• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nejsem spokojena přišlo jiné zboží než jsem objednala,kdybych ho nutně nepotřebovala tak určitě vrátím za mě velké mínus ...

    Reakce obchodu GoodBoy.cz

    Dobrý den, můžete se prosím podepsat, abychom mohli zijstit o jakou objednávku se jednalo? Pokud je nutná změna objednávky, zákazník je o tom vždy vyrozuměn před odesláním. Zboží můžete samozřejmě vrátit nebo vyměnit.

    Za GoodBoy.cz
    Martin klíma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách mají uvedené zboží skladem, které ve skutečnosti nemají ani vyrobené.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pěkně udělané internetové stránky, velký výběr zboží
    • Uvádí, že je zboží skladem, i když není.Zjevně nemají přehled o objednávkách, když mi tvrdí, že jsem před 10 dny nakoupila a ptají se na spokojenost s nákupem. Objednané zboží dosud nedorazilo, protože není skladem, tak čekám. Neúplnou objednávku nechci, nevěřím, že by mi chybějící zboží doposlali.

    Zklamali mě, že neaktualizují stav zásob - uvádějí, že je zboží skladem, i když ho vůbec nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží které nemají na skladě a nejsou schopni ho ani zajistit.

    Uvádění v omyl zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na webu jsem našel ukázku bot, které by se nám velmi libily. Proto padla volba na tento obchod. Bohužel provozovatel si nedává práci aktualizovat stav nabídky a stav skladových zásob.
    • Při ověření skladu jsem telefonicky potvrdil alternativní výběr bot nelesklých s kodovým číslem podle údaju z internetu A CENOU Bohužel mi dorazily boty LESKLÉ S JINOU POCHOPITELNĚ DRAŽŠÍ CENOU NEŽ JSEM VYBRAL A POTVRDIL DO OBJEDNÁVKY. TAKŽE UTRATIL JSEM 1300 ZA BOTY, KTERÉ JSEM NECHTĚL PRO SYNÁČKA. A TO JSEM MUSEL PANA PŘIPOMENOUT TELEFONICKY, ŽE MI ZAPOMNĚL VYŘÍDIT OBJEDNÁVKU

    JELIKOŽ JSEM NAKONEC BOTY NEPOUŽIL ANI PRO ÚČEL, PRO KTERÝ JSEM SI JE OBJEDNAL - PROMOCE, TAK NEVÍM ZDA BYCH TEN OBCHOD DOPORUČIL.

    Reakce obchodu GoodBoy.cz

    Vážený pane Loqui,
    je mi líto, že nejste s našimi službami spokojen. Rád bych připomněl, že jste Vaši objednávku zaslal v pátek 3.7. v čase, kdy jsme již měli zavřeno. Na Vaši telefonickou žádost, kde jste mne prosil, že boty potřebujete nutně na úterý 7.7., přičemž 6.7. byl státní svátek, jsem speciálně kvůli Vaší objednávce šel znovu do práce a balíček Vám v sobotu odeslal, abych Vám vyhověl. Pokud se Vám boty nelíbily a nebo bylo něco jiného špatně, mohl jste zavolat a nebo napsat a určitě bychom problém vyřešili. Připomínám, že nepoužité zboží můžete vrátit. Bohužel, jsem od Vás nezaznamenal jakoukoli reklamaci našich služeb, jak telefonicky, tak e-mailem, proto nechápu Vaše negativní hodnocení. Bohužel praxe nás naučila, že i když se budeme snažit sebevíc, nedá se vyhovět všem k jejich plné spokojenosti
    .
    Za Goodboy.cz
    Martin Klíma

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí zboží které potom nemá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • širokou nabídku
    • co nabízí na stránkách není na skladě a dodání je neskutečně zdlouhavé a komplikovane

    Nejdříve zavolat na kontakt zda vůbec zboží je a zda v dohledné době dorazí a nebo raději neobjednávat. Na webu je nabídka široká, ale zboží většinou není a objednání dle telefonu komplikované, s výmluvou, že již není látka aj.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Balíček byl poslán normální poštou, i když jsem psala, do kdy ho potřebuji. Přišel tři hodiny před použitím. Tyrkysová barva košile neodpovídá obrázku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • sortiment, který v obchodě nemají
    • dodací lhůty, moc dlouhé, zboží dorazilo až když jsem ho už nepotřebovala

