Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám již 20 dní. Nikdo mne dodnes nekontaktoval, nevím, zda mám objednávku zrušit nebo co jiného se děje.
    Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s naším servisem, avšak v tomto případě pouze přenášíme informace od výrobce (deklarovaná doba dodání byla 14dní). Bohužel výrobce nás neinformoval o zpoždění. Standardně o této skutečnosti vždy klienty informujeme a řešíme s nimi konkrétní situaci. Za rychlost zpětné vazby se Vám omlouváme a opravdu nás velmi mrzí Vaše nespokojenost. Zboží bylo odesláno ihned po jeho naskladní a bylo odesláno 30.8.2024. Děkujeme za zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat náš servis našim zákazníkům.
    S omluvou
    za Tým Gavri.cz
    Michal
    NOATON

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod na eshopu tvrdí, že dostupnost odvlhčovače Clean Air Optima CA 704 je skladem do 30 dnů, ale je to klamavá informace. Já si objednala dva odvlhčovače v říjnu a zaplatila předem. V listopadě žádná informace o zboží, volala jsem a bylo mi sděleno, že bude skladem 30. 11. a dodán 8. 12. Je 13. 12. a já nemám zprávu. Volala jsem podruhé a b,lo mi sděleno, že skladem nejsou a neví, kdy skladem budou. Na eshopu však stále tvrdí "dostupnost do 30 dnů". Trvám na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, doufám, že asponň toto proběhne co nejrychleji a v pořádku. Dva měsíce disponují s mými penězi a nemají ani tu slušnost mě o stavu objednávky informovat.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s naším servisem bohužel v tomto případě pouze přenášíme informace od výrobce. Za rychlost zpětné Vazby se omlouváme bohužel je to způsobeno aktuálním obdobím. Samozřejmě vracení peněz již proběhlo tak jak má.
    S omluvou
    Michal NOATON

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prumerna rychlost dodani
    • Jednotka dosla bez dvou vzduchovych regulacnich prepazek z celkovych tri. Regulace vlevo vpravo. Nechapu jak toto mohlo opustit vyrobu....
  • Nedoporučuje obchod

    • Výrobek neodpovídá co je u něj napsané na stránkách
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodání dobrá komunikace
    • návod v jazyce českém je velmi malým písmem a tudíž bez lupy nečitelný
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím nelze hodnotit, protože ještě nepřišlo. U zboží byla informace o pozdějším naskladnění a obchod také informoval o předpokládaném termínu doručení. Komunikace obchodu je zatím bez problému, ale nelze hodnotit zboží, které ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Předražené zboží.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za vyplnění dotazníku a vaše připomínky k fungování eshopu. Vězte, že případné jakékoli pochybení z naší strany nebereme na lehkou váhu a tak byl váš případ interně řádně prošetřen. Dle poznámek z dotazníku jste nebyl spokojený s komunikací eshopu, což jsme však neshledali jako pravdivou informaci. Zboží jste si objednal 11.11. odpoledne, následující den bylo odesláno a den na to bez problémů dodáno. Navíc jste byl o každém kroku informován námi nebo dopravcem. Vše tedy proběhlo řádným způsobem.
    Co se týče Vaší poznámky o našich cenách, troufáme si tvrdit, že poměrem cena/výkon/kvalita si stojíme na českém internetu velice dobře.
    S pozdravem
    Tým Gavri.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zásilka přišla o tři dny později
    • Zásilka nebyla kompletní ,v krabici chyběli díly, nešel sestavit ani zapojit

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme zpracovali ještě v ten samý den a balík byl předán dopravci. Proč byl dodán s takovým zpozděním prozatím nevíme, ale už jsme se obrátili na dopravce a požadujeme vysvětlení, by se to v budoucnu neopakovalo.
    Za nekompletní zásilku se omlouváme, naše zákaznické oddělení vás bude kontaktovat a urychleně vám pošleme chybějící díl případně Vám s montáží ventilátoru poradí .
    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Trotec TTK 54 E, odvlhčovač vzduchu hodnotím tak 50%! V žádné případě neodvlhčuje 16 l / 24 hod.
    Jeho výkon byl 12L za více jak 48hod. Jako asi odvlhčuje ale hodně málo. Za další 430W spotřeba konkurence cca. 300W za týden nepřetržitého provozu by to bylo už znát.
    Hlučnost ? Spát bych u toho určitě nechtěl.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    výkon kompresorových odvlhčovačů vzduchu závisí na okolních podmínkách, kdy množství vytvořeného kondenzátu roste s okolní teplotou. 16l / den je úplné maximum, co přístroj zvládne při 35 °C a 85 % relativní vlhkosti vzduchu, jak uvádíme u produktu (společně s údajem při nižší teplotě a vlhkosti). Pokud jste takové podmínky splnil a přesto přístroj nevytvořil požadované množství kondenzátu, prosím obraťte se na naše zákaznické oddělení.
    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerovany produkt nemaji

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Vážený zákazníku,

    V momentě, kdy jste vkládal zboží do košíku bylo na našich stránkách jasně uvedeno, že z vámi objednávaných 2 ks máme skladem pouze 1, což vám kolega také následně potvrdil emailem a navrhl řešení, že jeden kus bude odeslán ihned (dodání následující den) a další jakmile nám jej distributor dodá i s přesným termínem, kdy se tak stane. S tímto řešením jste zcela bez výhrad souhlasil.

