-
neVážené GME,
to co předvádíte s "poplatky" to není vstřícnost, ale výsměch!! To jste převzali poplatkovou štafetu za zdravotnictví?:-D -
Vážené GME,
vzhledem k tomu, že můj poslední nákup za 205Kč by se vešel řidiči do pravé kapsy u jeho saka (společně s jeho doklady opravňující ho k řízení vozidla), dejte mi vědět, až bude tato hranice (nyní vámi avizovaných 1500) blíže hranici 300Kč ...
s díky Študent
P.S.: A to nechci vědět, kolik takových balíčků se řidiči vejde do krabice 30x40x30cm. Kdyby jen 20, tak to máme (máte) 600 jen na tomto poplatku ...
-
Petra Študentová:
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Váš názor.
S negativní reakcí na poplatek 30 Kč za doručení zboží na pobočku se setkáváme častěji, a tak jsme se rozhodli vyjít naším zákazníkům vstříc. Při nákupu nad 1500 Kč vč. DPH již nebudeme tento poplatek účtovat. -
Vážené GME,
již přestáváš býti váženým, zavedením připitomělého poplatku za osobní odběr (ano je to plošná záležitost, když oni tak my taky, že) se to hodně pokazilo. Naštěstí jsem se vešel nad 100Kč, tedy byl jsem ušetřen dalšího poplatku za podlimitní odběr. Hurrrááá!!
Zřejmě jeden z posledních nákupů zde ...
P.S.: A Picaxe 08M2 je stejně lepší koupit na snailshop.cz -
Pavel Kučera:
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš příspěvek, na který bychom rádi reagovali.
Vaše rozhořčení chápeme a víme, že tyto poplatky se většinou nesetkávají s pochopením ze strany zákazníků. Na druhou stranu bychom s Vámi – zákazníky – rádi jednali na rovinu, a proto o těchto poplatcích, které samozřejmě vznikají na základě dodatečných nákladů při přípravě objednávky, Vás transparentně informujeme. Vlastně stejně, jako to dělá velká část renomovaných e-shopů v České republice.
Zároveň Vám chceme poděkovat za Vaše podněty, a to nejenom ohledně zmíněného poplatku, ale i skladových zásob jednotlivých poboček. Chceme Vás ujistit, že naší prioritou je optimalizovat stav skladů jednotlivých prodejen tak, abychom vyhověli drtivé většině požadavků našich zákazníků a umožnili jím tímto častěji využívat rezervaci zboží na pobočce a vyhnout se tak poplatkům. Vaše zkušenost ukazuje, že ačkoliv jsme na dobré cestě, stále jsou rezervy, na kterých budeme pracovat.
Nicméně vždy musíme brát v potaz velikost skladových prostorů jednotlivých poboček, kdy není z logistického hlediska možné, aby byly zastoupeny všechny výrobky, které nabízíme v požadovaném množství. Pro takový krok bychom museli drasticky omezit šířku našeho sortimentu, čímž bychom velmi nepříjemně překvapili naše zákazníky, pro které je nabídka sortimentu klíčová.
S pozdravem a přáním hezkého dne tým GM electronic.
-
Bohužel se jako dlouholetý zákazník musím přidat na stranu nespokojených zákazníků a jak vidím z předchozích reakcí je nás čím dál víc a všem vadí to samé: nulové zásoby na prodejně, dlouhé dodací doby a poplatky, poplatky a poplatky...
Dnes jsem objednal přes e-shop ventilátor za necelých 2000 Kč a vzhledem k tomu, že na prodejně v Brně nešel rezervovat (e-shop je na draka, systém mi to nedovolil, vše jako obvykle vynulováno - běžný stav), tak jsem musel objednat přes centrálu. Jenže v tu chvíli na mě vykouknul trapný poplatek 30 Kč (navíc nepochopitelný vůči ceně objednaného zboží), který považuji za hnusnou metodu, jak tahat ze zákazníků další peníze a argumenty, že ten a ten obchod je má také NEBERU, protože do nedávna tento poplatek NEBYL potřeba!
Dotazoval jsem se na infolince a dokonce i přímo pana ředitele, jak se tohoto poplatku zbavit a bylo mi potvrzeno, že to jde, ale musím zařídit rezervaci přímo na pobočce, což jsem telefonicky zkusil, jenže tam mi řekli, že dodání bez poplatku by bylo až PŘÍŠTÍ TÝDEN!!! Takže jsem objednávku musel nechat i s poplatkem a jen doufat, že to stihnou do čtvrtku nebo pátku.
Takže - tímto vyzývám GM Electronic:
Číslo mé zmíněné objednávky je GMEL1412023931.
