• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednali jsme dvě lampičky, obě měly vadu.

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den,
    opravdu nás mrzí, že má námi dodané zboží vady. Taková skutečnost nás nijak netěší a jsme vždy připraveni takovou situaci obratem se zákazníkem řešit. Bohužel z vaší strany nemáme nahlášenou žádnou reklamaci, nevíme ani o jaké vady se jedná. Dozvěděli jsme se o tom až na základě Vaší negativní recenze, což nám přijde nefér. Co se týká délky dodací doby, zboží bylo objednáno v úterý večer, druhý den bylo odesláno, ale vzhledem k státnímu svátku bylo dodáno až v pondělí, čímž se dodací doba vyjímečně prodloužila (jinak by bylo dodáno v pátek). Samozřejmě pokud dostaneme bližší informace o vadách na zboží, obratem se budeme celou záležitostí zabývat a vždy vše vyřešíme ke spokojenosti našich zákazníků, což je naší prioritou.

    Hezký den přeje
    Tým Globo

  • Stropní svítidlo nebylo funkční, jedna objímka se musela vyměnit. Zřejmě nebyla výrobcem ověřeno, zda světlo svítí :(

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den,
    moc nás mrzí špatná zkušenost s naším obchodem a výrobkem. Pokud se stane, že má svítidlo jakoukoli závadu, jsme připraveni vše obratem vyřešit k Vaší spokojenosti. Bohužel o této skutečnosti od Vás nemáme jakoukoli informaci (reklamaci) a dozvěděli jsme se o ní až na základě Vašeho hodnocení, což je k našemu obchodu a všem pracovníkům, kteří na vyřízení objednávky pracují, nefér. Pokud byste se na nás obrátila s reklamací, určitě bychom vše vyřešili v co nejkratším termínu. Tímto způsobem jste nám nedala ani možnost napravit vzniklou chybu :-(

    S pozdravem a přáním příjemného dne
    Tým Globo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Balík mi nebyl 2x doručen. Když jsem volal na GLS, tak mi sdělili že v adrese mají jen ulici, ale ne číslo popisné, takže jim doručení selže, ale žádná snaha to vyřešit až do mého telefonátu, kdy si adresu doplnili, nevím zda chyba vznikla u dodavatele nebo u přepravní společnosti, ale to je jediné co teď mohu dát do vyžádané recenze.

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den, Milane,
    je nám moc líto, že jste měl s dodávkou zásilky komplikace. Prověřili jsme celou záležitost, bohužel při objednání jste nezadal kompletně celou adresu (pouze ulici). Takto zadaná adresa byla naším systémem automaticky vygenerována i přepravci. Pokud dojde k podobné chybě, doporučujeme zákazníkům obrátit se na naši zákaznickou podporu, kde vše obratem vyřídíme s přepravcem, aby byla zásilka co nejdříve dodána. Je škoda, že jsme se o této skutečnosti dozvěděli až na základě Vámi zalaného hodnocení, které tak není objektivní :-(

    Přejeme příjemný den a pohodový blížící se víkend
    Tým Globo

    • Třetina zboží byla rozbitá, na reklamaci nemám nárok, reklamovat mohu jen 48 hodin.

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den,
    určitě nás to moc mrzí, ale je fér uvést celou záležitost na pravou míru. Z dodávky 8 ks stropnic bylo dle Vašeho emailu dodán jen 1 ks s rozbitým sklem (což není určitě uváděná třetina). S řešením případné reklamace nemáme nikdy žádný problém, při včasném nahlášení poškození bychom obratem zaslali rádi nové sklo. V časném nahlášení je ale ten hlavní problém. Zboží Vám bylo dodáno dne 16.3., poškození skla nám bylo nahlášeno dne 5.4., tedy o 3 týdny později. Všem našim zákazníkům doporučujeme, a přijde nám to i logické, aby si při převzetí zboží alespoň zjevně zkontrolovali stav, zda nedošlo při přepravě k poškození a nejdéle do 48 hodin nám dali vědět, pokud k nějakému problému došlo a jsme tak schopni vše řešit třeba i s dopravcem. Po třech týdnech to už na reklamaci opravdu není.