    Z tohoto důvodu nám tedy vaše hodnocení opravdu nepřipadá objektivní a může být pro ostatní zákazníky značně zavádějící.
    Máte-li k vaší objednávce i přesto nějaké připomínky, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení, budeme rádi za konstruktivní zpětnou vazbu.

    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Popis u zakoupeného ventilátoru na e-shopu neodpovídal skutečnému provedení dodaného výrobku - nemá možnost zpětného chodu, přičemž v popisu výrobku toto bylo uvedeno, že ANO (nyní již popis opraven. Bohužel jsem tento ventilátor zakoupil jenom pro to, že zpětný chod má ! Takže jsem zbytečně vyhodil 5 300 Kč za stávající Sulion - Newton, který byl levnější a navíc technicky v mnohem lepším provedení než tento nově zakoupený. Dodavatel již se mnou pro jistotu přestal komunikovat co s tím dále.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za vzniklé potíže. Ihned po vašem nahlášení problému jsme kontaktovali výrobce a po několika dnech obdrželi informaci, že došlo k chybě v technické dokumentaci k produktu, která byla nám dodána. Ventilátor bude samozřejmě na naše náklady stažen zpět k nám a peníze v plné výši vráceny, nebo vám nabídneme jiný ventilátor se slevou jako kompenzaci za újmu. Před odesláním se osobně ujistíme, že zpětný chod 100% má.
    Z důvodu vytíženosti v posledních dnech z důvodu enormního nárůstu objednávek v této vlně veder se vám velice omlouváme za opožděnou odpověď.
    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Čistička je malá ,výhodou je ,že se filtry umyjí a nemusí se kupovat stále
    nové . Používám 4 čističky Ionic Care a jsem s nimi velmi spokojen .Čisti-
    čka Clean Air Optima CA - 366 bohužel ve sběrném zásobníku ani po měsíci
    provozu nezachytila vůbec žádný prach. Posílám výrobek na reklamaci .

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Vážený zákazníku,
    s přístroji CA-366 máme dlouholeté dobré zkušenosti a je nám tedy líto, že jste narazil na vadný kus. Obraťte se prosím na náš servis, pro reklamovaný přístroj pošleme kurýra, obratem vyměníme a odešleme zpět.
    Věříme, že nový přístroj již splní vaše očekávání.
    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    mě nachytali na slogan kupte si Pack s těsněním do okna ale nějak tam opoměli napsat že nepasuje do evropských oken,když jsem žádal vysvětlení suše mi mailem oznámily at si koupím air lock , to není seriozní přístup.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Vážený zákazníku,
    mobilní klimatizace, kterou jste zakoupil prodáváme buď zvlášť nebo v sadě s těsněním do okna. Zkontrolovali jsme položku, kterou jste si vložil do košíku a jednalo se skutečně o samostatný přístroj. V kartě produktu je na několika místech zcela jasně sděleno, že těsnění si můžete zakoupit samostatně nebo v sadě a ke každé takové informaci je přiložen i odkaz, který vás na danou položku přesměruje.
    V balení samotné klimatizace skutečně často bývá navíc těsnění pro posuvná okna , které do klasických evropských opravdu nepasují (jak je uvedeno v popisu produktu), nicméně neexistuje položka, která by nabízela sadu klimatizaci + toto těsnění pro posuvná okna.
    Máte-li zájem o zakoupení Airlocku, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení, které s vámi celou záležitost dořeší.
    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedostal jsem daňový doklad

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    kromě automatického zasílání faktury na vámi uvedený email balíme papírovou verzi ke každé zásilce a to buď do průhledné obálky, kterou řádně přilepíme na krabici, nebo vložíme dovnitř. Poprosíme vás tedy ještě jednou o důkladnou kontrolu celého balení. Není totiž prakticky možné, aby zboží od nás bez faktury odešlo.
    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo, mělo být po 22.11 a nic a ani se nikdo neozval.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    bohužel výrobce nesplnil termín odeslání zboží na náš sklad a tím pádem došlo k posunu dodání vaší objednávky o 4 pracovní dny. Za způsobené potíže a výpadek komunikace se velice omlouváme.
    S pozdravem
    Tým Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Stropní ventilátor se světlem nebyl kompletní a tak čekám na vyjádření obchodu.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    po konzultaci s výrobcem jsme se dozvěděli, že vám byl v továrně k výrobku nedopatřením přiložen díl, který patří k jinému modelu ventilátoru. Tuto součástku tedy prosím ignorujte, je zde navíc. Váš ventilátor je tedy zcela kompletní.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.
    S pozdravem
    Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Přišlo mi zboží, stropní ventilátor se světlem a krycí mléčné sklo bylo rozbito, ihned jsem volal a bylo mi sděleno ať napíši na [email protected]. To jsem udělal a žádal zpětnou vazbu. Nestalo se. Po pár dbnech jsem opět volal, jestli se něco děje a prý ano a že mi bude na mail odeslána zpětná vazba. už je to přes týden a stále nevím jestli se opravdu můj požadavek vyřizuje.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    vaše reklamace byla zaevidována ihned po jejím přijetí a momentálně čekáme na dodání náhradního dílu, který vám bude ihned po naskladnění odeslán.
    Omlouváme se za neodeslání potvrzujícího emailu, běžně se nám to rozhodně nestává.
    S pozdravem
    Gavri.cz

