Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    bezproblémová a rychlá komunikace, bleskové dodání. Naprostá spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Všem vřele doporučuji,super kvalita a dodací lhůta taktéž. Jsem maximálně spokojená!!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlý,komunikativní,pro změnu objednávky,hned vyřízeno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlé dodání zboží.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    S přístupem obchodu jsem velice spokojena. Výborná komunikace a rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Zboží ještě nedorazilo, prý snad za měsíc.

    Reakce obchodu Glamonde.cz

    Dobrý den,

    pokud si zákazník objedná zboží, které není skladem, a které je takto na webu zřetelně označeno, tak jeho výroba trvá přibližně měsíc. Tuto informaci jste dostala i od kolegů z expedice. Povlečení samozřejmě včas obdržíte.

    Hezký den

    David Svoboda

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Jsem velice spokojená

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádala jsem dobirku ale to tak nebylo, obdržela jsem kód j vyzvednutí, ale nejdřív bylo potřeba zaplatit. Proč tedy nabízíte dobírku???

    Reakce obchodu Glamonde.cz

    Dobrý den, paní Lubica,

    Vašemu hodnocení, resp. vzkazu nerozumím. Vyskytl se nějaký problém? Proč jste nás nekontaktovala a řešíte to až recenzí?

    Objednala jste si povlečení z výprodeje na dobírku. Tato objednávka byla stornována, vytvořila jste si novou na "jedničkové" zboží, a to Vám bylo odesláno prostřednictvím "PPL výdejní místa" na dobírku. Přijde mi logické, že Vám PPL pošle kód k vyzvednutí. Pokud Vám pošle i odkaz k zaplacení kartou (pouze se tak domnívám na základě Vaší zprávy), tak je to dobrá služba zákazníkovi. Nabízí Vám volbu zaplatit předem, není to povinnost.

    Přepravu "PPL Smart výdejní místa" jsme implementovali teprve minulý týden. Mohla se vyskytnout nějaká chyba, ale doposud si nikdo nestěžoval. Problémy prosím řešte ihned!

    Hezký den

    David Svoboda

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Občas si něco objednám a jsem spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlá a bezchybná dodávka zboží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Moc hezké zboží, rychlé dodání, hezky zabalené.
    • žádná

    U firmy Glamonde jsem již nakupovala mnohokrát. Zboží je kvalitní, ceny přiměřené, zboží je dodáno hezky zabalené a brzy po objednání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • kvalita
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    bohužel ve skutečnosti barevně zboží neodpovídalo tomu, co jsem objednávala podle fotky. Zboží vracím. Neobdržela jsem se zbožím žádný formulář pro vrácení zboží. Uživatelsky nekomfortní stránky. K vrácení zboží jediná informace : " vrácení až 100 dní". Rozhodně už nevyužiji a nedoporučím.

    Reakce obchodu Glamonde.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Zákazník se obvykle do nepřehledného obchodu čtyřikrát nevrátí, takže Vašemu hodnocení příliš nerozumíme. Zkuste být prosím konkrétnější, rádi e-shop na základě konstruktivní kritiky zpřehledníme.

    Objednala jste si nejprodávanější vzor Biagio https://www.glamonde.cz/povleceni-biagio, byť ve druhé jakosti, takže pochybuji, že by ho tisíc jiných zákazníků vidělo lépe. Zákazníkům poskytujeme nadstandardní lhůtu 100 dní na vrácení zboží. Jedním z důvodů je i to, že každý monitor má jiné zobrazovací schopnosti a žádné dva monitory nezobrazí fotku úplně stejně.

    Nikoho nenutíme vyplňovat žádné formuláře. Jsme velmi vstřícní a na webu dáváme srozumitelný návod, jak postupovat v případě vratky či reklamace vi. https://www.glamonde.cz/vymena-i-reklamace-bez-obav.

    Postačí nám prostý kontakt mailem, vygenerujeme Vám obratem zpětný kód pro Zásilkovnu. Ostatně to jste ve stejnou chvíli s tímto hodnocením udělala. Vratek máme zanedbatelné minimum, takže pro nás nikdy vratkový formulář nebyl nijak důležitý. Pokud to však má zvýšit komfort zákazníků, tak ho do našeho e-shopu implementujeme.

    Hezký den

    David Svoboda

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Česká firma, rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • snadný nákup
    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široká nabídka vzorů
    • Nabídka bavlněného materiálu ve třech kvalitativních třídách + mikro-plyš
    • Perfektní zákaznický servis

    Velice si cením přístupu pana Davida Svobody, který mi na můj dotaz ohledně kvality bavlněného materiálu poměrně velice podrobně vylíčil v čem se jednotlivé kvalitativní třídy liší a vysvětlil mi způsob zpracování bavlněných vláken a příze. Chtěl bych mu za jeho přístup velice poděkovat.

    Reakce obchodu Glamonde.cz

    Dobrý den, pane Dobiášku,

    děkuji za Vaši pochvalu, velmi si jí vážím. Rád zákazníkům poskytnu maximum informací, pokud o to projeví podobný zájem jako Vy. Jak jsem slíbil, popíšu na webu i ostatním zákazníkům poutavou historii materiálu mako-satén, resp. egyptské bavlny.

    Hezký den

    David Svoboda

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • absolutně vynikající komunikace
    • překrásné zboží, super balení
    • nenašla jsem

    Nakoupila jsem poprvé a jsem maximálně spokojená, určitě při dalším nákupu budu znovu hledat u této firmy

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost dodání, vše si vyberete v pohodě doma

    nemám

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Povlečení je úžasné a kvalitní. Mám už třetí a vždy nádhera. Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní materiál

    Velice kvalitní povlečení, možnost objednání prostěradla ve stejném odstínu