Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Suplementy na dva mesice prisly s datumem spotreby na jeden mesic. Vicekrat si neobjednam.

    • Trvanlivost produktu pouze jeden měsíc......a negativní přístup k mé reklamaci......takže velké zklamání.....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žiadna
    • storno objednávky a na vrátenie peňazí čakáte veľmi dlho

    nikdy tu už nenakúpim

    Reakce obchodu Gorilla Fitness Eshop

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nebyla spokojena s nákupem u nás. S celou situaci jsem již seznámen. Došlo k pozdržení zadání vrácení částky u kolegy. Za vzniklou situaci se omlouváme a ujištuji Vás že udělám vše proto, aby se podobná situace neopakovala.

    Jakub Jiřičný
    Manažer obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nemají na skladě

    Reakce obchodu Gorilla Fitness Eshop

    Dobrý den,

    omlouváme se za nepříjemnou situaci. Jde konkrétně o dodavatelské zboží - kokosové mléko a těstoviny slendier, které nám dodavatel poslední dvě dodávky neplánovaně posunul.

    Na nápravě se pracuje a budeme v obou případech měnit dovavatele abychom mohli opět nabízet vše, co prodáváme a měli to s předstihem na skladech.

    Jakub Jiřičný,
    manažer obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Když jsem zboží nakupoval a tázal se na některé podrobnosti, tak obsluha relativně rychle reagovala. Zboží jsem dokonce objednával až odpoledne, ale podařilo se mi s nimi domluvit, že zásilku odešlou ještě ten den.
    • Zboží (závěsný posilovací systém) se po třech cvičeních poškodilo. V pondělí ráno jsem psal do e-shopu e-mail i s fotografií poškozené části výrobku. Tázal jsem se, zda lze zboží vrátit ve 14ti denní lhůtě nebo zda to musím reklamovat. Odpovědi jsem se po několika urgencích dočkal myslím ve čtvrtek večer. V tomto případě byla komunikace naprosto tragická. Pan Jiřičný se mi omluvil, ale chci ostatní nakupující na toto upozornit.

    Reakce obchodu Gorilla Fitness Eshop

    Dobrý den, pane Ladislave,

    celou situaci jsme již vyřešili přes email a věřím, že budete nakonec spokojen.

    Hlavní problém byl, že jsem Vám nedodal včas odpověď na reklamaci, za což se nesmírně omlouvám a mrzí mě to.

    Jakub Jiřičný
    manažer obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    nemám zatím žádné informace ohledně mé objednávky

    Reakce obchodu Gorilla Fitness Eshop

    Dobrý den.

    Právě jsem prověřoval stavy objednávek všech zákazníků, kteří čekají na objednávky a buď se dnes objednávky expedují nebo jsou informování o době naskladnění.

    Vzhledem k tomu, že jste neuvedl jméno, prosím o kontaktování na [email protected].

    Uděláme vše k Vaší spokojenosti, nicméně v tuto chvíli nerozumíme situaci.

    Jakub Jiřičný,
    manažer obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výborné výrobky,ktoré firma sama tvorí.Nikde inde sa nedajú kúpiť.
    • Dodanie tovaru,zakaždým to trvá 3 týždne, lebo tovar nemajú na sklade.

    Ak chcete mať tovar doma hneď do 3 dní,nenakupujte.

    Reakce obchodu Gorilla Fitness Eshop

    Dobrý den.

    Se situací jsem obeznámen, jedná se o nedostupnost náhrady stravy. Její dostupnost nám za poslední 2 roky vypadla poprvé na 3 týdny vzhledem k opoždění ve výrobě z Vánočních svátků.

    Přijměte, prosím, mojí omluvu a zavázání, že se to nebude opakovat.

    Jakub Jiřičný,
    manažer obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prezentuji zboží skladem a pak ho nejsou schopni v řádné době dodat a odvolávají se na to, že zboží zrovna dodavatel vyprodal a nemá ho skladem. Toto není zboží skladem, ale u dodavatele a navíc ani u něj nebylo skladem.

    Pokud s nějakým zbožím opravdu počítáte a potřebujete jej, objednejte raději jinde nebo předem ověřte.

    Reakce obchodu Gorilla Fitness Eshop

    Dobrý den.

    Je nám líto, že jsme nemohli zajistit dodání zboží včas. Dodavatel se nepřipravil na Vánoční nápor řádně a my jsme očekávali standardní dodání směrem od něho k nám.

    Je to samozřejmě na náš vrub a chápu celou situaci.

    Prosím, berte nynější stanovisko jako můj závazek pro budoucí neopakování se této situace.

    Jakub Jiřičný,
    manažer obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zajic v pytli

    Nabízí něco co nefunguje

    Reakce obchodu Gorilla Fitness Eshop

    Dobrý den.

    Rád bych se zeptal, co konkrétně nefunguje? Pokud zákazník není spokojen, může výrobek vrátit do 14ti dnů, dle zákona.

    Naše reklamace vyřizujeme do max. 2 dnů od přijetí balíku od zákazníka a 99% procent reklamací uznáváme.

    Prosím tedy o kontaktování na [email protected], budu rád za zpětnou vazbu a udělám vše co bude v mých silách pro vyřešení problému.

    Jakub Jiřičný,
    manažer obchodu