Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala před týdnem, od potvrzení objednávky jsem nedostala žádnou informaci

    Reakce obchodu Gazel spol s.r.o.

    Dobrý den, omlouváme se, ale zboží dodáváme do 14 dnů, což také uvádíme na našem eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi nespokojena se zakoupení postele a úložného prostoru.Nevím kdo navrhl tento úložný prostor,ale je tam 2 cm díra od nohy postele, což vzhledově není pěkné. Dále jsem zakoupila v oba výrobky v barvě bílé,postel je bílá a úložný prostor má barvu slonová kost.Na čele úložného prostoru jsou neopracované díly dřeva,pak je to přetřeno a vypadá to škaredě.Chtěla jsem v této době podpořit české výrobce,ale jsem tedy velmi zklamaná s kvalitou výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Na první straně neuvádí přesný popis materiálu, takže jak popisem, tak fotkami navádí zákazníky, že kupuje postel v provedení přírodní buk a po objednání mu doručí postel v provedení buk cink ( parketový vzor), když chcete výrobek reklamovat, tak odepíšou, že cink uvádí v specifikaci, což musíte odkliknout a fotky jsou jenom ilustrativní. Kolik lidí zná pojem buk cink??? Podívá se na obrázky postele a usoudí, že to bude druh buku. Počítají s tím, že kvůli vysokému poštovnému lidi postel nevrátí, ikdyž se jim nelíbí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Gazel spol s.r.o.

    Zboží jsme se pokoušeli dodat.Bylo odmítnuto s tím, že zákazník nemá čas.

    • Zatím nepřišla žádná informace o dodání