Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Perfektně zabalený, v kvalitě
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • perfektní zabalení

    Doporučuji, vše perfektní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výhoda
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Chybějící doobjednali a poslali.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží, které jinde nebylo. Naprostá spokojenost, doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodání
    • vstřícné, lidské jednání
    • dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Překvapila mě kvalita produktu i balení

    Překvapila mě kvalita produktu i balení. GRAMODESKY.CZ se dá věřit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Množství titulů
    • Vlastním gramec, mám z čeho vybírat
    • Poskytované informace
    • Přehled
    • Příslušenství pro vinyl, gramofon
    • Kdybych nemusel jíst, utrácel bych více

    Stačí mi jeden obchod, kde mám vše co potřebuji pro poslech.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výběr hudby
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velice me potesil “hlidaci pes” ktery me na objednane zbozi opravdu upozornil
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nerad platím zásilku dopředu na účet, protože už sem se spálil u jiného obchodníka!!

    Rychle a v pořádku doručeno. S cenou sem byl velice spojen.

    Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud si zašknete u položky služby jako jsou vyjmutí vinylů nebo dárkové balení, tak jak to bylo ve vaší objednávce, požadujeme opravdu platbu dopředu. Po zkušenosti, kdy se nám zboží vracelo takto objednané na dobírku zpět, jsme byli bohužel nuceni situaci pozměnit. Děkujeme za pochopení. Verča, Gramodesky.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • +

    +

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Som spokojný zo spoluprácou.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Myslím, že to byla moje cca 5 - 6 objednávka. Tentokrát to trvalo o něco málo déle, ale v pohodě. U dvou LP byl poškozený vnější obal nahoře pravděpodobně ostrou hranou desky zevnitř, protože folie poškozená/děravá nebyla a nemyslím si, že to bylo dopravou, balík byl taky nepoškozenený (možná už od výroby, balením, dopravou k Vám, nebo skladováním...). Desky poškozené nejsou, někomu jinému by to asi vůbec nevadilo, je to jenom pár cenťáků vnějšího obalu, ale já jsem na tyhle věci dost pedant, chce to jenom lepší kontrolu před odesláním. Věřím, že je to jenom náhoda, ojedinělý případ a myslím, že už se to minimálně u mě opakovat nebude.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé
    • Dobře zabalené

    Ze stránky jsem nakupoval třikrát a můžu doporučit mají velký výběr a pokud to mají na skladě tak to dojede do 2-3 dnů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace při reklamaci

    teprve po zaplacení jsem zjistil, že zásilka dorazila neúplná - k zakoupené LP chybělo CD
    Mnohonásobná marná snaha o kontakt s obchodem, jak věc řešit
    S dvoudenním zpožděním sděleno ať vyplním reklamační formulář, ale já nechtěl vracet, ale jen kompletní dodávku - tedy ono chybějící CD
    Sděleno, že jim to musím vrátit přes reklamační formulář = další den čekání na vygenerování odesílacího štítku pro přepravce (po dalších urgencích kde je odesílací štítek) sdělena informace, že Gramodesky.cz spadl systém, že musím opět čekat...
    Atd... Je to na esej... Ale hodně smutnou...

    Reakce obchodu GRAMODESKY.CZ

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace spojené s reklamací. Občas se nám bohužel stane, že se nám špatně napárují data od dodavatele a některé položky na našem webu neodpovídají tomu, co koncový zákazník dostane. V některých případech si toho všimneme dříve (bohužel pod zatavené zboží nevidíme), v některých případě nám to dá vědět zpět zákazník. Mrzí nás, že k takovému případu muselo dojít zrovna u Vás. Pro případnou reklamaci potřebujeme zboží zpět, abychom ho mohli fyzicky zkontrolovat nebo poslat dodavateli k reklamaci. Omlouváme se, pokud potvrzení štítku pro vrácení trvalo déle, než je obvyklé. Snažíme se vyřizovat reklamace v co nejkratším možném termínu. V době, když jsme si spolu volali, jsme měli bohužel opravdu výpadek systému a nebylo tedy možné cokoliv sdělit nebo urychlit. Dle historie momentálně vidím, že reklamace již dorazila, byla vyřízena a platba je na cestě zpět k Vám. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a doufáme, že se tato nepříjemnost již nebude opakovat. Verča, Gramodesky.cz