nejsme v situaci, kdy bychom mohli snížení ceny takto kompenzovat.

    Na všech bodech, uvedených výše, se snažíme pracovat a postupem času tak lidem přinést alternativu, která by byla cenově srovnatelná s tradičními zdroji proteinu. Stále jsme ale na naprostém začátku, až již z důvodu legislativních, technologických či socio-ekonomických, proto nám nezbývá nic jiného, než všechny naše současné výdělky investovat zpět do vývoje, čímž budeme postupně cenu snižovat a dohánět tak obrovský náskok, který má chov “tradičních” hospodářských zvířat.

    Na závěr si dovolíme uvést příklad v podobě mobilních telefonů - před třiceti lety se jednalo o extrémně drahý přístroj, který si mohla dovolit pouze vybraná část populace. Se zvyšující poptávkou a produkcí bylo ale možné jejich cenu snížit natolik, že si jeho koupi může dovolit již opravdu každý.

    Proto pevně věříme, že ačkoliv nemá hmyz v současné chvíli natolik konkurenční cenu, osloví zákazníky, kteří si rádi připlatí za vědomí, že díky nim zvířata netrpěla či se ušetřily zdroje v podobě vody, půdy a krmiva. Zároveň se jedná o průkopníky, kterým není osud naší planety lhostejný a sami se nákupem podílí na tom, aby se v budoucnu mohlo zapojit v tomto ohledu více lidí.

    Přejeme hezký den

    Váš GRIG tým