Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je krásný, že pobočka v Hradci nepřijímá e-shop objednávky... Ale že by se o tom někdo zmínil v emailu nebo v smsce to ne... Objednal jsem jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    od potvrzení objednávky ticho a zboží taky po 8mi dnech nikde ,vzdušnou čarou 1km v Praze ,jsem imobilní tudíš dobirka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký sortiment
    • divná obsluha
    • nelze platit kartou na e-shopu

    dá se, nakupuji tam, protože není kde jinde elektronické součástky koupit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ani po třech týdnech jsem neobdržel výzvu k vyzvednutí a eshop nekomunikuje.

    Objednávku jsem vytvořil a odeslal 5. 10.
    Do dneska (25. 10.) nedorazila žádná zpráva o změně stavu objednávky nebo výzva k vyzvednutí. Můj email na zákaznickou podporu zůstal bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nákup na pobočce bez problémů

    Zboží objednané přes e-shop nebylo ani po týdnu na pobočce. Musel jsem osobně na pobočku, tam zboží osobně objednat a druhý den opět na pobočku vyzvednout. Bohužel je to již několikátá zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 6.10. možná jsem netrpělivý, ale zboží ještě není připraveno na Hradecké pobočce. Ani nemají čas odpovědět na mail. Prosím o zamyšlení se nad touto situací. Jinak s e-shopem mám dobré zkušenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemožnost objednat zboží mimo centrální sklad
  • Nedoporučuje obchod

    • Týden od objednávky zboží skladem na pobočce přišlo obratem pouze potvrzení objednávky,prodejna v HK nebere telefon,neodpovídá na mail s dotazem ke stavu objednávky..a teď si pošlou dotazník spokojenosti - nechápu!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nezvládnuté zpracování objednávky přes e-shop a výdej zboží na prodejně v Hradci Králové.

    Zboží objednáno 22.9. s osobním odběrem na prodejně v Hradci Králové. Při objednání bylo uvedeno že: "doba přípravy objednávky je v současné chvíli 1-3 pracovní dny".
    Po 5 pracovních dnech bez odezvy jsem zaslal dotaz na stav objednávky. Přislíbena náprava nejpozději následující pracovní den, což bylo pondělí.
    Vzhledem k tomu, že k žádné nápravě nedošlo, poslal jsem v úterý opět dotaz na stav objednávky. Na základě této upomínky mi byl následně zaslán kód k vyzvednutí zásilky, bohužel na prodejně měli následující 2 pracovní dny zavřeno.
    Hned další pracovní den, kdy byla prodejna otevřena, jsem šel zboží vyzvednout. Teprve v době kdy jsem si šel vyzvednout zboží začal prodejce kompletovat věci z objednávky.
    Nechci nikomu škodit, ale snad toto upřímné hodnocení nákupu pomůže ke zlepšení služeb.
    Mně tato prodleva v dodávce docela zkomplikovala život.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednavku jsem po ty více jak tydnu zrusil, obchod nereaguje. Už jsem odtud něco kupoval a to bylo bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment
    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod nekomunikuje, nevím v jakém stavu je objednávka
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V přízemí milí lidé, vyzvednutí objednávky bez sebemenšího problému.
    • Chtěl jsem si dokoupit ještě další komponenty v patře. Zde jsem naneštěstí narazil na arogantního a hrubého prodavače.

    Objednávka přes eshop v pořádku, můžu doporučit.
    Osobní návštěvu obchodu v 1.patře si dobře rozmyslete, můžete narazit na arogantního a hrubého prodavače, pro kterého je zákazník obtěžujícím hmyzem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kromě automatického potvrzení objednávky a upozornění, že vyřízení bude trvat 1 - 3 pracovní dny jsem se 23.8. (tedy 5. pracovní den) dočkal pouze tohoto dotazníku. To má být provokace?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • sortiment
    • nespolehlivost
    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně dodané zboží

    Zboží bilo vydáno špatně a bohužel se nemohu dovolat do prodejny v Hradci Králové, aby jsme to vyřešili

  • Nedoporučuje obchod

    • Nereagovali na email s žádostí o úpravu objednávky
    • Při osobním převzetí neumožňují úpravu objednávky (ponížení množství odebraného zboží)

    Ano, při výběru zboží jsem se v množství jedné položku uklikl, ale obratem se to snažil vyřešit upozorněním emailem s žádostí o změnu. Bohužel bez úspěchu jak reakci na email, tak při převzetí zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na zboží, neuvěřitelné co je tohle za obchod. Nikdo Vás neinformuje. Personál neví vůbec nic. Radím všem, aby se vyhnuli tomuhle krámu na kilometry. Je to už poněkolikáte a pořád stejné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboži bylo skladem, obecně není moc dostupné
    • Neochotný personál, připadalo mně jako bych je obtěžoval, že jsě vůbec přišel
    • Když už jsem našel kde mně zboží vydají tak jsem musel poslouchat naprosto zbytečné a neůčelné osobní komentáře výdejce.
    • Zboží měli připravené, ale nedali vědět. Měl jsem obchod po cestě tak jsem se zastavil zeptat jestli už není připravené, bylo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zatím nedorazilo kompletní