Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalá odezva při odepisovaní na emaily
    • zboží bylo již použito i když bylo zakoupeno jako "nové"

    Příště už zde nakupovat raději nebudu!

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Dobrý den,
    email o tom, že budete odstupovat od smlouvy bez udání důvodů jste nám napsala 28. 12., což bylo v době naší dovolené. Odepsali jsme ihned po dovolené 2.1.
    O tom, že bylo zboží údajně použité, čteme poprvé až zde. Běžné to není, ale stát se mohlo cokoliv. Pokud tomu tak bylo, omlouváme se, ale nemáme to již jak ověřit ani jak napravit. Odstoupení od smlouvy již proběhlo. Kdybyste nás informovala ihned o Vaší nespokojenosti, mohli jsme to vyřešit obratem a na naše náklady, třeba výměnou za nový kus nebo jakkoliv jinak k Vaší spokojenosti. Takhle jste nám nedala šanci nic napravit a jen píšete negativní komentáře, které nikomu nic nepřinesou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výrobek, jako takový je k ničemu. Po vrácení zboží do 14 dní mi vrátili místo 144 ,- za dopravu jen 99,- proto od tohoto prodejce nikdy více.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Jak jistě víte, Mirku, při odstoupení od smlouvy se vrací peníze za dopravu, nikoliv však poplatek za platbu tedy ve vašem případě za dobírku. 144 - 45 = 99. Platbu na dobírku, která je zpoplatněna, jste si zvolil vy. My nabízíme i spousty jiných platebních možností zdarma. Nejdříve si věci zjišťujte ideálně dotazem u prodejce, pak sem teprve něco pište. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé vyřízení objednávky a odeslání zboží
    • obchod nabízí čínský produkt, který zřejmě nemá atest a není schválený pro český trh, když jsem o to požádala, nebylo mi vyhověno

    Pozor na to, co kupujete. Teleskopický kartáč o celkové délce 9 metrů není vhodný na mytí panelů FVE . Tyč je z hliníku, je těžká a těžký je i kartáč, ani ve dvou lidech ho v rozloženém stavu nezvednete na střechu. Nezvednete ho ani metodou, že necháte dva díly teleskopické tyče nevysunuty a že je začnete vysouvat až po zvednutí tyče s kartáčem.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Zákazník si koupil kartáč jako již mnoho spokojených zákazníků před ním.
    Bohužel se tomuto zákazníkovi nezdál průhyb násady, která je velice pružná, a bál se, aby nepraskla. Také tvrdil, jak uvádí zde, že nemá sílu kartáč s násadou zvednout. Celá sada včetně hadice, kartáče a násady má hmotnost necelých 5 kg. Odpověděl jsem mu se stručnými pokyny, jak postupovat, a také ihned nabídl odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Následující pracovní den v pondělí jsem zákaznikovi na základě jeho další odpovědi udělal video a fotky jak používat tento kartáč. Bohužel mezítím jsem již obdržel negativ. Zavolal jsme zákazníkovi, abychom si věc vysvětlili. I přes mé vysvětlení, video a fotky má dle jeho slov svůj názor a požaduje nějaký atest, který neexisatuje. My žádný atest kromě CE nemáme, jelikož je toto zboží v EU volně prodejné bez omezení či požadavků na atestaci nad rámec CE. Samo CE veškerou potřebnou certifikaci pokrývá. Konkrétně jaký atest by zboží mělo ještě mít, mi zákazník nesdělil. Požádal jsem tedy zákazníka o stažení negativu, jelikož byl udělen neprávem. To zákazník podmínil zaplacením poštovného směrem zpět. Řekl jsem mu, že to by bylo možné pouze v případě uznané reklamace. Pokud není co reklamovat, tak mu tyto peníze vracet nebudeme, že mu na to nevzniká nárok, a že se nenechám vydírat na základě negativu. Zákazník řekl, že když to chci takhle hrotit, že mě udá na ČOI a pak zmateně jmenoval další úřady. Řekl jsem mu, že nemám co skrývat, že může, a že je to od něho nefér.
    Celé je to zbytečné. Možná stačilo přes víkend počkat na moji odpověď a vše se mohlo vysvětlit.
    Zákazník zde přímo lže, pokud tvrdí, že kartáč nezvednou ani dva lidi.
    Osobně tento výrobek používám, na tu délku se ovládá bezvadně.
    Je to fyzicky asi tak náročné jako opřít hliníkový žebřík o střechu. Chápu, že to někdo nezvládne, ale to není vada výrobku. Od toho je tu právě ono odstoupení od smlouvy do 14 dnů.
    Zde přikládám foto, které vyvrací tvrzení tohoto zákazníka:
    http://goodgoods.cz/fveBrush.jpg
    A zde je odkaz na kartáč na našem eshopu:
    https://goodgoods.cz/cs/kartace-na-cisteni-pv-panelu/770-teleskopicky-kartac-na-mokre-cisteni-fotovoltaickych-panelu-9m-goodgoods-900.html

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rýchlosť dodania
    • Nesprávne rozmery tovaru

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Děkujeme za nákup.
    Provedli jsme kontrolu a rozměry folie odpovídají našemu popisu.
    Pokud Vám však cokoliv nevyhovuje nebo jsme Vám zaslali vadný kus, omlouváme se, zašlete nám zboží zpět, vrátíme Vám peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé dodání
    • Špatný stav produktu: Svítilna měla poškrábané sklíčko a uvnitř byl nějaký bordel. Netuším jak mohlo být odesláno v tomto stavu...

