-
Dobrý den
Nedoporučuji tuto firmu , pro předražené zboží, neochotu vyměnit nevhodný produkt za jiný.Konkrétně jsem od syna dostal náhradní baterii Ryobi 38V 2,A za 38V 6,A Samozřejmně bych rozdíl doplatil.
Odůvodnění , prošvihnutý 14 denní termín pro vrácení.Bohužel syn měl baterii u sebe asi měsíc a já než jsem ji mohl odzkoušet a zjistit že je kapacitně nevhodná na pilu dalších 14 dní. -
Potřebovali jsme rychle novou motorovou pilu. Objednávka odeslána 11.11. s tím, že se na Heurece ukazuje dodání do 3 dnů. Protože firma nabízí cenu nižší, než všichni ostatní+ řetěz zdarma, dodání zdarma, zdálo se to jako výborná nabídka. ALE 16.11.2020 stále nic- urguji slušně telefonicky. Bylo nám vysvětleno, že jim špatně funguje nový web, že je myšleno do 3 dnů ze skladu výrobce! Což není nikde uvedeno. prý takto volá hodně lidí. Zboží prý přijde 18.11. k nim a 20.11. bude pila u nás. Je 20.11. nepřišlo zboží, ani email, že by něco odeslali. Velké zklamání!!! Druhý víkend nám tady leží halda dřeva a není čím řezat. Neseriozní jednání. Škoda, že si tímto firma kazí reputaci.
-
Dobrý den,
objednávka 25.11.2018 - zboží mělo být skladem do 2dnů. Doporučení vyčkat na pokyn k platbě. Urgoval jsem 7.12. Info z ë-shopu že zboží bude dostupné 10.12. a pak zašlou pokyn k platbě. 16.12. Stále asi není zboží skladem - nepřišel mi pokyn k platbě.
Obchod díky této negativní zkušenosti nedoporučuji.
S pozdravem
Bezouška J. -
Moje recenze
Zaprvé, obchod nabízí zboží, které vůbec nemá a není schopen dodat. To mi připadá přinejmenším neseriózní. Zlodějské ale je, pokud obchod za takto nedodané ale zaplacené zboží nevrátí peníze. Před měsícem jsem si objednal spolu s dalším zbožím i zahradní gril za 790 Kč. Obchod mě informoval že ho nemají, žádal jsem tedy vrátit peníze. Nejdříve přišly výmluvy na účetní, teď už obchod nekomunikuje vůbec.
Reakce obchodu GARTEKO
Dobrý den,
Vámi objednaný gril byl již pro tento rok doprodán a dovozce už další nemá k dispozici. Nelze posuzovat serióznost dle vyprodaného zboží v sezoně grilů. Peníze za Vámi zaplacený a nedodaný gril Vám byly vráceny v nejbližším možném termínu, lze doložit výpisem.
GARTEKO
Dovoluji si zde v diskusi ještě reagovat:
Pokud jsou grily vyprodané, mají být uvedeny jako vyprodané. Praktiky eshopů kdy nabízejí velké množství zboží aby měli co nejvíce objednávek a až poté zjišťují co lze dodat jako neseriozní označit lze. Gril byl uvedený jako na skladě a na žádném skladě nebyl, takže je to lživá informace, ale zůstanu u termínu neseriózní. Nebýt grilu objednal bych zboží jinde, ale už se mi nechtělo objednávku rušit.
Peníze mi byly vráceny v nejkratším možném termínu od mé stížnosti zde na Heureka.cz. Ovšem od objednávky to bylo skoro měsíc. Je zajímavé že se mnou obchod přestal komunikovat, neodpovídal na emaily, ale zde reaguje ihned. Zda je to seriózní ať si každý udělá obrázek sám. -
Naše zkušenost s návštěvou kamenného obchodu GARTEKO z 11.4.2017 cca mezi 13 - 14 hodinou.Hezká nová prodejna ,dobré parkování před obchodem, v e-shopu zboží skladem několik kusů na prodejně, To vše je pozitivní .Zboží není z 90% nijak označeno , není uvedena cena ,komunikace hrozná na dotaz na konkrétní zboží je odpověď :,, Nic z toho nemáme" bez další reakce prodejce.Připadáte si jako obtížný hmyz.Při odchodu z prodejny stejná reakce a pocity ostatních zákazníků.Takového něco bylo MOŽNÁ ani nebylo za sociku ? Za mě už ne
-
Tak za mne 100% spokojenost.
