Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    rád bych se zeptal, co je myšleno krátkodobým použitím u notebooků označených jako předváděcí, které je zmíněno vedle užití na výstavách a pro marketingové účely. Jedná se o zboží užívané např. do 14 dnů (většinou pouze rozbalené) nebo zde mohou být např. i kusy užívané několik měsíců rok (popř. dokonce regulerně užívané a reklamované kusy po autorizované opravě)? Jak lze případně před koupí ověřit to zda se jedná o předváděcí notebook nebo krátkodobě užitý notebook?

    Dřív jsem u Vás nakoupil několik PC a vše bylo OK. Nyní jsem zvažoval nákup u jiného obchodu, ale v OP měli klausuli o krátkodobém užití a z komunikace s obchodem vyplynulo, že v předváděcí kategorii jsou běžně i opravované kusy po reklamaci a že původ nelze ověřit, což mne dost odradilo. Tuto klausuli (o krátkodobě užitých strojích) jsem však našel i u Vás. Byť dříve nebyl s ničím problém toto je pro mne opět poněkud odrazující riskovat při koupi předváděcího ntb, že se vlastně jedná o repas či opravovaný kus.
    Rád bych se tedy předem ujistil jak je tomu u Vás a jak lze mít kontrolu nad původem ntb. (Jde mi o především značku HP).

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš dotaz na naše předváděcí notebooky. Kvalitu našich předváděcích zařízení zajišťují naši dodavatelé (HP, Lenovo, atd...). Vzhledem k obrovskému množství produktů, které nakupujeme a prodáváme, nemáme bohužel prostor zjišťovat historii každého kusu. Důvěřujeme našim dodavatelům. Na všechny naše předváděčky se vztahuje záruka přímo od výrobce. My pak na ně držíme ještě dvouletou záruku zdarma. Předváděcí notebooky prodáváme už více než 13 let a doposud jsme se nesetkali s nespokojeným zákazníkem. Pokud nastal nějaký menší zádrhel, autorizované servisy výrobců vše vyřešili velmi rychle.
      Z nákupu GIGA předváděcího stroje nemusíte mít žádné obavy. Zařízení si můžete objednat z pohodlí domova a vyzvednout si jej na některé z našich GIGA prodejen s osobním odběrem zdarma. Pokud se stroj nachází na centrálním skladě nebo na jiné prodejně, zašleme Vám jej na Vámi vybranou GIGA pobočku zdarma. Notebook si na prodejně můžete prohlédnout, zkontrolovat a až poté se rozhodnout, zda si jej koupíte nebo ne. Případně, pokud nenakupujete na IČO, máte možnost vrácení zboží do 14 dnů. Vše, co vidíte na našem webu, máme vždy skladem.
      Pokud bystě měl doplňující dotazy, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu na [email protected]

      S pozdravem
      Váš GIGACOMPUTER

  • Dobrý den,
    druhý den se nemůžu dovolat na pobočku v Brně. Zkoušel jsem tato čísla - prodej: 725 051 834, servis: 773 595 983, zákaznická podpora: 725 178 527.
    Vzhledem k tomu, že se chci informovat o stavu reklamace, začínám mít pocit, že jsem byl podveden.
    Děkuji za vysvětlení.
    Klimeš

    • Dobrý den, omlouváme se, že jste se nemohl dovolat. Naše linky jsou aktivní vždy do 18:00 hodin. Pokud Vám to nikdo nezvedal, moc se omlouváme, ale určitě se nejedná o podvod. Naši operátoři byli po Vánocích velmi vytíženi. Každopádně vždy by měli volat zpět. Věříme, že se to vyřešilo k Vaší spokojenosti. Pokud ne, dejte nám, prosím, vědět na [email protected] a a prověříme to.

      Ještě jednou se omlouváme.

      S pozdravem
      Tým GIGACOMPUTERU

  • Může se mi prosím už někdo ozvat? Neodpovídáte vůbec na emaily.

    • Hezký den,

      Velmi se Vám omlouváme za komplikace s komunikací. Pokud jste nám psal o víkendu, naše zákaznická podpora funguje pouze omezeně, dneska se Vám kolegové určitě co nejdříve ozvou. Pokud by tomu tak nebylo, dejte nám, prosím, vědět na [email protected] a uspíšíme to.

      S pozdravem
      Tým GIGACOMPUTERU

  • Dobrý den, ráda bych se podělila o moji zkušenost s tímto e-shopem. Bohužel nemohu posoudit kvalitu dodávaného zboží, ale chci se vyjádřit ke komunikaci tohoto obchodu se zákazníkem.Po týdenní absenci /jakékoliv zprávy/ o průběhu objednávky, jsem zjistila v jediném a to potvrzovacím emailu, že je objednávka stornována. Na dotaz, co se děje?! Přišel email s vysvětlením, že po telefonické domluvě došlo ke stornu objednávky z důvodu nedostupnosti výrobku. TAK NEVÍM...asi případ pro AKTA X!??

