Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neinformovanost obsluhy na prodejně-výdejním místě

    Na základě objednávky pře e-schop bylo do emailu potvrzeno převzetí na výdejním místě .
    V den převzetí obsluha na prodejně-výdejním místě vůbec nevěděla o co jde ,prý nic nevydávají. Musel jsem opět zjišťovat,telefonovat na e-schop kde bylo potvrzeno, že jsem na prodejně správně .
    Stačilo kdyby prodejce řekl,že objednávka je na cestě . Bohužel naopak prý jsem to asi objednával jinde.
    Zvláštní a neprofesiální , bohužel nedoporučuji.

    Reakce obchodu Gravoshop.cz

    Dobrý den pane Koliska. Žádný email s potvrzením převzetí na výdejním místě nebyl poslán. Pouze potvrzovací email o přijetí objednávky a platebními informacemi. Po zaplacení byl odeslán další email, že objednávka byla zaplacena a zadána do výroby. Vy jste přišel na výdejní místo aniž by jste od nás dostal info, že je objednávka hotova a připravena k vyzvednutí na výdejním místě a instrukce k vyzvednutí. Podotýkám, že žádnou prodejnu nemáme, v Bondy máme smluvně zajištěno pouze výdejní místo v jednom z obchodů v obchodním centru. Tento obchod nemá s naším eshopem vůbec nic společného, je to i jiná firma. Proto zřejmě prodavač nevěděl co po něm chcete, jelikož jste neměl informace jak vyzvednout zásilku z výdejního místa. Prodejce nemohl vědět, že v ten den bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí na výdejním místě. Až byla zásilka dovezena na výdejní místo, dostal jste od nás email, že je zásilka připravena k vyzvednutí a instrukce k vyzvednutí. Kdyby jste počkal na tento email a nešel jste na výdejní místo bez instrukcí k vyzvednutí, mohlo být vše v pořádku. Opakuji, že prodejna, ani prodejce na výdejním místě nemá s náma nic společného. Pouze máme nasmlouváno, aby vydával zásilky z našeho eshopu, které na prodejnu vozíme. Omlouváme se za komplikace, ale opravdu jen stačilo počkat na email s instrukcema pro vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Obchod zboží doručil, ale plíšek na přívěsku který tam byl přilepený se bohužel uvolnil a spadnul. Tudíž nevýhodou je že plíšky na klíčenkách jsou přilepené lepidlem které nedrží. Ale produkt je velmi krásný a dobře provedený.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pero nepsalo. Musela jsem oběhnout několik papírnictví, než se mi podařilo sehnat novou náplň. Mrzí mě, že obchod nenapsal ani "je nám líto". Obchod vůbec nereagoval.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Písmena jmenovky jsou tak malá, že to nepřečte žádný učitel 40+

    Reakce obchodu Gravoshop.cz

    Dobrý den, u razítka COLOP 10 je otisk v délce 27mm (je to napsáno v popisu). Text jste v objednávce uvedla do jednoho řádku. Mohla jste rozdělit do dvou řádků (je to napsáno v popisu), nebo objednat větší razítko. Mě je 50+ a všechny razítka které vyrábíme přečtu. I Vaše jsem přečetl.

  • Dodaný štítek neodpovídá vyobrazené předloze. Písmo je nečitelné, je pouze vyryté v barvě pozadí, takže s barvou pozadí splývá.
    Reklamuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod produkt nabízí ve svém eshopu, klidně přijme objednávku a pak ji zruší, že daný produkt je pouze pro zákazníky slevomatu...? Asi by si toto měli ošetřit na svém eshopu.

    Reakce obchodu Gravoshop.cz

    Dobrý den,
    u produktu je tato informace zřetelně napsána, že je pouze pro zákazníky kteří uplatňují voucher ze slevomatu. Je tam i kolonka pro vyplnění kódu voucheru. Pokud odešlete objednávku, eshop ji automaticky přijme. Až po kontrole pracovníka se objednávka bez kódu voucheru stornuje.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nozik je celkem pekny, nicmene napis na nem dost slaboucky a misty je vynechavany...lip bych udelala, kdybych si koupila vlastnu nozik a vypalila napis pajkou...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží jsem neobdržela !

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nijak velká kvalita, nápis je nakřivo, materiál známky působí lacině. Ale odpovídá ceně.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod nedal vědět, že posílá objednávku. Zboží se po dvou dnech zničilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • S nákupem jsem nebyla spokojena, protože zboží které dorazilo vypadalo úplně jinak, než to, co uváděli na svých stránkách a které jsem objednala.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • bylo napsáno - s rytím, ale vyryto nebylo, jen napsáno, dle mého nevydrží dlouho

    nespokojena, nebylo vyryto, jen napsáno

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Chtěla jsem jen jméno pejska, ale má dvě části - do objednávky jsem napsala každou část jména na samostatný řádek, ale na známce jsou obě části vygravírované hned za sebou, jako by se jednalo o jedno slovo. Měla jsem za to, že jsem to napsala srozumitelně, bohužel to asi srozumitelné nebylo. Chyba ovšem je, že obchod nejasnost neodstranil a prostě objednávku špatně vyřídil. Bohužel zboží nemohu vrátit, protože je vyhotoveno "na míru".. Přitom stačil jeden dotaz - mail a vše mohlo být jinak.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem si tam známku psí tlapky, ale zboží vzhledově tak nevypadá, na obrázku (eshopu) vypadá lépe a kvalitněji.