-
Byla jsem nakoupit dneska v Gm Ostravě příjemně mě překvapilo,na jak ochotnou a milou slečnu prodavačku jsem narazila v prvním patře vše mi skvěle vysvětlila a poradila. Určitě se ještě zastavím
-
Objednal jsem si součástky a čekal jsem na ní 10 dní. Tak jsem psal jsem emaily, kde to vázne ale bez reakce. Povmom jsem objednávku stornoval, ale bez odpovědi... Zajel jsem na pobočku a tak mi zdělili, že obednávka nedorazila, tak jsem si koupil součástky na místě. přijedu domů a v pytlíku bylo něco co jsem nechtěl a jedna položka chyběla... Za 4 dny mi přišla zpráva že stornovaná objednávka byla doručena..
-
Mám příspěvek k nákupu v GM elektronic.
Objednával jsem si 16.1. v eshopu zboží které deklarovali, že je na skladě. Dnes ja 25.1. a zboží jsem stále nedostal. Telefon na prodejně v H.K. nezvedají a na email neodpovídají. -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Dneska jsem si byl vyzvednout objednané věci na pobočce v Karlíně. Za kasou seděla slečna, která evidentně "miluje svojí práci" - zpruzená na první pohled, neustále si brblala nějaké stížnosti. Něchápal jsem. Došlo mi to až když jsem vytáhl peníze. Ač měla roušku a gumové rukavice a seděla za plexisklem, když jsem vytáhl hotovost koukala na mě jak na vraha. Když jsem se jí zeptal co se jí na hotovosti nelíbí, když má stejně rukavice, opáčila: "No a co?" A bankovku si ode mě vzala schovaná za rohem a dvěma prstíky jak kdyby ty peníze byly od hoven. V tu chvíli mi došlo, že veškerá další diskuze s ní je zbytečná. Slečna měla nejspíš "svoje dny" nebo jí opustil přítel nebo chcípnul křeček, těžko říct. Nebo si ty rukavice chtěl ušetřit na něco jiného a já jsem jí je "infikoval". Co ale vím jistě je, že příště půjdu raději do GESu. Nemám zapotřebí nechat se urážet jen proto, že platím hotově a ne kartou.
-
Celý web pohřbívá "metastáze rakoviny českého internetu" Heureka ověřeno... vyjížděcí okno.
Kdykoli jej myší přejedete, tak vyjede a nezajede. Musíte na něj opět najet.
Mne a nejen mne, jak často slýchám, přivádí až k nepříčetnosti zvláště na webech, kde dlouho hledáte v širokém sortimentu.
Proboha, který idiot toto vymyslel? A kteří hlupáci to na svých webech snesou?
Ano hlupáci, protože jim zatím nedošlo, že lidé jako já okamžitě odchází z jejich webu, jakmile se okna Heuréka všimnou.
Tuto vnucovací torturu rakoviny českého webu jménem "Heuréka ověřeno zákazníky" nebudu podporovat ani tolerovat.
Dokud tam budete mít tento hnus, nebo dokud to nebude otravné jak to je (čili přemístit nebo změnit NEfunkčnost) nebudu váš web navštěvovat! -
Chtěl jsem objednat pár položek přes web ale opravdu vždy narazím na totálně zasekaný web..prostě nedá se nic objednat, možná v noci je to o trochu lepší ale nebudu k vůli tomu sedět po nocích u PC..
Napsal jsem jim stížnost.. ale ani po 5ti minutách se to z webu neodesalo.. na dnešní dobu opravdu katqastrofa.. Asi o tom vedení ani neví protože to k ním nedojde, nebo fakt mají to na háku..
takže milý GM.. píšu vám to co jsem se snžail poslat i sem..
Dobrý den,
vám opravdu nevadí že díky věčně totálně zasekanýmu webu co máte, se lidi poohlíží po jiných e-shopech?
Určitě nejsem první ani poslední, ale abych čekal i několik minut než se něco na vašem webu hne, tak radši si obědnám věc někde jinde, klidně i pár kaček připlatím, jen abych neztrácel čas, který je v dnešní době drahocenný.. Obědnání pár položek u vás= ztráty hodiny, nebo dvě.. kdyby to bylo jednou za čas, ale je to přes den vždy, když váš web navšítím. Je to škoda, kdysi jsem nakupoval jen u vás.. a nejsem sám, ale to určitě víte....
S pozdravem Andrzej Koltun -
Nevim, jak jsou na tom ostatni pobocky, ale v Praze na Karline je situace otresna. Jednoznacne nejhorsi prodejna (cehokoli), kde jsem posledni dobou byl. Nekompetentni a nerudny personal, nekonecna doba obsluhy, neznalost zakona pri reklamacich. Bohuzel tato zkusenost se opakovala nekolikrat, a proto s GME nadobro koncim.
