Přihlásit se a přidat recenzi
  • Ocenuji velmi dobrou komunikaci. Objednavka ale nemohla byt vyrizena, protoze zbozi nebylo na sklade.

  • Objednavka vytvořena, obchod nijak nekomunikuje, zboži nedorazilo.Ještě štěstí,že jsem neplatila předem.

    Reakce obchodu Giga Shop s.r.o.

    Dobrý den,
    Mrzí nás, že musíte lhát. Náš eshop komunikuje. Zákazníci jsou informováni o stavu objednávky až po její doručení. Tak Vás vyzíváme aby jste psala pravdu a ne lži. Zásilku nepřebírejte odstupujeme od kupní smlouvy. Zboží si kupte v jiném obchodě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání ačkoliv bylo před svátky
    • přehledné sledování
    • ihned komunikace po odeslání obj.
    • nic nelze vytknout
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje, proto jsem objednávku zrušila.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení
    • Komunikace obchodu
    • Nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Nevrací peníze včas
    • Lhaní ve velkém

    Zboží jsem hned vrátil, jelikož nevyhovovalo, to bylo v pondělí. V pátek jsem tam volal, zda zboží dorazilo, na to mi bylo odpovězeno: "Ano, to nám dorazilo včera, již to má paní účetní a tak do 3 dnů máte peníze zpět na účtu" (Zde první lhaní, vratka již došla druhý den, tedy úterý, není nic lehčího než udělat kontrolu přes tracking nebo infolinku přepravy). Den po čtrnáctidenní lhůtě pro vrácení peněz jsem tam již volal (Nikdo mi ani nezavolal), zvedl to člověk se kterým jsem měl delší debatu, tvrdil mi jak minulý tam byl nějaký bordel ve skladu, což nechápu jakou to mělo souvislost, když to měla ta "účetní". Pak se mi na konci hovoru optá, zda chci to zboží zase poslat, wtf?? Nakonec, že mi peníze může poslat hned a on sám, v tom případě nechápu, co to mělo být s tou účetní, tzv. další lhaní. A jako perlička na závěr mi přišel opravný daňový doklad s "omluvou". Když už píšu omluvu, snažím se, aby tam nebyly takové zásadní chyby jako "omlouváme se za spoždeění" nebo "Minulí měsíc" plus ještě další menší chyby, ale ty se ještě dají omluvit. Sám nejsem kdovíjaký češtin, ale když někomu píšu mail, snažím se vyvarovat chyb, které jsou přímo do očí bijících. Hlavně v dnešní době internetu, kde si člověk může vše najít.

    Tímto rozhodně firmu nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    jeden velký zmatek, netušil jsem, že zboží bylo vyskladněno a pošťák zvonil, že chce platbu v hotovosti, když jsem si připlatil za platbu kartou a že si to vyzvednu v balíkovně. Následně mi e-shop začal posílat informace, že mi něco příjde a ať je to na cestě. Dosud mi píší z balíkovny abych si to vyzvedl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím o objednaném a ihned zaplaceném zboží nemám žádné informace, že by jste jej již odeslali nebo něco ??

    A to se mi zdá dost dlouho

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dodávka byla vyřízena k mé plně spokojenosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše v pořádku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše proběhlo O.K.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé odeslání zásilky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Příznivá cena, vstřícné jednání, dodání zboží obratem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    široký sortiment
    rozumné ceny

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    slušný výběr, rozumné ceny

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Univerzální výrobek.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Vše

    Ani za 7 dní nebyli schopni odeslat mé zaplacené zboží které je skladem. Navíc obchod nekomunikuje. Pokud něco chcete koupit tak rozhodně ne zady!!!