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Děkujeme za nákup.
    Zboží zašlete k reklamaci, vyměníme Vám to obratem za nový kus nebo vrátíme peníze. Omlouváme se za vadný kus. Při odesílání není možné zboží kontrolovat, jak se mylně domníváte a v předvánoční sezóně už vůbec ne. Pro reklamaci postupujte následovně: https://goodgoods.cz/cs/content/8-reklamace-a-servis
    Zde se reklamace nevyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo otlučené, nezabroušené ostré hrany, na místech poškrábané, bílá nádoba zašmataná. Zboží vracím.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojen. Zboží k nám zašlete, podíváme se na to a dáme vše obratem do pořádku.
    Děkujeme.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    nedodali mi návod na použitie

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Děkujeme za nákup.
    Nakonec se ukázalo, že to Vaše tvrzení ohledně návodu není tak úplně pravda. Z nějakého důvodu do Vaší emailové schránky naše zpráva s návodem nedorazila, odeslána ale byla. Návod jsme opravdu odeslali na Váš email v den odeslání zboží, následně ještě jednou na Vaši žádost emailem a pak poštou. Slíbil jste, že toto zavádějící hodnocení smažete.
    Tak čekáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za tu cenu! Nekvalitný výrobok.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Děkujeme za nákup.
    Pokud jste s něčím nespokojený, obraťte se na nás [email protected]. Zde pro Vás nemůžeme nic udělat.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nejsem neběží poslal bych k reklamaci nemám adresu????!

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Děkujeme za nákup.
    Dovolte mi podotknout, zda by nebylo by lepší, si tu adresu normálně zjistit, místo toho, abyste nám tu dával bezdůvodný negativ?
    Zde je, jak reklamovat: https://goodgoods.cz/cs/content/8-reklamace
    Mimo jiné všechny tyto informace, co máme na webu, Vám také přišly do emailu při odeslání zboží.
    Zašlete zboží k reklamaci, dáme to do pořádku. Zde a tímto podivným způsobem se reklamace nevyřizují.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání zboží
    • Bez návodu a češtiny jak. bylo v nabídce

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Děkujeme za nákup.
    Návod Vám byl odeslán elektronicky na Váš email uvedený v objednávce v den odeslání zboží. Pokud z nějakého důvodu nedorazil, nechápu, proč jste se na nás neobrátil/a. Obraťte se na nás [email protected] , české návody máme k veškerému zboží. Zde se ale bohužel takové věci nevyřeší. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Predávať tablet ktorý mrzne , seká , a neviem čo ešte ..

    Tovar dorazil , ale po zapnutí tabletu čistá hrôza , mrzol , nabíjačka vypadavala , dotyk na displej čosi strašne ... Tablet z 19,st.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Děkujeme za nákup.
    Pokud máte se zbožím jakýkoliv problém, obraťte se na nás. Dáme vše obratem do pořádku.
    Zde se bohužel reklamace nevyřizují.
    Zde je odkaz, jak na to: https://goodgoods.cz/cs/content/8-reklamace

    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Laserový zaměřovač ukazovátko červené 11/22mm popis špatný nepasuje na lištu 22mm,součástí balení mají být 3 baterie které v balení nebyly.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Velice nefér a hlavně zbytečná negativní recenze.
    Zde již jen pro vysvětlení ostatním:
    Jako jedinou zpětnou vazbu jsme obdrželi zde negativ.
    Zákazníkovi jsem telefonoval, nabídl mu reklamaci či vrácení peněz.
    Trdí, že mu to na lištu přidělat jde, ale ne tak, jak si představuje.
    I přes to, odstupovat od smouvy nebo reklamovat nechce.
    Před zavoláním jsem pro jistotu zkoušel totožné ukazovátko, pasuje na 22 mm lištu, jak má.
    Baterie v balení nebyly, jelikož nejsou součástí balení, jak je výslovně uvedeno v popisu zde:
    https://goodgoods.cz/cs/laserova-ukazovatka/4626-laserovy-zamerovac-ukazovatko-cervene-11-22mm.html

    Tak je to vyřešeno, pán má zboží, se kterým je nespokojený, my negativ. Všichni jsme nespokojení. Je to hloupé a především zbytečné.

    Prosíme všechny zákazníky, obracejte se v případě nespokojenosti nejprve přímo na nás. Tenhle styl jednání nepřinese nikomu nic. O to více děkujeme všem zákazníkům, kteří se na nás v případě problému obrátí pomocí níže uvedených kontaktů a dají nám šanci dát věci do pořádku. Zákony jsou v EU ke spotřebitelům nejpřívětivěší na světě, má to smysl, i kdyby se nám prodejcům nechtělo.
    Ale nám se chce, dejte nám šanci.
    Jsme tu pro Vás.