Vedle toho maji e-shop je jak z minuleho stoleti, ktery je nezabezpeceny a rada veci v nem nefunguje nebo nefunguje spravne. Mailova komunikace byla extremne zdlouhava, telefonem se mi dovolat nikdy nikam nepodarilo.
Doporucuji se tomuto obchodu vyhnout obloukem. -
V Prazske pobocce mi v objednavce za ~550 Kc nedodali polozku za 300 Kc. Veskere pokusy o komunikaci ignoruji.
-
Hodnocení je možné buď slovně, nebo pomocí nastavení počtu hvězdiček. Pokud zákazník nemá potřebu nic psát jen ohodnotí hvězdičkami jde o platné hodnocení. Proto je na výrobku 20 hodnocení, bez jediného slova.
-
Pochopili jste někdo, jak je na www.gme.cz myšleno "Hodnocení produktu"? Já bych čekal, že to bude jako na Alze, že si přečtu podrobnosti z praxe. Nikdy jsem na gme.cz ale žádné hodnocení neviděl. Když si třeba otevřu
https://www.gme.cz/usb-rfid-ctecka-125khz
tak vidím HODNOCENÍ PRODUKTU (20), což bych chápal jako že hodnotilo 20 lidí, ale žádné hodnocení tam k vidění není. Co jsem nepochopil? Vypadá to stejně, ať jsem přihlášený nebo ne. -
Měl bych dotaz na zdejší odborníky, co tu plivou na kvalitu součástek: čtete katalogové listy, víte o elektronice vůbec něco?
Kdybych měl reagovat stylem uživatele Jirky, tak:
1) Ano, osobní odběry jsou v poslední době horší a horší. Nedávno jsem u GME přestal nakupovat kvůli naprosto nesmyslnému přesunu Brněnské pobočky na nejhorší možné místo pro daný typ prodejny.
2) Kondenzátory Hitano jsou naprosto normální kvality, když se dodrží hodnoty, které výrobce udává jako MAXIMÁLNÍ, tak kondíky vydrží opravdu dlouho. Nehledě na to, že do zesilovačů (předpokládám tím audio) jsou požadavky na elektrolyty naprosto minimální a vyhoví tam kdejaká Čína, takže si v GME musí vybrat kdokoliv, kdo není úplné elektro-prase. Jenže zvykem u elektrolytů je přetěžování a následné kecy, že některé jsou nekvalitní a jiné jsou super. Zatím jsem neviděl "konstruktéra" (bastlíře), který by při návrhu kondenzátoru do výkonové části zdroje řešil víc než jen že kondík musí mít jím žádanou kapacitu a musí snést dané napětí. Pak samozřejmě odejde i dražší (a lepší) kondenzátor i když je pravda, že to bude trvat delší dobu než u Hitano.
3) Potenciometry: čeká snad někdo, že potenciometr za 12 Kč bude stejný jako např. kvalitní RK27 za 30x vyšší cenu?
4) S tranzistory jsem při dodržení katalogových hodnot neměl nikdy problém ani u těch na první pohled pochybných s označením GM. Je ale třeba je nepřetěžovat nad limity z katalogu. Jo a když je na tranzistoru vyraženo GM, tak je přece blbost se dívat do katalogového listu např. od STM a tvrdit, že nevydržel katalogové hodnoty!!!
Takže se milí stěžovatelé zamyslete nad tím, jestli je fér Vaši neschopnost něco navrhnout správně přehazovat na údajnou "nekvalitu" součástek. -
Nevím, zda mám jen já takovou hroznou zkušenost, nebo jsou i ostatní, Pobočka Praha je otřes, zbytečné 2 cesty do Prahy, nezvedají telefon, nereagují na email, zboží jsem si objednal, ale nikdy ke mě nedorazilo a ani nedorazí, toto je opravdu otřes v této době, neznám hůře fungující společnost... Na obhajobu ale musím říct, že pobočka v Brně funguje v pořádku. Jen určité zboží se prostě nedomůžete, protože pouze se objedná do Prahy a z tama jej nikdy nedostanete, protože nikdo nekomunikuje... Prostě hrůza.
-
Dnes jsem na pobočce v Praze kupoval pár věcí a mj. i kondenzátory. Od zřejmě unaveného (nebo znuděného?) prodavače jsem požadované zboží dostal a při dotazu na kvalitu kond. od značky CapXon jsem byl ujištěn, že jsou kvalitnější než Nippon Chemi-con. A přitom všude na netu čtu o NEkvalitě součástek od CapXon.
