Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nedodržel při dodání zboží cenu, kterou měl uvedenou v e-shopu a po reklamaci cenu neopravil, pouze se omluvil

    nedodržel při dodání zboží cenu, kterou měl uvedenou v e-shopu a po reklamaci cenu neopravil, pouze se omluvil

    Reakce obchodu Globallux

    Rozporujete částku recyklačního poplatku, při vytvoření objednávky ve formuláři upozorňujeme, že cena neobsahuje recyklační poplatky, takže jste o této skutečnosti byl při objednání předem informován. Omlouváme se, že jste poznámku přehlédl.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • obchodují se sortimentem LED, který mě zajímá
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi dorazilo poskozene a dle meho v dnesni dobe za neakceptovatelne dlouhou dobu, z tohoto duvodu jiz sluzby vaseho obchodu nevyuziji.

    Reakce obchodu Globallux

    Dobrý den, omlouváme za rozbité zboží a pozdní dodání, můžete nám prosím sdělit o jaké zboží šlo, abychom vám je mohli vyměnit?
    S pozdravem
    Team Globallux