Pokud chcete, abych u Vás ještě někdy rád nakupoval, tak doufám, že až si objednané zboží přijdu vyzvednout, tak ten hnusný 30 Kč poplatek na dokladu NEBUDE! Zařiďte si to jak chcete, už kvůli němu nehodlám dále psát, volat a ztrácet čas, ale myslete na to, že v Brně je kousek od Vás GES a ještě pár dalších prodejen... o netu nemluvě...
Jsem zvědav, jestli s tím dokážete něco udělat... -
CZ73255:
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Právě proto, že část zákazníků volala po možnosti poptání zboží, které není na aktuálně na skladu, jsme přistoupili k tomuto vylepšení a zároveň jsme zákazníky o změně informovali. Výhodou je nejenom možnost poptání zboží, ale i následný kontakt, kdy se s Vámi spojí náš obchodní zástupce a telefonicky se s Vámi domluví na dalším postupu v objednávce.
Chápeme, že tento způsob objednávky je pro Vás samozřejmostí, a proto věříme, že se k nám v budoucnu vrátíte jako zákazník. Třeba i díky tomuto vylepšení.
S pozdravem a přáním hezkého dne tým GM electronic. -
Pro tento ochod již nemám slov. Kde jsou ty časy kd GM bylo lýdrem v elekronice v ČR. To už dávno neplatí. Jak píše přispěvatel viz níže o parazitech ve vedení tak má bohužel asi pravdu. Nechápu jak můžou představovat novou službu na eshopu , že si zákazník může objednat i zboží, které není skladem ? Vždyt to je standard ve všech eschopech. Dělat z toho něco vyjmečného je opravdu velmi trapné.
Je to škoda, že tento obchod takto kles rád jsem tam nakupoval :( -
Bohužel obchod zastává pravidla, nákup na IČO, NADACE = VZTAH OBCHODNÍKA K OBCHODNÍKOVY = 0% SERVIS, OCHOTA VYJÍT VSTŘÍC 0%!
Zákazník z ulice při nákupu bez IČO je prakticky ihned zvýhodněn, a pravděpodobně z mnoha aspektů ve vztahu prodejce - klienta jsou jeho práva nesrovnatelná.
Naši milý zákonodárci bohužel v zákoníku nakupujícího na firmu (IČO) - DOPŘEDU ZDISKREDITUJÍ A PRO MNOHÉ PODOBNÉ OBCHODY JE TO VELICE DOBRÝ ARGUMENT JAK ZÁKAZNÍKOVY NEVYJÍT VSTŘÍC s jeho reklamací.
Můj příběh je fádní ale bohužel realitou.
Po netu jsme v GM electronic do Galerie zakoupily Digitální luxmetr CEM DT-8809
Bohužel v napjaté situaci před přicházející vernisáží kolegyně nevědomky zakoupila den na to stejný přístroj ze své iniciativy - dva dny po nákupu jsme se obrátili na reklamační středisko obchodu,
celou situaci vysvětlili a požadovali jsme vrácení zboží.
Bohužel vzhledem k nákupu na IČO BYLA BEZ DALŠÍCH ZŘETEL REKLAMACE ZAMÍTNUTA.
Odůvodněna nákupem na IČO - je Vaše reklamace neopodstatněná.
Jeli Váš nákup podmíněn fakturou a jedná-li se o firmu nebo, dokonce nadaci,…….
NADACE = nezisková organizace!
Bohužel s IČO ve vztahu reklamace GME, neuspějete!
Nedoporučuji ani na zkoušku.
-
E - shopu firmy GM electronic se doporučuji zdaleka vyhnout !!! E-shop si účtuje několik přirážek, které si solidní a poctivé e-shopy s obdobným sortimentem nikdy neúčtují. Prodejna je zásobována z jakéhosi mimopražského skladu, kde nelze také nakoupit, za zboží, které by mělo být nakladněno hlavně na prodejně si počítají několik přirážek, vyjímám: 1/ limit na minimální cenu objednávky 100 Kč a hlavně 2/ paušální poplatek 30 Kč za každou objednávku zboží, které by mělo být přítomno na prodejně bez dalších podmínek!!! Pracovnice E-shopu mi tvrdila, že "všichni" souhlasí se zlodějskými přirážkami, tak jsem divný já, že to neakceptuji. Naproti tomu prodejna je naprosto v pořádku, prodavači velice solidní a znalí, klobouk před nimi dolu. Mám obavu, že skupina parazitů ovládla firmu. Chtěl jsem poznat osobně, co takové škodlivé praktiky vymyslel a prosadil, abych s ním celý problém prodiskutoval, leč nebylo mi dopřáno. V GM jsem nakupoval od jeho počátků v roce 1993, utratil zde miliony, tak po 21 letech firma končí v marastu a já naštěstí mohu hlasovat peněženkou a mohu nakupovat u solidních konkurentů.
