• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho nevrácená platba za vrácené zboží

    Reakce obchodu Gentleport

    Dobrý den,
    bohužel úplně nerozumíme Vaší recenzi a mrzí nás to.
    Vaši platbu jste uskutečnila 29.5.2020 v 8:41. Platbu jsme vrátili ten samý den ve 14:43.
    Bohužel rychleji než během pár hodin to neumíme. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ani raz mi neboli schopní dodať produkt, ktorý som si objednal. Raz mi poslali inú farbu, druhý raz zlú veľkosť. Nakoniec moju objednávku vôbec nevybavili, pretože produkt z objednávky nemali. Ani v jednom prípadne neboli schopní produkt vyzdvihnúť a žiadali ma, aby som ho poštou poslal naspäť, s tým, že mi náklady preplatia. Každý lepší obchod vie spätný odber zabezpečiť. Veľké sklamanie.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Pohodlný nákup

    Reakce obchodu Gentleport

    Dobrý den,
    děkuji Vám za recenzi. Věřím, že nedoporučení našeho obchodu byl jen překlik. :-)

    Hezký den

    František
    Gentleport

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží na internetu bylo dražší než zboží v prodejně, což mi nepřijde správné...

    Reakce obchodu Gentleport

    Dobrý den,
    bohužel toto není možné, protože ceny z pokladny u nás v obchodě se automatizovaně propisují do našeho e-shopu.
    Vždy jsme měli a budeme mít stejné ceny na eshopu jako v kamenných prodejnách. :-)

    Hezký den

    František
    Gentleport

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi z eshopu pripraveno na prodejne,ale prodavac mi hreben a olej postavil na pult. Ocekaval bych od luxusniho panskeho obchodu ze dostanu objednavku v tasce.

    Reakce obchodu Gentleport

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nespokojený. Zboží připravujeme na pult z několika důvodů:

    1) Zákazník má možnost si zboží prohlédnout, zkontrolovat, poptat se, než mu ho předáme
    2) Slouží jako kontrola (podle faktury), že do objednávky jsme připravili vše, co si zákazník přál.
    3) Kontrola zboží z naší strany, zda není nějak poškozené (prasklá lahvička, vada na kůži,...).

    Zboží samozřejmě po odsouhlasení zákazníkem zabalíme do tašky (pokud to zákazník vyžaduje, např. u olejíčku na vousy nebo tkaniček je taška kontraproduktivní, protože je tak 1000x větší než produkt samotný).

    S pozdravem
    tým Gentleport

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • I pokud zboží objednáte nemáte jistotu, že ho opravdu mají a že vám ho zašlou.

    Objednala jsem si zboží,vše proběhlo v pořádku, dokonce mi přišel potvrzující e-mail. Nicméně mi druhý den volal pán, že toto zboží nemají, ani ho mít do Vánoc nebudou. Upozornila jsem ho tedy, že by bylo vhodné, aby zboží, které nemají, nenabízeli. Minimálně by nemělo jít objednat.

    Pán byl příjemný, čehož si vážím, nicméně opravdu nevím, zda mohu tento obchod doporučit, když zákazník nemá jistotu ani po objednávce, že zboží opravdu obdrží.

    Reakce obchodu Gentleport

    Dobrý den,

    Mrzí nás, že jste s námi nespokojena.

    Zboží, které není skladem viditelně označujeme červeným křížkem a nápisem "Není skladem". O dostupnosti následně zákazníky telefonicky nebo emailem informujeme o době dodání.

    Zboží, které je zelenou fajfkou a nápisem označeno "Skladem", máme skladem v Pánské pasáži a připraveno k okamžité expedici nebo nákupu.

    Dali jsme na Vaše doporučení a zboží, které není skladem jsme z eshopu na Vánoce stáhli, aby nedošlo ke zpoždění objednávek a zboží vždy pod stromeček stihlo dorazit. :-)

    Věříme, že když nám dáte druhou šanci, budete tentokrát spokojena.

    S pozdravem,
    tým Gentleport