Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přenáší odpovědnost za chyby své nebo svého smluvního partnera na zákazníky

    Objednal jsem u nich jen z toho důvodu, že na rozdíl od levnější konkurence uváděli, že mi zboží doručí následující den. To se nestalo. Ve sledování u DPD bylo "Vaše zásilka byla zadržena v naší síti, protože informace, které máme k dispozici, jsou nesprávné", tedy buď nějaký šotek na straně DPD nebo neumějí dopravci předat ani správné informace k doručení na výdejní místo. Doručení se tedy zpozdilo, zboží pro mě přestalo mít význam, protože jsem musel narychlo sehnat náhradu jinde a po odpovědi od nich "U vaší objednávky jsem nastavil, že vám po přijetí nepřevzatého balíku vrátíme peníze za zboží zpět" jsem tedy balík nepřezval. Nějak jsem přehlédl, že píšou, že vrátí peníze za zboží. Ano, opravdu peníze za dopravu si nechali. Místo toho, aby se buď omluvili, že kvůli chybě u nich nedodali zboží ve slíbeném termínu a vzali náklady na dopravu na sebe, nebo, pokud by byla chyba na straně DPD, požadovali kompenzaci po dopravci, tak to sprostě naúčtovali mně, takže za chybu jejich, příp. jejich smluvního partnera, platí zákazník, který už tak kvůli chybě jednoho z těch dvou měl další problémy a další výdaje. Nevidím jediný důvod, proč bych za jejich chybu měl platit já, takže ke zbytku peněz se pokusím dostat přes chargeback a pokud to nevyjde, tak doufám, že jim ta negativní reklama za ty peníze stojí. A rovnou upozorňuju, že pokud by tu chtěli šířit nějakou nepravdu v domnění, že já jsem si už svoji možnost k tomu něco napsal, vyčerpal, tak že vím, jak z heuréky dostat odkaz na doplnění recenze.

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    při objednávce uvádíme předpokládaný termín doručení a z naší strany uděláme vždy vše pro to, aby dopravce mohl tento předpokládaný termín splnit. Tj. předání zásilky včas a se správnými daty do rukou dopravce, což se stalo konkrétně i ve vašem případě.

    Více není v našich silách ovlivnit, neposkytujeme a nikde nekomunikujeme žádnou garanci data přesného doručení, protože doručení nedokážeme po předání zásilky dopravci nadále jakkoli ovlivnit, žádnou takovou garanci neposkytuje dokonce ani samotný dopravce. To platí dvojnásob při doručování do AlzaBoxů, kde hraje svoji roli obsazenost konkrétního AlzaBoxu při doručování. V případě, že balíček není možné na první pokus do AlzaBoxu umístit, dopravce ji buď doručuje znovu následující pracovní den nebo ji přesměruje na nejbližší pobočku, doručení tedy může standardně trvat i déle než jeden den. Opět se jedná o zcela běžný a obvyklý postup u všech dopravců, kteří doručují zásilky do výdejních boxů.

    Vaše negativní zkušenost nás velice mrzí. Váš balíček byl do AlzaBoxu doručen oproti předpokladu o jeden den později, kdy jste si jej mohl standardně vyzvednout. Pokud už to pro vás nebylo aktuální a zásilku jste se rozhodl nepřevzít, samozřejmě nám je to líto, nicméně si nejsme ze své strany vědomi žádného pochybení.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Ondřej, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Neflexibilní v nacházení řešení nestandardních požadavků

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s průběhem nákupu nebyl spokojený. Jsme internetový obchod a naše výdejní místo bohužel neumožňuje, abyste si naživo mohl prohlédnout všechny produkty z naší rozsáhlé nabídky. Snažili jsme se vám vyjít vstříc a kolega na výdejně se vám plně věnoval. Vašemu dodatečnému požadavku na převod již vystavené faktury pod váš zákaznický účet na e-shopu jsme nemohli vyhovět, protože to již nebylo technicky možné.

    Přesto věřím, že jste se zakoupenými produkty spokojený a i nadále nám zachováte přízeň.

    Ondřej, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla mi uznána reklamace zboží, které jsem vrátil (nepoškozené a nepoužité) zpět.

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    zakoupený návlek na penis jste u nás nereklamoval, ale vracel ve lhůtě 14 dní s odůvodněním, že vám nevyhovuje, protože je příliš velký a měkký. Vrácené zboží bylo rozbalené, se strženou ochrannou pečetící samolepkou. Zboží intimní povahy ve stavu, kdy nelze garantovat jeho netknutost, nemůžeme z hygienických důvodů přijmout zpět a nabízet k dalšímu prodeji. Návlek na penis jsme vám tak s odůvodněním odeslali zpět.

    Děkujeme za pochopení.