Takovou rychlost doručení, jsem snad ještě nezažil.
Ve čtvrtek kolem 14h jsem objednal.
V pátek ve 12h mi volal kurýr, že za hodinku přijede.
Z Brna je to k nám přes 300km. -
ZADNA KOMUNIKACE OHLEDNE VRACENI PENEZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEDOPORUCUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Mrzí mě že jsem si tuto diskuzi nepřečetl dříve než jsem objednal.
-
Michal Chúra: Vrácení peněz, pokud jsou dodány všechny podklady je vždy v nejkratším možném termínu.
-
e370520: Dobrý den, zaměňujete údržbu se seřízením, seřízení k správné funkci pily je zdarma. Pokud do pily nalijete něco, co nemá s benzínem nic společného není možné se dožadovat seřízení. V tomto případě se musí rozdělat a vyčistit karburátor.
-
Nedoporučuji, žádná komunikace ohledně vrácení peněz!
-
Hodně špatná komunikace se zákazníkem človek se jich musí doprošovat aby mu řekli informace 23.9 v 16:00 jim volám aby mi mohli říct co se děje platba odešla ale žádné info ohledně zakázky jestli mi odejde a nebo jestli ji nemají skladem přitom dodání do 2 dnů bylo mi řečeno že se na to podívají 24.9 se koknu na email v 15:30 a žádná zpráva tak tam píšu email a příjde mi odpověď jen vygenerovanou že zboží není skladem tak ať si počkám žádná individualni komunikace se zakaznikem vůbec nedoporučuju na tohle zákazník není zvědavý neochota znamená že strácíte zákazníka za zákazníkem!!!!!
-
měla jsem takový pocit že obědnané zboží nedorazí a poslané peníze si nechají nakonec je vše v pořádku firma Garteko se omluvila že v době kdy jsem si objednávala dětskou motorovou pilu a čekala na zboží měli zrovna dovolenou proto se obědnavka zdržela ted čekám už jen kdy mi to příjde domů a pokud bude vše v pořádku v obchodě Garteko si určitě ještě něco koupím :-)
-
Necas: 11.8 jsem si objednala dětskou motorovou pilu a dodnes jí nemám..když vám volám nikdo to tam nebere když vám píšu žádná odpověd pila nepřišla napsala jsem si aspon o vrácení peněz také se nic neděje ještě se mi nestalo abych na obědnané zboží čekala týden jsem neskutečně vytočená už mě nebaví synovi vysvětlovat proč mu pila ještě nepřišla je to kurevstvo nechat si peníze a nedodat zboží..
-
11.8 jsem si objednala dětskou motorovou pilu a dodnes jí nemám..když jim volám nikdo to tam nebere když jim píšu žádná odpověd pila nepřišla napsala jsem si aspon o vrácení peněz také se nic neděje ještě se mi nestalo abych na obědnané zboží čekala týden jsem neskutečně vytočená už mě nebaví synovi vysvětlovat proč mu pila ještě nepřišla je to kurevstvo nechat si peníze a nedodat zboží..
-
Maximální spokojenost,v útery objednáno druhý den ve 14.00 hod. dodáno.Na telefonický dotaz ochotně zodpovězeno.Doporučuji tento obchod.
-
Pane, opakuji že máte špatný e-mail jelikož já nejsem váš zákazník. Váš zákazník je [email protected] Zapoměli jste na písmeno "p". Budu rád, když se už nebude opakovat situace že mi byl odeslán na dobírku balík v hodnotě ..., který objednal [email protected]. Vůbec si smažte e-mail [email protected] a bude to v cajku :-D
S pozdravem Hoppe -
hoppe: emaily máme v pořádku, sms jsme nezaznamenali.
-
Dobry den. Objednal jsem zbozi, ktere neni skladem. Udajne jej naskladnite v prubehu brezna. Jenze v prehledu mych objednavek neni zadny zaznam o me objednavce. Znamena to, ze jste objednavku stornovali? Neprisel mi zadny mail. Diky za odpoved.
-
"Komunikace" Obchod má neplatný e-mail. Na sms nereagují. Vykecávat se po telefonu nehodlám. Něco s tím udělejte. PROSÍM