    • Dobrý den, paní Mrázková,

      velmi se Vám omlouváme za nepříjemnosti spojené s nákupem u nás. Kolega se Vás snaží zkontaktovat, takže věříme, že vše dopadne k Vaší spokojenosti.

      Ještě jednou, prosím, přijměte naši omluvu.
      S pozdravem
      Tým GIGACOMPUTERU

  • Mohu říci jen jedno, že počítač který jsem zakoupil zn. DELL funguje cca. tři měsíce má 2g samostatnou grafiku Invidia procesor i 5 o pořádné frekvenci a to vše za 6500,- v Alze , Mironet u nás v Pentě tento PC pod 14000 neseženu a obsluha v prodejně na Praze 6 je opravdu příjemná a co hlavně ochotná poradit . Touto cestou chci všem z Giga computer poděkovat a přeji hezké Vánoční svátky a hodně spokojených zákazníků jako jsem já a sousedi z Jižních Čech s pozdravem Kovařík

    • Dobrý den, pane Kováříku,

      mnohokrát děkujeme za tak krásná slova :) udělal jste nám velkou radost. Hlavně tím, jak jste vypíchnul cenový rozdíl za kvalitní ntb u nás a u prodejců nových notebooků. Kolegům do Prahy pochvaly vyřídíme moc rádi a budeme se těšit na další shledání. Ať jste s GIGA produktem vždycky spokojený a zpestřuje Vám každý den. Vám také přejeme krásné prožití Vánočních svátků a šťastný Nový Rok :)))

      Váš GIGACOMPUTER

  • Dobrý den, dnes bych se chtěl podělit i s ostatními o velice nemilou zkušenost s prodejcem GIGACOMPUTERa.s , jak to již bývá sem tam se najde vadný kus ( v tomto případě šlo o ntb ASUS ROG GL753V za necelých 30tis), ntb jsem musel reklamovat a již na prodejně mi bylo řečeno, že je vidět závada z výroby na pantu.... po 20 mi byl vrácen s reklamačním protokolem že vada byla způsobena mechanicky a nelze uplnatnit reklamaci a že mi jej ani neopraví. Z tohoto důvodu vysoce nedoporučuji spoléhat se na jejich tzv. záruku 24 měsíců, neboť udělají cokoli aby nenesli za nic zodpovědnost, po diskuzi s kolegy nejsem první, jen jim bylo blbé to přiznat. Je sice krásné chvástat se zárukou, ale jedná se o další sprostou firmu která se chlubí něčím co neplní. Nedoporučuji nákup.

    • Dobrý den,
      na jednu stranu rozumíme důvodu Vaší nespokojenosti, pokud reklamace nebyla vyřešena tak, jak jste předpokládal. Na druhou stranu se rozhodně nemůžeme ztotožnit s Vaším vyjádřením ohledně záruky.
      Na českém trhu působíme již více než 11 let a věřte, pokud by jakýkoliv obchod přistupoval k reklamacím tak jak zmiňujete, rozhodně by v dnešní době dlouho fungovat nemohl.
      Nejsme samozřejmě rádi, pokud je jakýkoliv náš zákazník nespokojený, ať už koupí počítač za 2 000 Kč nebo notebook za 30 000 Kč. Pokud tedy máte pocit, že v nějakém kroku nebylo postupováno správně či nejste spokojen s rozhodnutím, napište nám prosím na naši e-mailovou adresu [email protected] nějaké bližší informace a číslo reklamačního řízení a my vše znovu prověříme.

  • Přímo na stránkách gigacomputer.cz jsem si zakoupil starší PC, který jsem chtěl využít jen na stahování filmů, abych si nezatěžoval notebook. První zakoupený kus nefungoval, tak mi jej na prodejně vyměnili za vyšší model s doplatkem z mé strany. Bohužel po příjezdu domů se problém opakoval. To znamená, že ze dvou zakoupených PC nefungoval ani jeden. Ve výsledku mi vrátili na pobočce peníze (zde hodnotím velmi dobrý přístup), ale bohužel jistá nedůvěra ve zboží zde prodávané zůstává. Pokud tedy nebydlíte poblíž pobočky a měli byste řešit reklamace poštou, počítejte s dodatečnými náklady. Mě to stálo 3 cesty (asi 2,5 hodiny v autě) a asi dvě hodiny hrátek s nefunkčními PC =( Bohužel mě čeká i výměna notebooku, kde kvůli práci potřebuji hodně výkonný model a i když se mi poměr cena/výkon zařízení u této společnosti GIGACOMPUTER hodně líbí, mám obavy do toho jít. Mgr. Karel Vítek-prodejna Brno/Otakara Ševčíka, 2 x dobropis na mé jméno ze dne 10.7.2018