    Adam, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Alergická reakce

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den, Petře,

    jsme rádi, že jste byl s nákupem celkově spokojený, a mrzí nás, že vám zakoupený kosmetický přípravek nevyhovoval. S tímto produktem máme velmi dobré zkušenosti, ale – podobně jako u běžné kosmetiky – se může vyskytnout přecitlivělost na některou ze složek. I z tohoto důvodu uvádíme na našich stránkách složení erotických kosmetických produktů. Děkujeme za pochopení.

    Adam, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • U jocksu je jedna guma přetočená, což mě zklamalo a vypadá to blbě
    • U jocksu je jedna guma přetočená, což mě zklamalo a vypadá to blbě

    U jocksu je jedna guma přetočená, což mě zklamalo a vypadá to blbě

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, pokud jste dostal vadný produkt. V tomto případě by bylo vhodnější kontaktovat naši zákaznickou podporu nebo podat reklamaci, abychom problém mohli společně vyřešit.

    https://www.gaymegastore.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/

    Děkujeme a přejeme pěkný den.

    Ondřej, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogance

    Po doručení zboží, které jsem si vyzkoušel a zjistil, že mi vůbec není, (slipy jsem na sobě asi jednu vteřinu), jsem vše perfektně zabalil, s cedulkami, originál obaly a poslal zpět, s prosbou o výměnu za menší číslo.

    Přišla mi odpověď, že si příště mám líp prozkoumat prádlo, které neznám.. že jsem prádlo znečistil, (doslova napsali, že tam jsou moje chlupy !!!! ještě že nezmínili moč a sperma, nebo vši :D
    Mimochodem - mám plný šuplík spodního prádla Andrew Christian, vždy objednávám stejnou velikost a nikdy nebyl problém.

    Takže asi tak, přišel jsem o dva litry, což samozřejmě přežiju.
    Spíš jde o přístup a o to, co jsou schopni si k zákazníkovi dovolit.

    Pokud budete kupovat značkové prádlo, doporučuji francouzskou firmu - inderwear.com - skvělá komunikace, skvělé zboží.
    Plavky které neseděly, bez problémů vyměnili.

    GAYMEGASTORE nikdy více !!

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den, Zdeňku,

    poslal jste nám zpět 4 produkty, za 1 jsme vám vrátili peníze, zbylé 3 jsme vám poslali zpět, protože jsme je nemohli z hygienických důvodů přijmout zpět. Ve svém hodnocení jste opomněl zmínit, že jste nám vracel i použitý erekční kroužek na penis, o kterém jste nám napsal, že je vám malý a „málem jsem si sedral kůži, než jsem to nasadil“.

    U slipů značky Maskulo vás prý zarazilo, že jsou push-up – „nečekal jsem takové prádlo a rozhodně není pro mne“. V naší e-mailové komunikaci jsem vás upozornil, že je tato informace jasně uvedena v popisu produktu.

    Nemyslíme si, že použitá erotická pomůcka či slipy, ve kterých byly chlupy, jsou zboží, které by se mělo dostat k dalším zákazníkům. Proto jsme vám část vráceného zboží zaslali zpět. Zdraví našich zákazníků je pro nás na prvním místě.

    Celá věc nás mrzí, snažil jsem se vám vše vysvětlit, dočkal jsem se však jen vulgární odpovědi. Objednával jste u nás dvakrát, pokaždé bylo vše špatně. Bude tedy opravdu lepší, pokud budete objednávat na jiných e-shopech, se kterými jste spokojen.

    Adam, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka nedošla zrušena obchodem a to i přesto že platba byla na dobírku
    Obchod zrušil z důvodi nezaplacení ---trochu chaos v tom tam mají

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci, ale nemáte pravdu. Chaos v tom žádný nemáme. V objednávce jste si vybral platbu kartou předem a ani do 5 dnů jste ji nezaplatil, byla tedy automaticky stornována. Zkontrolujte si prosím potvrzení objednávky, které jste od nás obdržel e-mailem, vámi vybraný způsob platby je tam jasně uvedený. Ocenili bychom, pokud byste upravil své negativní hodnocení, které se nezakládá na pravdě.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    Ondřej, Gaymegastore

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nepřišlo zboží které jsem objednal ale jiné.

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    vaši objednávku jsme pečlivě prověřili, i proto, že se u nás něco takového nestává. V našem systému evidujeme, že u obou vámi objednaných položek byl při expedici naskenován správný čárový kód, žádné chyby jsme si nevšimli ani na kamerovém záznamu expedice vaší objednávky.

    Několikrát jsme se vám pokoušeli dovolat, abychom si mohli situaci vyjasnit a případnou naši chybu napravit, bohužel neúspěšně, nereagoval jste ani na naše e-maily. Také nás zaráží, že jste nás žádným způsobem nekontaktoval, pokud jste našel ve své zásilce jiné zboží.

    Samozřejmě platí, že pokud by se s jakoukoli objednávkou vyskytl nějaký problém, jsme vám plně k dispozici na naší zákaznické lince, e-mailu nebo chatu.