    Pokud budete psát něco do poznámky k objednávce tak zbytečně, stejně to nečtou!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vůbec žádné, komunikace bez úrovně. Objednala jsem si zboží, které mi mělo přijít do 24hod. a přišlo za týden. Zaplatila jsem si poštovné 120Kč a nakonec mi na dokladu naúčtovali o 40Kč navíc za platbu přes účet, který se vůbec neuskutečnil. A to neřeším to, že před dodání zboží mi volala paní ze skladu, že na dobírku neposílají!!! Potom nechápu proč mají tuto možnost v nabídce. Rozhodně nedoporučuji!!!!
    • Neprofesionální přístup a navyšování ceny bez předchozího souhlasu kupujícího.

    Už nikdy v tomto eshopu nic nekoupím!!!!

    Reakce obchodu GoodBoy.cz

    Dobrý den, rád bych reagoval na Vaš komentář. Nejsme si vědomi nějaké reklamace na neoprávněné naúčtování ceny a na dobírku běžně posíláme, takže se jedná o nedorozumění. Pokud nám napíšete Vaše jméno nebo zavoláte, jsme vstřícni řešit jakoukoli reklamaci.

    GoodBoy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Píšou,že vše je skladem, zatím co nic nemají!

    Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    stránky a nabídka vypadá mnohem lepé než jaké jsou ve skutečnosti možno¨sti dodání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • malé velikosti
    • doba dodání, komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprostá neochota a nekomunikace.

    Můj názor je takový, že bych ostatních nedoporučila z výše uvedeného důvodu. Zboží jsem se nedočkala a zřejmě už ani nedočkám.

    Reakce obchodu GoodBoy.cz

    Dobrý den,

    bohužel nemohu určit o koho se jedná, ale stává se nám, že si zákazníci do objednávky uvádějí tel. čísla, která nikdo nezvedá a na e-mail nikdo neodpovídá. Vždy se snažíme zakazníka kontaktovat, pokud nejsme schopni objednávku vykrýt kompletně vykrýt.

    Za GoodBoy.cz Martin Klíma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • okrajový sortiment
    • nekomunikuje

    nebrat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží ani po deseti dnech nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají v nabídce vzdy pouze po jednom kusu a setkala jsem se s neochotou navýšit počet požadovaných kravat stejné barvy a dezénu.

    Chtěla jsem si pouze koupit 3 stejné kravaty pro svatební družbu, toto se mi nepovedlo. S jinými produkty této firmy nemm zkušenbosti.

    Reakce obchodu GoodBoy.cz

    Vážená paní K.,

    je nám líto, že jste nespokojená, ale bohužel nejsme schopni zajistit více kusů stejných kravat. Důvod není naše neochota, jak píšete. Proč bychom to neudělali, když by se hned kravaty prodaly ? Jak jsme Vás informovali, dětské kravaty se šijí ze zbytků látek použitých na pánské kravaty, proto nejde objednat u výrobce určitý vzor kravaty, prostě co se našije, to je. Co si vzpomínám, tak jsem osobně Vámi požadované tři kravaty sháněl, celkem jsem tomu věnoval dost času, marně a odměnou mi byl negativní příspěvek. Bohužel nejde vyhovět požadavkům každého zákazníka, podle jeho představ. S pozdravem Martin Klíma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace, nepřehlednost systému zdarma
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabizite jako skoro jedini chlapeckou spolecenskou obuv
    • Na Vasich strankach chybi telefonni cislo, kde bych se mohla zeptat na podrobnosti.
    • Obchodni podminky, postovne, reklamace, priblizna doba na dodani chybi!!!!

    Zbozi jsem objednala pred 11dny a jeste ho nemam. Boty pro syna jsem si nakonec musela pujcit jinde.. Kdyby na strankach uvadeli, za jak dlouho zbozi odesilaji, mela bych predstavu, kdy dojde..

    Reakce obchodu GoodBoy.cz

    Dobrý den,

    bohužel jste se nepodepsala, takže nevím o jakou objednávku šlo. Jen musím reagovat na poznámku, že na našich stránkách chybí tel. číslo, obchodní podmínky, poštovné atd. Toto vše tam samozřejmě je, viz http://www.goodboy.cz/goodboy/1-O-NAS/2-Obchodni-podminky a nebo http://www.goodboy.cz/goodboy/2-KONTAKTY

    S pozdravem za GOODBOY.CZ

    Martin Klíma