    • Dobrý den, pane Vítku,
      děkujeme za zpětnou vazbu. Hned na úvod bychom Vám chtěli poděkovat za vstřícnost v rámci dnešní komunikace. Jsme rádi, že jste s námi nabízeným dořešením spokojený a jsme si jistí, že pokud si vyberete jeden z nabízených modelů, tak bude fungovat přesně tak jak má. Pakliže nevyberete hned nyní, bude samozřejmě naše nabídka platit i dál.
      Negativní zkušenost nás opravdu mrzí a původně zakoupené výrobky jsme obratem řešili, aby se problém nemohl opakovat.
      Ještě si dovolíme spíše v informativní rovině doplnit, že v případě uznané reklamace má zákazník právo na proplacení nákladů na odeslání výrobku. Zákazníkovi by tam tedy neměl vzniknout žádný další náklad i když bydlí dále od prodejny, byť samozřejmě rozumíme, že reklamace jako taková není v principu nikdy příjemná a nejde tedy jen o dopravné jako takové.
      Doufáme, že nám dáte ještě příležitost, abychom Vám ukázali, že není třeba se opravdu ničeho obávat a třeba se pak na základě stolního PC společně pobavíme i o pracovním notebooku.

  • Minulý týden jsem si objednala notebook z předváděcí akce. Fungoval dva dny! Momentálně definitivně K.O. Nedá se ani zapnout. Také mě překvapilo zjištění, že nabíječka absolutně nevyhovuje standardům ČR. To vím od odborníka, protože jsem potřebovala na PC nutně pracovat, ale bohužel se můžu leda tak dívat na mrtvou krabici. Počítač vracím a odstupuji od smlouvy. Jsem vyloženě zklamaná a rozčílená. Nechápu jak je možné, že něco takového můžete vůbec prodávat!

    • Dobrý den paní Janáčková,
      od kolegů máme zpětnou vazbu, že s Vámi již bylo komunikováno a vše se dořešilo dle Vašeho přání dobropisem. Podle nejaktuálnější zprávy byl již dobropis proplacen.
      Je nám líto, že se u výrobku vyskytl problém a věříme, že pokud využijete naší nabídky, příští nákup proběhne zcela v pořádku.
      Pokud by bylo třeba dořešit cokoliv dalšího, dejte nám prosím kdykoliv vědět.

  • Petr: Dobrý den pane Petře, děkujeme za rychlou reakci. Případ jsme předali vedoucímu odpovědnému za danou provozovnu, která Vaši servisní zakázku vyřizuje.
    V průběhu dneška se s Vámi kolega spojí, abyste se mohli domluvit na dalším postupu.

  • Petr 175902341 technik my měl dát cenu opravy a po sleze jsme se měli domluvit dál.Děkuji

  • Anonym: Dobrý den, děkujeme za zprávu. Situaci samozřejmě prověříme. Je možné, že se čeká např. na zjištění dostupnosti náhradních dílů u některého externího partnera.
    Napište nám prosím, buď číslo servisního protokolu sem do diskuze anebo druhou možností je, když nám napíšete přímo na [email protected] (v tomto případě prosím do zprávy uveďte, že píšete na základě pokynu z této diskuze, abychom Vaši zprávu co nejdříve identifikovali).
    Věříme, že se vše rychle vysvětlí a situaci dořešíme co nejdříve to bude možné.

  • Petr.Moje zkušenost z Gigacomputer je taková že jsem si u nich chtěl nechat opravit notebook když jsem ho koupil kdysi u nich,po předchozí domluvě jsem notebook odeslal.Po ty dnu my poslali příjmoví protokol po třech týdnech se ozval technik že ho mí na stole a za opravu se platí,tak jsem se sním domluvil at se na něj mrkne a dá vědět jestli je oprava rentabilní nebo zaplatím diagnostiku.Servisák se mi doted neozval na email nereaguje tel nezvedá a už je to zas měsíc co my technik volat.Toto je moje zkušenost notebook nemám ani o něm nic nevím

  • anonym: Dobrý den, všechny počítače a notebooky, které máme v naší nabídce mají součástí vždy legální licenci operačního systému. Po zakoupení je jen třeba provést aktivaci systému za pomoci licenčního kódu Windows, kterým je výrobek opatřen. Obvykle se tento krok provádí hned během úvodního nastavení systému (po prvním spuštění), ale lze jej provést i dodatečně přímo ve Windows.
    Bohužel nepíšete, jaký přesně model jste zakoupil či v rámci jaké faktury to bylo, nicméně obecně můžeme říct, že u stolních PC bývá barevný štítek Windows nalepený přímo na skříni (nejčastěji ze strany v rohu). Jedná se o zcela standardní krok se kterým samozřejmě rádi blíže poradíme. Stačí, když nám na sebe dáte kontakt, či nám sdělíte číslo objednávky nebo faktury. Využít k tomu případně můžete samozřejmě i naši emailovou adresu [email protected].


