• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prisel mi kufr uplne jinych rozmeru než jaky jsem si objednala

    Reakce obchodu Grampus

    ještě jednou se moc omlouvám za tuto chybu, kufr jsme hned osobně vyměnili za ten správný. Děkujeme za spolupráci a přejeme pěkný den. Grampus - Marková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem si jineho dopravce a zbozi jsem obdrzel od spolecnosti ceska posta se kterou mam spatne zkusenosti.Nebyl jsem informovan o duvodu zmeny?

    Reakce obchodu Grampus

    dobrý den,
    omlouváme se za změnu přepravce ale křehké zboží posíláme pouze českou poštou, tato informace vám byla sdělena hned po dokončení objednávky v potvrzovacím emailu: Pokud jste si objednali křehké, keramické, skleněné atp. zboží bude odesláno pouze českou poštou. Email vám byl odeslán 31.1. ve 20:46. Přepravce GLS velmi často rozbíjí křehké zboží a nikdy neuznají reklamaci a s poštou tento problém není tak proto odesíláme vždy jen poštou. Děkujeme za pochopení. Marková Grampus.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 1. 7. Po odeslání objednávky přišlo do e-mailu potvrzení objednávky s informací o omezeném provozu v týdnu během svátků. Platba kartou neprošla, čekala jsem, že mě někdo bude kontaktovat. Až dnes, 18. 7. přišel e-mail s informací, že zboží není skladem a objednávku stornovali.

    Reakce obchodu Grampus

    dobrý den, vaše objednávka byla stornována z důvodu nezaplacení. Platbu přes go-pay bránu jste nemusela dokončit a peníze vám buď vůbec z účtu neodešly a nebo je go-pay vrátil zpět, takže k nám vůbec nebyly připsány. Bohužel toto já neovlivním, systém ukáže vám, že platba neproběhla v pořádku ihned po dokončení objednávky a nebo se vám vrátí peníze zpět. Hledala jsem email jestli jste třeba psala co je s vaší objednávkou, kde je zádrhel ale nic jste nenapsala. Bohužel nemohu kontrolovat každou platbu jestli ji zákazník provedl správně a dokončil, to opravdu není v mých silách. Zboží je skladem a vám přišel email o stornu s tímto textem: Vaše objednávka byla STORNOVANÁ z důvodů:
    - zboží již není skladem
    - na vaší žádost
    - dlouhodobé nezaplacení objednaného zboží apod.
    Váš případ je ta poslední možnost storno z důvodu nezaplacení.
    Pro příští objednávky radím vždy zkontrolovat, že platba proběhla v pořádku. S pozdravem Marková Grampus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měsíc jsme čekali a nakonec zaplacené zboží nedorazilo vůbec.

    Zboží bylo objednáno a zaplaceno 15.6 2023 a tak jsme čekali a čekali a nakonec zboží nedorazilo vůbec 18.7 2023 přišel mail ,že zboží není skladem.

    Reakce obchodu Grampus

    dobrý den, vaše objednávka byla stornována z důvodu nezaplacení. Platba přes go-pay bránu vám vůbec neprošla, vy jste mohla zaplatit ale go-pay platbu nemusel dokončit a peníze vám buď vůbec z účtu neodešly a nebo je go-pay vrátil zpět, takže k nám vůbec nebyly peníze připsány. Bohužel toto já neovlivním, systém ukáže vám, že platba neproběhla v pořádku ihned po dokončení objednávky a nebo se vám vrátí peníze zpět. Hledala jsem email jestli jste třeba psala co je s vaší objednávkou, kde je zádrhel ale nic jste nenapsala. Bohužel nemohu kontrolovat každou platbu jestli ji zákazník provedl správně a dokončil, to opravdu není v mých silách. Zboží je skladem a vám přišel email o stornu s tímto textem: Vaše objednávka byla STORNOVANÁ z důvodů:
    - zboží již není skladem
    - na vaší žádost
    - dlouhodobé nezaplacení objednaného zboží apod.
    Váš případ je ta poslední možnost storno z důvodu nezaplacení.
    Pro příští objednávky radím vždy zkontrolovat, že platba proběhla v pořádku. S pozdravem Marková Grampus.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo to to, co jsem si objednal. Přišel mi e-mail s dotazem: Jak mám chybu opravit? Žádná odpověď po dobu 3 dnů

    Reakce obchodu Grampus

    dobrý den, omlouvám se za pozdní reakci, měli jsme celozávodní dovolenou a dnes již spolu chybu řešíme. Ve skladě špatně polepili balík přepravní polepkou a proto vám přišlo zboží určené jinému zákazníkovi. Provedeme výměnu na naše náklady. Děkuji za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace. Marková Grampus

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé vyřízení
    • Zboží dorazilo v nepoškozené krabici, ale i tak byl kufr na dvou místech odřený .Mám kufr jako dárek a vypadá to jako zboží co někdo vrátil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objenala jsem kufr velikosti L, dostala jsem malý kufr velikosti M za cenu velkého. Jsem moc zklamaná .

    Reakce obchodu Grampus

    Dobrý den, dohledávala jsem od vás email ale vůbec jste nenapsala, že vám přišlo jiné zboží. Žádný email od vás neeviduji. Okamžitě bych reagovala a tuto situaci řešila. Prosím napište mi email, stačí dát odpověď na poslední email ohledně této objednávky a vše vyřešíme. Určitě jste měla ihned volat nebo psát pokud se vám zboží nezdá v pořádku. Kufr přeměříme a hned budeme vědět. Děkuji Marková - Grampus

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží které jsem vybral a zaplatil, nebylo skladem i když je v nabídce dodnes.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo v jiné barvě. Jinak dodávka rychlá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Trezor přišel poškrábaný a naprásknutý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota a drzost zaměstnanců