Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nedodržel při dodání zboží cenu, kterou měl uvedenou v e-shopu a po reklamaci cenu neopravil, pouze se omluvil
nedodržel při dodání zboží cenu, kterou měl uvedenou v e-shopu a po reklamaci cenu neopravil, pouze se omluvil
Reakce obchodu Globallux
Rozporujete částku recyklačního poplatku, při vytvoření objednávky ve formuláři upozorňujeme, že cena neobsahuje recyklační poplatky, takže jste o této skutečnosti byl při objednání předem informován. Omlouváme se, že jste poznámku přehlédl.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- obchodují se sortimentem LED, který mě zajímá
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zbozi dorazilo poskozene a dle meho v dnesni dobe za neakceptovatelne dlouhou dobu, z tohoto duvodu jiz sluzby vaseho obchodu nevyuziji.
Reakce obchodu Globallux
Dobrý den, omlouváme za rozbité zboží a pozdní dodání, můžete nám prosím sdělit o jaké zboží šlo, abychom vám je mohli vyměnit?
S pozdravem
Team Globallux