Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem doposud neobdržel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e shopu uvedli velikost bundy kterou neměli, uvedli zákazníka v omyl, aniž by se omluvil, velice smutné jednání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pozor na jejich informace od dostupnosti... skladem není vždy SKLADEM bohužel .... :-( navíc pani je asi prostě " jen" zaměstnaná...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zadal s dotazem. Ten následně položil na webu. K dotazu se mi ozvali (ne že by byl vyřešen) s tím, ať to zadám do objednávky. Tam to již bylo, takže sjem nasdílel číslo objednávky, bylo mi řeščeno že se mi ozvou. A nic. Objednávka z Black Friday...

    Reakce obchodu Geneze

    Dobrý den, moc se omlouváme! Snažíme se vyšetřit, co se stalo, asi došlo ke kombinaci selhání techniky a lidského faktoru. Opravdu nás to moc mrzí, Black Friday nás letos trochu zaskočil :(
    Gabriela Ryšavá
    www.geneze.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    při nákupu přez e-shop nebyla týden žádná odezva zda byla objednávka přijata .Po týdnu jsem nakoupil jinde což jsem oznámil i na Geneze. Následně mi došel mail , že byl nějaký tech. problém a na moji žádost byla objednávka zrušena.Po dvou dalších dnech mi přišel opět mail (dokonce přišel mail 2x v jednom dni ) , že objednávka byla zabalena a odeslána - to už jsem se smál ... Dnes mi přišel mail abych ohodnotil nákup? Myslím , že obchod má buť špatný e-shop systém , nebo ho někdo zatraceně špatně obsluhuje.