    Moc nás mrzí i tato negativní recenze, jelikož je to nefér i k celému týmu, který se stará o včasné zpracování objednávek a dodání zboží.
    Tým Globo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží dorazilo brzy
    • Lampička pejska byla rozpadla a i po zmáčknutí padá,lampička byla upadla a nedržela přilepená na pejskovi a vytahovali se dráty,Spodní tlačítko,nešlo zamáčknout aby svítilo,byl to dárek a moc jsem uvažovala o vrácení,bohužel nevím jestli jsem tím,že jsem darovala neudělala chybu

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den,
    moc nás mrzí špatná zkušenost s naším obchodem a výrobkem. Pokud se stane, že má svítidlo jakoukoli závadu, jsme připraveni vše obratem vyřešit k Vaší spokojenosti. Bohužel o této skutečnosti od Vás nemáme jakoukoli informaci (reklamaci) a dozvěděli jsme se o ní až na základě Vašeho hodnocení, což je k našemu obchodu a všem pracovníkům, kteří na vyřízení objednávky pracují, nefér. Pokud byste se na nás obrátila s reklamací, určitě bychom vše vyřešili v co nejkratším termínu. Celkově nás situace samozřejmě mrzí, zvláště v případě, že se jednalo o dárek.

    S pozdravem a přáním příjemného dne
    Tým Globo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé vyřízení objednávky a předání dopravci.
    • U zboží byla poškozená matička, chyběla 1pacička u lustru. Byl to dárek a nekompletní zboží nezaůsobilo na obdarovaného dobře.

    Vyřízení objednávky ok, zboží mělo nedostatky. Svítidlo vypadalo krásně.

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den,
    moc nás mrzí špatná zkušenost s naším obchodem a výrobkem. Pokud se stane, že má svítidlo jakoukoli závadu, jsme připraveni vše obratem vyřešit k Vaší spokojenosti. Bohužel o této skutečnosti od Vás nemáme jakoukoli informaci (reklamaci) a dozvěděli jsme se o ní až na základě Vašeho hodnocení, což je k našemu obchodu a všem pracovníkům, kteří na vyřízení objednávky pracují, nefér. Pokud byste se na nás obrátil s reklamací, určitě bychom vše vyřešili v co nejkratším termínu. Celkově nás situace samozřejmě mrzí, zvláště v případě, že se jednalo o dárek.

    S pozdravem a přáním příjemného dne
    Tým Globo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla mi lampičku pro syna ....ve které se měli točit rybičky jednou se to zaplní na.vyzkoušení .....nefunguje to ....měl.to být dárek k.narozeninám. Stojí to.takové peníze čekám na to týden a ještě to.po prvním 10vteřinovym spuštění nefunguje. Už teď vím že to nikomu nedoporučím tento.obchod.

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den,
    moc nás mrzí špatná zkušenost s naším obchodem a výrobkem. Pokud výrobek nesplňuje očekávání nebo se stane, že má jakoukoli závadu, jsme připraveni vše obratem vyřešit k Vaší spokojenosti. Bohužel o této skutečnosti od Vás nemáme jakoukoli informaci a dozvěděli jsme se o ní až na základě Vašeho hodnocení, což je k našemu obchodu a všem pracovníkům, kteří na vyřízení objednávky pracují, nefér. Pokud byste se na nás obrátila s reklamací, určitě bychom vše vyřešili v co nejkratším termínu. Zpoždění dodávky zboží bylo způsobeno chybou přepravní společností, to jsme hned v den urgování z Vaší strany vyřešili a o všem jsme Vás informovali. Celkově nás situace samozřejmě mrzí, zvláště v případě, že se jednalo o dárek k narozeninám.

    S pozdravem
    Tým Globo

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr
    • svítidla jsou většinou špatně zabalená, krystaly polámané asi už z výroby, lampa prasklá - žádný ochranný obal ve formě bublinkové folie apod., v krabici napresované, a jako by už dříve rozbalené (bez předchozího upozornění), závit u tyčky nepasoval do druhé tyčky = nedalo se spojit, hrůza

    po třetím pokusu nakoupit svítidla Globo u různých prodejců to vzdávám - jen doufám, že reklamace dořeším rychle. Příště nákup jedině osobně.

    Reakce obchodu Globo Lighting CZ

    Dobrý den paní Šárko,
    je nám líto, že 2 ks svítidel z Vámi 10 ks dodaných byla poškozena. Vaše zkušenost s naším zbožím nás moc mrzí, určitě se nejedná o standartní situaci. Dbáme na kvalitu našeho zboží, o tom svědčí více jak 20 leté působení nejen na českém trhu. Vaši reklamaci vyřešíme určitě v co nejkratší možné době. Spokojenost našich zákazníků je pro nás priorita, proto určitě nejsme rádi, pokud k takové situaci dojde :-(

    Příjemný den
    Tým Globo