To si ze mě prodavač dělal srandu a schválně mi podstčil šmejdy? Nebo je tak hloupý, že rozdíly nezná a CapXon považuje za kvalitu? Kondíky jsem nakonec radši koupil u konkurence, jednání prodavače se mi fakt nezdálo.
Datel -
Keďže nemôžem napísať do sekcie Recenze (nedokončil som nákup), vložím svoju skúsenosť aspoň tu vo viere, že bude niekomu užitočná.
21.6. som vytvoril objednávku. Zámer bol, že si objednané veci prídem vyzdvihnúť v kamennej predajni v Prahe namiesto osobného nákupu a čakania v rade (dávnejšie som to skúšal objednávkou a fungovalo to podľa očakávania). Objednaný tovar bol v čase vytvorenia objednávky podľa informácií na sklade. Čakal som 10 dní a nič sa nedialo. Zašiel som do kamennej predajne, vystál radu, nakúpil všetky súčiastky, ktoré som uviedol v objednávke. V prípade, že by sa to s objednávkou predsa len pohlo, som chcel využiť práva na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní.
Dnes je 1.8. Od objednania uplynulo 41 dní. Prihlásil som sa na stránkach GME pre kontrolu stavu objednávky. Zoznam v prehľade mojich objednávok je úplne prázdny. Preto považujem objednávku za zrušenú a tento stav od tejto chvíle za trvale platný.
V GME určite ešte niekedy nakupovať budem, avšak jedine osobne a nijak inak.
-
Otakar Matěj:
Oni tam také v Átriu byli 4 prodavači, ale nějak snížili stavy zaměstnanců, či co.
Ti dva brýlatí už tam nepracují, což je škoda, jelikož třeba ten starší byl ochotný, vstřícný a znal i náhrady. Také dovedl poradit.
Ten mladší věděl zase jiné věci a byl rychlý v obsluhování
Škoda, že odborný personál odchází, a neochotný zůstává.
To GM určitě na jménu nepřidá :-( -
Venca Kostka: Mne poslali miesto 1 ampermetra a 1 voltmetra iba 2 voltmetre. Tiež to poplietli, takže zjavne tam robia samí PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
-
Nepoznajú rozdiel medzi ampérmetrom a voltmetrom, objednal som 1 voltmeter a 1 ampérmeter a oni my poslali 2 voltmetre. Pritom som potreboval hlavne ten ampérmeter. Môžte týchto "odborníkov" vychvalovať koľko chcete, ja mám vlastnú skúsenosť - že už nikdy viac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Nakupuji v GM sice ne často, ale pravidelně. Kupoval jsem ještě když prodejna byla na Sokolovské v Praze, byl jsem rád když otevřeli prodejnu v Hradci Králové. Když byli v Atriu, vždy rádi poradili. Byl jsem již i na novém místě, když prodejnu přestěhovali. A opět spokojen. A nyní již vím proč mi prodavač na mé díky za ochotu odvětil ať raději napíši recenzi nebo email do Prahy. To co tady čtu, to jsem ještě na prodejně nezažil. Ale podělím se s vámi co jsem zažil minulý týden. Potřeboval jsem jenom pár pojistek, ale v obchodě jsem strávil skoro hodinu. Obsluhovali dva prodavači. Jednomu se hromadila kupa součástek a kabelů na stole a stále to nemělo konce. Pán snad kupoval polovinu obchodu. A druhý prodejce? Trochu jsem ho i litoval. Pár mladých hochů nakupovalo součástky. Ale chtít „kapacitu 22 ohm“ nebo „nějaký tranzistor NPN“ a nevědět o tom oboru vůbec nic, to snad ani není možné.
Po strašně dlouhé době, kdy jsem se tedy alespoň kochal různou technikou, jsem přišel na řadu i já. Nakoupil jsem pojistky a i když jsem uvedl že zatím kupovat nebudu, byly mi předvedeny měřící přístroje a vysvětleny rozdíly mezi nimi. Příště si tam pro jeden dojdu. A to hlavně proto že jsou v GM electronic odborníci kteří technice rozumí. -
Myslím také jako ostatní, že změním prodejnu. Dokonce v Hradci Králové nás prodavač doslova velmi hrubě sprdnul, že si nesmím koupit více jak 2 položky (celkem 4 jsem kupoval)na prodejně. Pouze prý přes internet. Na to já ovšem nemám čas, čekat až se pánovi uráčí. Proč tedy prodejnu vůbec mají a nenechají to jako jiní jen formou internet shopu ? No to by měli a mají obrovskou konkurenci a dokonce o poznání levnější.
Měly by zajistit nápravu. I slušnost k zákazníkům dělá své.