Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel obchod a nejen tento nabízí a deklaruje zboží jako že je skladem a ve skutečnosti skladem vůbec není.

    Mnoho kamenných obchodů letos utrpělo obrovské ztráty, internetové obchody naopak na současné epidemii profitovaly, čekal bych tedy, že budou mít snahu maximálně efektivně fungovat a na svých stránkách aktualizovat informace o dostupnosti zboží. Před vánoci není moc času na to, aby mohl člověk zkoušet, jestli to vyjde, nebo ne...

    Reakce obchodu Gramino

    Dobrý den, děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Našim zákazníkům o dostupnosti produktů rozhodně nekecáme. Snažíme se fungovat maximálně transparentně. Mohou ale nastat ojedinělé situace (jako ve Vašem případě), že máme poslední kus určitého produktu skladem a v rozmezí pár minut si jej objednají 2 zákazníci. Pokud od objednávky prvního zákazníka nebyla stránka aktualizována, zobrazuje se u produktu stále - ''Poslední kus skladem''.

    Je nám líto, že Vaše zkušenost s nákupen u nás byla takto negativní i přesto, že jsme Vás hned následující den po objednávce telefonicky kontaktovali a informovali o nedostupnosti zboží.

    Za Travelight,
    David Czempka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlá komunikace
    • Není jasné, zda zboží je, či není skladem.

    Zboží bylo vedeno skladem, když ani po týdnu nedorazilo a ozval jsem se, bylo mi řečeno, že je u něj přeci napsáno, že dodání bude trvat kolem tří týdnů a pokud tam bylo něco jiného, byla chyba.
    Nechci předjímat, jestli to byla opravdu chyba nebo záměr, protože to opravdu nedokážu posoudit. Faktem ale zůstává, že na zboží dál čekám.