• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neviem určiť.
    • Tovar nemá byť zobrazovaný, keď obchod nemá tovar na sklade a nevie ho inak zabezpečiť.
    • Bohuzel zboží -Lucerny dorazily obě rozbité , řeším reklamaci
    • nabízejí opakovaně zboží,které nejsou schopni dodat

    negativní

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V e-shopu se zboží zobrazuje, že je na skladě. Po objednání přijde druhý den e-mail, že zboží není na skladě. Objednávala jsem si zde dva produkty. Po stornu objednávky jsem zjistila, že na skladě není jeden z objednaných produktů. Udělala jsem si proto objednávku novou, aby mi alespoň přišlo druhé zboží. U toho se ale druhý den také objevilo, že není na skladě a objednávka byla opět zrušena.
    Provozovatelé obchodu by se měli zamyslet a poupravit aktualizování stavu zboží ve svém e-shopu. Tímto jednáním akorát odrazují své zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neuvádí aktuální stav zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • U objednaného zboží je na zboží.cz uvedeno skladem. přímo na stránkách obchodu je ale uvedena dodací doba 14 dní. Ani po 21 dnech však nic nedorazilo po kontaktoání obchodu jsem se dozvěděl, že zboží již není ani u dodavatele. No tragédie.
  • Som stály zákazník u obchodn=ho zástupcu. Žiaľ moja objednávka na e-shope zostala bez odozvy....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprislo potvrzeni objednavky.Vubec zadna komunikace. Nevim zda zbozi bude ci ne.

    Uz bych zde neobjednavala.

    • Zboží mi bohužel nedorazilo i přesto,že jsem je upozorňovala emailem.Měl to být vánoční dárek,ale bohužel....
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zatím se vůbec neozvali
    • Zboží nemam a nikdo od 28.11.neozval

    Nebudu hodnotit po jednom ne vydarenem nakupu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlý nákup a dodání zboží.
    • Nabízení mnoho zboží, které není skladem.

    Dodání bylo rychlé, ale se zbožím nejsem spokojená. Barva šperkovnice neodpovídá uvedené fotce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží není skladem, čekáte a nedočkáte se.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široká nabídka zboží
    • Většina objednaného zboží není skladem nebo přijde kazová.

    Absolutně nespolehlivý dodavatel, dlouhé čekací lhůty, horší kvalita zboží.Paní referentka ochotná, ale špatný systém propojení e-shopu a skladu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • součástí skříňky na klíče sklo do dvířek dorazilo rozbité
    • náhradní sklo nepošlou
    • pouze výměna kus za kus a dokažte, že jste si to nerozbili sami
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zajimave doplňky do interieru.
    • obchod nabízí zboží, které není schopny dodat ani objednat.objednala jsem zbozi- pani nejdříve napsala, ze je objedna u dodavatele, pak napsala, ze uz nejdou objednat. zrejme nemaji aktualizovane stranky. dlouhy dodaci termin, pomala komunikace.

    nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedinou výhodu Váš obchod měl, ale už nemá. A to slečnu Machovskou.
    • Neaktuální e-shop a neochota po telefonu.

    Až se zlepší komunikace mezi odběratelem a GD designem, tak znovu začnem u Vás nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    komunikace temer nulova, vystavene zbozi neni skladem

    Reakce obchodu GD design s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Každopádně se nemůžeme ztotožnit s názorem, že je naše komunikace téměř nulová. Každému zákazníkovi odpovíme a většinou se zákazníkem komunikujeme i po celou dobu vyřizování jeho objednávky. Pokud se stala situace, že se Vám nedostalo odpovědi šlo buď o nedorozumění a nebo velmi ojedinělou situaci, jelikož kontrolujeme i zprávy ve spamech (občas se stane, že i tam se nějaká zpráva ztratí). Rozhodně bychom si nedovolili ignorovat žádného zákazníka. Co se týká zboží, které není skladem - máte pravdu. Náš eshop ještě není zcela propojen se skladovým systémem, takže se stává, že zboží nemusí být skladem a je stále viditelné na eshopu. V tomto případě, zákazníka informujeme a snažíme se nabídnout produkt podobný. Tento problém bude již brzy vyřešen a potom už zákazník uvidí jen to, co je opravdu skladem.
    Přejeme krásný den.
    GD design

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zajímavé zboží.

    Od 14.11.2013 nemám vyřešenou reklamaci z předchozí objednávky. Po opětovné urgenci mi byla přislíbena náprava. Měl se mi ozvat obchodní zástupce. Dnes je 9.3.2014 a zatím stále čekám na dořešení.

    Reakce obchodu GD design s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení našeho eshopu. Ano máte pravdu, zde se stala chyba z naší strany a trvalo to opravdu delší dobu, což by se nemělo opakovat do budoucna jak u Vás, tak i u dalších zákazníků. Nicméně reklamace je už nějakou dobu vyřízena. Věříme, že i přes tuto méně příjemnou zkušenost, zůstanete i nadále naší zákaznicí a my se budeme snažit, abyste byla maximálně spokojená.
    GD design