-
Dobrý den,
díky za rychlou a vyčerpávající reakci.
Patřím více méně do skupiny, která kamennou prodejnu tolik nevyužívá a nepotřebuje, nicméně k vám rád zajdu, protože mi přijde jako nesmyls, posílat si zboží poštou po Praze. I z toho důvodu je pak konkurence schopný např. Mouser , kde doprava trvá kolem 2-3dnů a při objednávce nad 200USD je poštovné zdarma. Drahý Farnell používám pouze když něco potřebuji rychle, zboží je druhý den na stole při objednání do 16hod – z hlediska rychlosti vítěz, bohužel ceny často 50 - 100% více než jinde
Ohledně facebooku – hledal bych tam aplikace, projekty návody s přímou návazností k vašemu sortimentu prostě inspirace -> nákup -> projekt -> publikace a tak pořád dokola. Pro příklad např. Sparkun.com to dělá docela dobře …
S pozdravem a přáním pěkného léta
JJE.
-
Jiří Ježerský:
Vážený zákazníku, děkujeme za příspěvek do diskuze a dovolte naší reakci.
Vznikla nová služba a to rezervace na prodejně, která není zpoplatněna ani 30,- ani 50Kč.
Důvod jejího vzniku je právě minimalizovat čas strávený u pokladen GME a udělat třeba i půlmetrovou objednávku v klidu domova.
GME Vám v tomto případě zašle notifikaci a svojí objednávku si můžete pohodlně vyzvednout na expresní pokladně.
Pokud si objednáváte zboží do košíku E-SHOP tak ano služby jsou zpoplatněny stejně jako v jiných e-shopech s vlastními a partnerskými výdejními místy. Jistě jste si všimnul, že i výdejní místa v GME rozšiřujeme, tak aby další množina zákazníků nemusela platit dopravné, které několikanásobně přesahuje cenu za osobní odběr. Co se týče podlimitního příplatku, chceme motivovat naše zákazníky ke kumulování objednávek. Naše hlavní zaměření jsou elektronické součástky a ty díky své ceně a v malém objednávkovém množství nejsou schopny pokrýt náklady na provoz expedice. V tomto případě doporučuji opět využít rezervace na prodejně. Pokud není zboží na prodejně skladem, napište nám a rádi Vám ho zajistíme.
Co se týče rybářských a chovatelských potřeb, jedná se o výprodej skladových zásob za velmi nízké ceny a brzy z našeho e-shopu zmizí.
Na Facebooku nám stále přibývá fanoušků, proto jsme přesvědčeni, že jdeme správným směrem. Zlepšovat lze ale vždy, rádi od Vás přijmeme pozitivní kritiku a návrhy na zlepšení.
K poslednímu bodu snad jenom to, že nám záleží na každém zákazníkovi a jsme přesvědčení, že kroky, které děláme vedou k jejich udržení. Zkuste se s námi podělit o náklady na dopravu u zmíněné konkurence. Kolik mají výdejních míst a kamenných prodejen v ČR.
S pozdravem Jiří Sedlák – obchodní ředitel
-
Nový eshop GME říká:
„Vážení zákazníci, dovolte nám proto touto cestou představit několik nových funkcí e-shopu, které Vám pomohou ulehčit výběr produktů a zpříjemnit nakupování. Veškeré změny jsou navrženy v souladu s Vašimi požadavky, proto věříme, že tyto kroky povedou k Vaší plné spokojenosti a zkvalitnění komfortu nákupu“
Připojím jen pár postřehů za sebe:
- Ano já zákazník chci dát něco navíc, tedy platit 30,- Kč za osobní odběr z eshopu nebo 50Kč za podlimitní odběr. Je třeba si uvědomit, že je celkem běžné, že na prodejně požadovaný počet kusů není. Pak musím sáhnout do eshopu a tím se ocitám v pasti 30-ti korunového poplatku
- Eshopy s podobným sortimentem naopak mají za nadlimitní odběr dopravu zdarma, což si myslím funguje pozitivněji, než platit za to, že si zboží vyzvednu osobně
- Pozitvní je, že některý sortiment je opravdu levný
- Naopak bych znepříjemnil nákup lidem, kteří přijdou s půlmetrovým seznamem součástek a honí prodavače po prodejně. Tím ho vyblokují a pak není problém stát ve frontě 15 – 30 min.