    Adam, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic

    Neskutecene dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojený. Prověřil jsem vaši objednávku a v jejím vyřízení nevidím na naší straně žádné pochybení. Objednávku jste provedl 19. 12. před půlnocí, hned ráno 20. 12. byla vyexpedována a odpoledne si balíček od nás Zásilkovna odvezla.

    Pokud jste objednával dárky pod stromeček, na našich stránkách jsme měli viditelně uvedeno, do jakého data je nutné dle doporučení přepravců objednávku provést, aby ji stihli před Vánoci doručit. Zásilkovna vaši objednávku doručila na výdejní místo až dnes 2. 1., kdy jste si ji také vyzvedl. Máte pravdu, že je to dlouhá doba, bohužel nemůžeme nijak ovlivnit, že byly vánoční svátky, výdejní místa měla zavřeno a ke zpožďování zásilek docházelo u všech přepravců (na což jsme také upozorňovali).

    Děkuji za pochopení a věřím, že, pokud si objednáte příště, proběhne vše rychle a bez problémů, jak je u nás i u Zásilkovny standardem. Obvykle jsou zásilky doručovány následující pracovní den.

    Adam, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velmi vysoké ceny oproti konkurenci. To je asi jediný důvod.

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    děkujeme vám za ohodnocení nákupu. Ohledně cen poprosíme – máte-li konkrétní příklad, kontaktujte nás prosím na [email protected] a prověříme, zda-li v konkrétním případě lze něco podniknout.

    Přejeme krásný den.

    S pozdravem

    Ondřej, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    Doručení déle, než z Brna. Dražší, než kdekoliv jinde.

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení nákupu. Nevím, jak hodnotíte rychlost doručení nebo ceny, protože uložený balíček jste si na poště, kam jste si jej nechal doručit, nepřevzal, a většinu produktů, které jste objednával, v Brně nebo ani v České republice jiný e-shop nenabízí.

    Přejeme hezký den.

    Ondřej, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výrobek byl nekvalitní s prasklinou kde by být neměla

    Podle mne nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Vážený zákazníku,

    vaši stížnost na výrobní vadu u zboží jsme s vámi začali řešit ihned po jejím nahlášení na naši zákaznickou linku. Nabídli jsme vám výměnu za nový kus a také zpětný štítek, abyste mohl jednoduše a zdarma vadné zboží zaslat zpět. Bohužel jste pak nijak nereagoval, pouze odeslal toto negativní hodnocení…

    Adam, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal som si dodanie do GLS Parcel shopu. Potom mi prisiel e-mail,ze zasielka je prepavovana spolocnostou UPS,rano mi prisla sprava,ze mi ju doruci kurier Slovak parcel servis na adresu domov. Tri dni som mailoval so slovak parcel servis,kym mi konecne poslali sms kod,ktory mi trebalo do shopu Slovak parcel servis.To,aby mi to tam dorucili som musel riesit samozrejme mailom.Po potvrdeni mailom,ze bude zasielka ulozena na shope,ma znovu telefonatom obtazoval kurier.

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste měl potíže s doručením své zásilky. Škoda, že jste nás v této věci nekontaktoval, pomohli bychom s řešením a s přepravcem celou záležitost vykomunikovali.

    Adam, Gaymegastore

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • je to diskrétní obchod, zasílá zboží aniž by kdokoliv poznal odkud to je
    • podle mne málo kvalifikovaný personál na reklamacích

    jestli něco kupujete, dobře si rozmyslete jak jste si jistý tím že to nebudete vracet, jak vysoká je asi šance na poškození. Jinak vám poradí hodně"kvalifikovaný a zkušený" personál reklamačního oddělení

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den,

    prověřoval jsem váš požadavek na reklamaci. Kolegové vám napsali, že můžete zboží zaslat k reklamaci a bude vám vyměněno za nový kus. Žádné zboží jsme do této chvíle od vás neobdrželi. Úplně jsem tedy neporozuměl vaší stížnosti.

    V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte kdykoli obrátit.

    Děkujeme.

    Ondřej, Gaymegastore

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • tento obchod jsem si vybrala s garancí doručení do druhého dne, ovšem nestalo se tak! Jinač materiál v pořádku.

    Reakce obchodu Gaymegastore

    Dobrý den, Vaši objednávku jsme obdrželi 15. 10. 2014 v 11:37, v 11:39 začala příprava objednávky k expedici a v 11:49 byla objednávka vyexpedována, po 12. hodině si balíček vyzvedla Česká pošta z našeho skladu. Ano, zásilka balík Na poštu měla být uložena na zvolené dodací poště hned následující pracovní den, pokud se tak nestalo, omlouváme se, ale nedokážeme ovlivnit fungování České pošty. Žádnou zprávu o nedoručení zásilky jsme od Vás neobdrželi, tedy až na základě této Vaší recenze jsme předali stížnost k reklamaci a řešení České poště. Děkujeme za pochopení.