    Jakub Kasnar
    majitel obchodu
    goodgoods.cz
    777152710
    490510275
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bylo mi doručeno viditelně vadné zboží. Ten, kdo ho balil o tom musel vědět. Odstoupil jsem od smlouvy a zaslal zboží zpět. Bylo mi uhrazeno o 164,- Kč méně, než jsem zaplatil Zbytek mi byl uhrazen za 11 dnů.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Ano, rozhodl jste se dobrovolně odstoupit od smlouvy bez udání důvodů a my to tak ihned vyřídili, tedy jsme Vám neproplatili poštovné za dopravu k nám. To se Vám nelíbilo, tak jsme na Vaši žádost odstoupení od smlouvy bez udání důvodů předělali na reklamaci s výsledkem vrácení peněz a tím pádem doplatili poštovné. Problém byl, že pán dostal 4 mírně poškozené šípy z 20. Omlouváme se a příště je určitě lépe zkontrolujeme.
    Jen nerozumím negativu, když jsme v každém kroku provedli vše, jak jste chtěl a prodlevu v komunikaci (1 den, kdy jsem byl u porodu) vysvětlili a dali vše do pořádku ve slíbeném a zákonném termínu. Obchod se nám nepovedl, přiznávám, ale velice mi vadí to, jak to tu popisujete bez kontextu a děláte z nás nepravdivě ale vědomě podvodníky.

    Jakub Kasnar
    majitel obchodu
    goodgoods.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží bylo nefunkční a tak jsem odstoupil od smlouvy a zboží poslal zpátky v původním obalu a označené jako křehké.I přesto mi bylo sděleno, že jsem zapříčinil poškození zboží a byla mi stržena částka 230 kč. na opravu.Zboží se údajně při přepravě otloukalo o obal,což je nesmysl,protože v originálním obalu ve kterém jsem zboží vracel se nemohlo ani pohnout, natož aby ohnula vrtule ventilátoru.

    Podle mého názoru se nejedná o seriózní obchod

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    1) Není pravda, když tvrdíte, že zboží bylo nefunkční. Bylo a je funkční. Navíc jste ani nikde,krom této recenze, neuvedl, že je nefunkční, pouze jste odstoupil od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů. Po otestování, které provádíme u veškerého vráceného zboží, se potrvdilo, že funkční je. Pouze se zohýbala vrtule vlivem vašeho špatného zabalení.
    2) Zboží bylo Vámi špatně zabaleno, sice bylo v originálním obalu, ale pouze vložené do krabice, chyběly vnitřní vystélky a kotvící pásky, které tam od nás byly, jejích absencí došlo k poškození zboží.
    3) Již jsme Vám toto celé předem popisovali do emailu, na který jste nereagoval.
    4) Chápu, že je to pro Vás mrzuté, ale my v tom vinu nemáme. Pokud jste nabyl dojmu, že zboží nefunguje, měl jste nás ihned informovat, mohli jsme to řešit. Zjistilo by se, že funguje a celá tato situace nemusela existovat.

    Pokud máte k dané situaci nějaké další informace, o kterých nevíme a změnily by náš pohled na věc, neprodleně nás kontaktujte. Neradi bychom komukoliv křivdili.

    [email protected] nebo 777152710
    Jakub Kasnar
    majitel obchodu
    goodgoods.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaslal zpět, ptotože nefungovalo .

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Toto hodnocení a celý případ mi přijdou velice zvláštní.
    Situace byla následující:
    Zákazník nám volal, že zboží nefunguje, předem jsme se omluvili, a nabídli jsme okamžitou výměnu zboží za nové nebo vrácení peněz.
    Zákazník si vybral vrácení peněz.
    Po přijetí zboží jsme jej řádně otestovali.
    Zboží funguje na 100%, jak má.
    Po několika neúspěšných pokusech o telefonickou komunikaci se zákazníkem jsme mu napsali email o zjištěných skutečnostech.
    Dále žádná komunikace ze zákazníkovi strany.
    Peníze vracíme dle dohody.
    Nyní, místo odpovědi na email, negativ.
    Nerozumím.
    Pokud je něco s čím jste ještě stále nespokojeni, zavolejte, napište.
    Jsem tu pro Vás.

    Jakub Kasnar
    majitel obchodu
    goodgoods.cz

    email: [email protected]
    tel.: +420 777152710

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vzduchovka dorazila poškozená,odštípnutá konec hlavně.Obal byl nepoškozen takže byla expedovaná již poškozená.

    Reakce obchodu goodgoods.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za dodaný vadný kus. Jistě dáme vše do pořádku k Vaší spokojenosti, jen musíte kontaktovat přímo nás zde 777152710, [email protected] nebo postupovat dle pokynů k reklamaci zde: https://goodgoods.cz/cs/content/7-reklamace
    Tady Vám bohužel více nepomůžeme. Vzhledem k tomu, že jse nakoupil/a více jak před 2 týdny, nechápu, proč jste nás ještě nekontaktoval/a.

    S pozdravem
    Jakub Kasnar
    majitel obchodu
    goodgoods.cz