Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážený zákazníku,
    děkujeme za příznivé hodnocení. V nejbližších měsících plánujeme přechod na nový systém, který nám umožní vkládat podací čísla přímo do informačních e-mailů.

    Za gimel.cz s pozdravem
    Petr Chlouba

  • Před chvílí jsem zadal hodnocení obchodu, ale rád bych výrazně zlepšil známku za komunikaci. Objednaná zásilka mi delší dobu nedorazila, protože zůstala na poště a nedostal jsem lístek o uložení. Dnes ráno jsem psal dotaz do Gimelu, jestli neví co s balíčkem je. No a právě v době kdy jsem odesílal odpověď, mi dorazil mail s vysvětlením a číslem zásilky. Takže komunikace skvělá.

    Ale je pravda, že to číslo mohlo být rovnou v mailu o odeslání zboží, tím by se mnoho věcí zjednodušilo.