• Nedoporučuje obchod

    Objednavka vytvořena, obchod nijak nekomunikuje, zboži nedorazilo.Ještě štěstí,že jsem neplatila předem.

    Reakce obchodu Giga Shop s.r.o.

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že musíte lhát. Náš eshop komunikuje. Zákazníci jsou informováni o stavu objednávky až po její doručení. Tak Vás vyzíváme aby jste psala pravdu a ne lži. Zásilku nepřebírejte odstupujeme od kupní smlouvy. Zboží si kupte v jiném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje, proto jsem objednávku zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Nevrací peníze včas
    • Lhaní ve velkém

    Zboží jsem hned vrátil, jelikož nevyhovovalo, to bylo v pondělí. V pátek jsem tam volal, zda zboží dorazilo, na to mi bylo odpovězeno: "Ano, to nám dorazilo včera, již to má paní účetní a tak do 3 dnů máte peníze zpět na účtu" (Zde první lhaní, vratka již došla druhý den, tedy úterý, není nic lehčího než udělat kontrolu přes tracking nebo infolinku přepravy). Den po čtrnáctidenní lhůtě pro vrácení peněz jsem tam již volal (Nikdo mi ani nezavolal), zvedl to člověk se kterým jsem měl delší debatu, tvrdil mi jak minulý tam byl nějaký bordel ve skladu, což nechápu jakou to mělo souvislost, když to měla ta "účetní". Pak se mi na konci hovoru optá, zda chci to zboží zase poslat, wtf?? Nakonec, že mi peníze může poslat hned a on sám, v tom případě nechápu, co to mělo být s tou účetní, tzv. další lhaní. A jako perlička na závěr mi přišel opravný daňový doklad s "omluvou". Když už píšu omluvu, snažím se, aby tam nebyly takové zásadní chyby jako "omlouváme se za spoždeění" nebo "Minulí měsíc" plus ještě další menší chyby, ale ty se ještě dají omluvit. Sám nejsem kdovíjaký češtin, ale když někomu píšu mail, snažím se vyvarovat chyb, které jsou přímo do očí bijících. Hlavně v dnešní době internetu, kde si člověk může vše najít.

    Tímto rozhodně firmu nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    jeden velký zmatek, netušil jsem, že zboží bylo vyskladněno a pošťák zvonil, že chce platbu v hotovosti, když jsem si připlatil za platbu kartou a že si to vyzvednu v balíkovně. Následně mi e-shop začal posílat informace, že mi něco příjde a ať je to na cestě. Dosud mi píší z balíkovny abych si to vyzvedl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím o objednaném a ihned zaplaceném zboží nemám žádné informace, že by jste jej již odeslali nebo něco ??

    A to se mi zdá dost dlouho

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Vše

    Ani za 7 dní nebyli schopni odeslat mé zaplacené zboží které je skladem. Navíc obchod nekomunikuje. Pokud něco chcete koupit tak rozhodně ne zady!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo nekompletní. Klamavá reklama na internetu.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Místo dvou kusů stejného zboží byl doručen jeden kus bez jakéhokoliv vysvětlení, pouze přiložena opravná faktura. Peníze za nedodané zboží zatím nepřišly.

    Reakce obchodu Giga Shop s.r.o.

    Dobrý den, pokud si objednáváte zboží a vidíte že je skladem pouze jeden ks, tak je zřejmé že zbylé zboží je na objednávku nebo je vyprodané. Prosíme zkontrolujte si bankovní účet. Refundace provádíme do 3 pracovní dnů. Splatnost opravného daňového dokladu je 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo nikdo nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží nebylo dodáno kompletní cena zaplacena za komplet.Nekomunikují prostě ZLODĚJI.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Výpis cenové použití slovní spojení „s DPH“, ale společnost není plátcem DPH a cena skutečně nezahrnuje DPH. To je zavádějící.
    • Částečně jsem zrušil část své objednávky a trvalo mi 21 dní, než jsem získal částečnou refundaci a alternativní fakturu.

    Pokud kupujete pro svou společnost, uvědomte si, že tato společnost není plátcem DPH a jejich cena nezahrnuje žádnou DPH. Giga Shop používá frázi „s DPH“ a ceny jsou podobné těm prodejcům, kteří jsou plátci DPH. Díky tomu je cena Giga Shopu vyšší než u ostatních prodejců, protože vaše společnost nebude požadovat vrácení DPH.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přijde vám alespoň to, co jste do košíku dali proto, že to nepotřebujete:)
    • To kvůli čemu jsem dělal objednávku mi vůbec nepřišlo, vůbec mě nikdo nekontaktoval a nebavil se se mnou. Po tom co jsem volal do obchodu já, tak mi bylo slíbeno doposlání, ale do dnešního dne nic nevím:(
    • Pomalé dodání a nekompletní objednávka bez předchozího upozornění
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI!Objednané zboží po 16 dnech od objednání stále nedorazilo!
    Dorazilo naprosto jiné zboží a reklamace snad není ani možná podle slov majitele!
    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Giga Shop s.r.o.

    Dobrý den,
    Děkujeme za vaši reakci. Ano došlo z naši strany k omylu který jsme se snažili napravit a dodat to správné zboží. Bohužel jsme nemohli odeslat nové zboží, protože jsme měli skladem pouze jeden kus, který byl na cestě zpět od druhého zákazníka. Tak dodání nemohlo být urychleno. Postup při reklamaci máte na stránkách internetového obchodu konkrétně Reklamační řád.

  • Nedoporučuje obchod

    obchod úmyslně zatajuje, že není plátce DPH, pozor, aby jste se nenachytali jak my!

    Reakce obchodu Giga Shop s.r.o.

    Dobrý den,
    vážený pane pokud jste nakupoval na našem e-shopu a ceny na e-shopu jsou uváděny s DPH a v obchodních podmínkách máte jasně napsáno to samé. Tak nechápu kde jste vzal že něco zatajujeme. Že nerozeznáte cenám bez DPH a s DPH jasně to tam je napsané pokud tomu nerozumíte měl jste se zeptat rádi by jsme vám poradily. Také by jste si měl vždy před nákupem přečíst obchodní podmínky a to u každého obchodu u kterého nakupujete. Aby nedocházelo k obviňování ostatních za vaše chyby. které můžou poškozovat naši společnost.