    [editace: náhradní sklo nám bylo právě doručeno a předali jsme jej dopravci, hned v pondělí bude u vás. Přejeme hezký víkend.]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zdvořilá komunikace mailem
    • Zboží dorazilo špatně zabalené, po uchopení krabice výrobek (klimatizace) málem vypadl, krabice byla špinavá a polepená izolepou
    • Vlivem špatného zabalení byl přístroj lehce poškozen, bez vlivu na funkčnost
    • Velký problém komunikace, nelze se dovolat na deklarovaný telefon
    • Při posunu termín u odeslání objednávky jsem o tom nebyl informován, přitom večer přišla informace že bylo naloženo na přepravní službu, a následující den (po urgenci mailem) jsem však naopak dostal informaci o tom že nebylo možné naložit na vůz a půjde až ten den
    • Došlo ke změně obsahu objednávky bez konzultace se mnou, na druhou stranu pochopitelnou (předchozí doplněk byl vyprodán), problém vidím jen v tom, že jsem o tom nebyl informován.
    • Věc, kterou dodavatel neovlivní, ale DPD, mi balík nebylo schopné doručit, musel jsem si zajet na depo.

    Jako zásadní problém proč bych obchod nedoporučil, je nedostatečná komunikace a ochrana výrobku proti poškození.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za výpadek komunikace v posledním červencovém týdnu, z důvodu enormního náporu objednávek, který mnohonásobně převýšil běžné špičky . V tu chvíli bylo potřeba každé ruky, aby byly objednávky expedovány včas.
    Drobná změna objednávky byla provedena z toho důvodu, protože vámi objednaný doplněk ke klimatizaci již nebyl skladem (a doposud není) a bez něj by celá objednávka ztrácela smysl.
    Bohužel i přes značné navýšení kapacity dopravce se všechny zásilky fyzicky nemohly vejít na všechny nákladní vozy a museli jsme zboží odeslat až následující den.
    Co se zabalení výrobku týče, takto nám to chodí již od výrobce, samozřejmě kontrolujeme, že zboží je zabaleno bezpečně pro transport.
    Poprosíme vás tedy o odeslání fotografie balení na naše zákaznické oddělení, probereme to s výrobcem a navrhneme případné změny.
    Děkujeme za pochopení a doufáme, že i přes tato úskalí jste s přístrojem spokojen.

    Tým Gavri

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bez jakékoliv komunikace zda zboží dorazí či ne.

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    rádi bychom se omluvili za výpadek v komunikaci našeho eshopu v týdnu od 30.7. do 3.8.2018, kdy díky vlně veder jsme zažili extrémní příliv objednávek, který mnohonásobně převýšil běžné špičky jako například před Vánoci. Proto bylo potřeba v naší firmě každé ruky, aby byly objednávky zpracovány a odeslány v řádném termínu.
    V době, kdy jste provedl objednávku bylo vámi zakoupené zboží již několik dní vyprodáno a u produktu byla dostupnost zobrazena "do 2 týdnů".
    Jako kompenzaci za tento výpadek komunikace vám byl odeslán slevový kupon na jakoukoli objednávku z našeho eshopu.
    Děkujeme za pochopení.

    Gavri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • ještě se nikdo od objednávky neozval

    Reakce obchodu Gavri.cz

    Dobrý den,
    rádi bychom se omluvili za výpadek v komunikaci našeho eshopu v týdnu od 30.7. do 3.8.2018, kdy díky vlně veder jsme zažili extrémní příliv objednávek, který mnohonásobně převýšil běžné špičky jako například před Vánoci. Proto bylo potřeba v naší firmě každé ruky, aby byly objednávky zpracovány a odeslány v řádném termínu.
    V době, kdy jste provedl objednávku bylo vámi zakoupené zboží již několik dní vyprodáno a u produktu byla dostupnost zobrazena "do 2 týdnů".
    Jako kompenzaci za tento výpadek komunikace vám byl odeslán slevový kupon na jakoukoli objednávku z našeho eshopu.
    Děkujeme za pochopení.

    Gavri.cz