  • koupil jsem stolní pc s op ktery je ilegalní

  • Bilbo Pytlík: Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nespokojený a samozřejmě bychom se chtěli na Vámi uvedený případ podívat blíže. Naším cílem je spokojený zákazník a proto uděláme maximum, abychom Vám vyšli vstříc či našli řešení, které pro Vás bude akceptovatelné.
    Chtěli bychom Vás tedy poprosit, zda byste nám mohl poslat číslo reklamačního protokolu nebo číslo faktury či dobropisu, abychom vše řádně mohli prověřit.
    Předem děkujeme za doplnění informace. Využít k tomu lze i naši emailovou schránku zákaznické podpory [email protected].
    Věříme, že se nám podaří najít řešení, které povede k Vaší spokojenosti.

  • Minulý rok jsem u Gigacomputeru koupil notebook Acer, kterému i při velmi řídkém užívání odešel trackpad, následně i usb porty ...notebook jsem reklamoval a čekal ...po měsíci jsem se informoval na stav, kde mi bylo nabídnuto vrácení peněz, nebo oprava, ale musel bych čekat dalších 14 dní...rozhodl jsem se tedy počkat...po cca 3 týdnech jsem si měl notebook vyzvednout opravený..při přebírání zboží se však ukázalo, že závada není odstraněna..tedy jsem požadoval vrácení peněz.V tom okamžiku. mi bylo sděleno že prodavač se mnou pouze vypíše jakési dobrozdání a pak musím čekat na převod finanční částky na můj účet...firma která není po dobu téměř dvou měsíců schopna opravit zařízení, která místo vrácení peněz se zákazníkem vypíše pouze jakési dobrozdání - (nevím na co když se zař. porouchá v záruce), a kde mě prodavač na dotaz, zda se na reklamovanou závadu vztahuje další doba záruky odpoví že ne, tak nechápu jak tato firma může v dnešní době přežívat...možná by to chtělo nějaký podnět ČOI.

  • Anonym: Dobrý den, věříme v to, že aby se k nám zákazník rád vracel, tak musí být spokojený. Samozřejmě se může stát, že se koupě zboží např. uspěchá a není naším cílem v takovém případě dělat zákazníkům jakékoliv komplikace.
    Když to jednoduše nevyjde napoprvé, tak na podruhé už třeba ano. Důležité je, aby náš zákazník doma měl výrobek, který na 100% chce a se kterým je spokojený.

  • pan Martin: Dobrý den pane Martine, děkujeme za Váš dotaz a zájem o naše produkty. "B" kategorie je poměrně široký pojem a ze zkušenosti můžeme říct, že v této kategorii jsou výrobky obvykle z důvodu kosmetických nedokonalostí. Částečné omezení funčnosti je spíše vyjímečné.
    Pokud výrobek zařadíme do "B" kategorie, tak vždy dbáme na to, aby nebylo ohroženo používání zařízení na to, k čemu je určeno.
    Určitě bychom ještě chtěli doplnit, že není třeba mít obavy, že by Vám přišel kus a nebudete vědět, proč je v kategorii "B". U těchto výrobků totiž vždy před odesláním každého zákazníka nejprve informujeme o vadách a domluvíme se, zda je to pro něj akceptovatelné či zda bude zákazník preferovat raději kus z kategorie "A" či nějakou alternativu.
    Pokud byste se chtěl o tomto více pobavit, určitě se na nás můžete obrátit i na naší zákaznické podpoře přes emailovou schránku [email protected].

  • Dobrý den,
    při unáhlené koupi jsem potřebovala zboží hned na druhý den vrátit, volala jsem do obchodu a řekla jim svůj problém...
    Tento obchod mě svým jednáním a přístupem hodně mile překvapil, mohu opravdu jen doporučit, vyšli mi opravdu vstříct, příjemné jednání, super komunikace a i přesto, že jsem zboži chtěla přijet vrátit, řekli " těšíme se na Vás" , tohle se opravdu jen tak nevidí!!!! Ještě jednou moc děkuji a doporučuji.

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli když máte u telefonů napsáno kategorie B může obsahovat částečná funkční omezení jak je to myšleno. Nechci si koupit telefon za 5k kdy mi nebude fungovat např. fotoaparát. Děkuji za odpověď.