- Používání filtrů pro výběr součástek je sebevražda, je nutné naučit s es fultextovým vyhledáváním (pár příkladů jak vyhledávat a jakým způsobem se popisují hodnoty součástek by nebylo na škodu)
- Krmení pro psy, kuchyňské příslušenství , rybářské příslušenství ?! Proboha proč, když některý jiný sortiment chybí (třeba wireless moduly, senzorika, breakbordy pro smd). Chápu, pokud by to byl sortiment elektronický ale pytel plný granulí je trochu mimo
- S předchozím bodem souvisí mnoho prázdných kategorií – například rybářské čluny jsou zbytečné (bohužel i v elektronickém sortimentu – např. „Senzory zrychlení a rotace“)
- Facebook – uff, veselé obrázky jsou sice fajn, ale obsahově bych tam čekal něco jiného, zkuste na to přijít ;-)
- Upřímně, mrzí mě, že nechám vydělávat jiným firmám, ale s konkurence je veliká (Mouser,TME, Farnell) a na vzdálenosti prodejce už dnes opravdu nezáleží …
-
Jediný důvod, proč objednávám u GME, je pouze ten, že mají super eshop a při vysokém počtu položek se dobře objednává. Ale na druhou stranu vyřízení objednávky trvá neskutečně dlouho, stav skladů neodpovídá realitě, poštovné je extrémně drahé a to nehledě na balné. Prosím, vylepšete si tento systém, zlevněte poštovné a budete jedničky na trhu. Obávám se, že jsem uskutečnil objednávku u vás naposled.
-
Před časem jsem četl v časopise Praktická elektronika článek. Kde popisují jakou úžasnou techniku budují pro vyřizování objednávek. GME nikdy nepatřila mezi nejrychlejší, poštovné bylo vždy nejdražší a jejich prodej katalogu je opravdu ubohost. Dlouho jsem u nich nic neobjednával a tak jsem si říkal, že to vyzkouším. Poštovné je stále nejdražší. U položky, kterou objednávám v 16 kusech, ukazuje centrální sklad 20 kusů a Praha skoro 400 kusů, mi stejně odpoví, že bude tak za týden až 14 dní. Opravdu radost objednat.
-
Z GM-Electronic objednany znackove proudove zdroje Meanwell.
Jeden ze zdroju neprijemne piska.
Po dvoudenni ignoraci meilu na reklamaci, zdlouhave dotazovani kdo vlastne reklamace v teto firme vyrizuje mi bylo sdeleno, ze mam zmineny zdroj poslat na reklamaci do Prahy.
Pokud je mi znamo dle obch.zakoniku prodavajici je povinen si reklamovane zbozi na sve naklady dorucit stejne tak zbozi opravene zpet k zakaznikovi.
Nemam zajem jiz s touto firmou nadale spolupracovat.
Mel jsem v planu objednavku na komponenty cca 10 000,bohuzel z GM uz ne.
-
12.12.2013 objednáno několik elektrosoučástek z nichž některé nebyly skladem eshop ale k dispozici na pobočce a na tyto stále čekám dnes je 30.prosince. Vím že mezi svátky se asi nikdo nepřetrhne ale považuji za fér to zákazníkovi aspoň oznámit kdy přibližně může čekat zásilku.
-
Na vašich stránkách bylo psáno že objednávky do 17.12.2013 budou do vánoc doručeny! Zboží, které jsem si objednal 14.12.2013 bylo skladem! Teď momentálně nemám co dát pod stromeček synovi! Takže děkuji za potíže!!!!
-
Reakce ke kvalitě akumulátorů... co se týká záruky měsíc (či 28 dní řízených měsícem...:-) ai to bude nějaká zajímavá "klička" obchodu jak se vypořádat s tím, kdy není znám počet nabití a vybítí, popř. hloubkových vybití... ale seriózní obchod by to vůbec zajímat nemělo a při dnešní kvalitě akumulátorů už vůbec ne... Nicméně, asi bude největší problém s tím, že nabízené (olověné akumulátory) značky Long, a pod. jsou akumulátory spíše do alarmů a přesto, že jsou uváděny tabulkové hodnoty pro vybíjení / zátěž v hodnotách desítek A. Vezmeme-li v úvahu kvalitu olova, které se pro tyto akumulátory používá a provedení vnitřních desek a spojek... o pastovaném separátoru ani nemluvě, není divu, že akumulátory vydrží sotva po dobu záruky. Pokud by uživatel uvažoval užití např. ve zdrojích UPS, kde prod vybíjení může být až 40A, je dosti s podivem výdrž alespoň dva roky... ještě, že nemáme v ČR už tolik výpadků, jako za doby "energetických regulačních stupnů" před 25 lety:-)
-
Chtěl sem nakoupit teď v sobotu v praze přepínač za dvacku byl sem ve frontě půl hodiny predemnou tři lidí a nikam se to nepohnulo a to obsluhovali dva prodavaci..děsná služba k zákazníkům už tam v životě nepachnu do tohoto obchodu..sem po půl hodině odešel nasranej a na řadu bych se jejich tempem dostal asi tak za další půl hodiny