• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • možnost osobního odběru

    Zboží jsem vyzvedávala v OC Krakov. Přestože všude inzerují otevírací dobu 9 -21 hod., poprvé jsem v 15,50 narazila na ceduli "Krátká přestávka do 16,30". Nemohla jsem čekat, takže jsem se další týden vypravila znovu a opět jsem narazila na ceduli, tentokrát na ní bylo "Přijdu hned". Čekala jsem asi 20 minut. Pokud obchod inzeruje otevírací dobu a pak klidně zavírá, jak se personálu zlíbí, je něco špatně. Za tento přístup k zákazníkovi tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Garmonie

    Vážená zákaznice. Děkujeme za Vaše upozornění, že naši zaměstnanci jsou stále ještě lidé se svými potřebami. Děkujeme za Váš nákup.
    S pozdravem tým garmonie.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dorazilo,ale chyběl mi jeden výrobek a fakturovaný byl.naštěstí mi ho doposlali, ale po této zkušenosti objednávat přes internet nebudu

    Reakce obchodu Garmonie

    Dobrý den. To, že jste měla fakturován vámi objednaný výrobek je vcelku běžná věc. Vám údajně nedodaný produkt totiž neobjevila ani následná revize objednávky a kompletní inventura skladových zásob. A bohužel za schopnosti České pošty dodat v tomto období balíček včas, nemohu nést odpovědnost. S pozdravem garmonie.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží jsem hledala přes Google, tudíž jsem si neprohlížela celé stránky obchodu, kde v seznamu produktů je uvede správná gramáž, ale při kliknutí na odkaz vyhledávání Googlu je gramáž 500 místo skutečných 250 ml. Z fotky výrobky také není poznat jak je velký. Moje chyba je, že jsem si gramáž nepřečetla v košíku, zkontrolovala jsem pouze název přípravku. Ale i tak si myslím, že by obchod neměl uvádět klamné informace. Je docela rozdíl, jestli dáte 500,- za 250 nebo za 500 ml.

    Vše si přečtěte alespoň 3x.

    Reakce obchodu Garmonie

    Dobrý den. Děkuji za vaši recenzi. Rozhodně na svých stránkách neuvádím klamné informace. A pokud by od vás přišel jakýkoliv dotaz, rád na něj odpovím, přestože kvalitu komunikace hodnotíte nízko. Bohužel se tak nestalo. Pokud ano, tak by jste se dozvěděla, že 500 ml by vás nestálo 500,- Kč, ale 897,- Kč. S pozdravem garmonie.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Termín dodání. 14 dní čekat na pleťovou vodu je vrchol. Po týdnu jsem jí koupila v kamenném obchodě ve větším městě, kam jsem si dojela,protože jsem jí už potřebovala.Objednávám z netu skoro vše, šetřím si čas, ale tady se to opravdu nepovedlo. K čemu mi je, že po několika dnech, kdy uvádí zboží skladem, mi přejde potvrzení, že objednávka je zadaná???

    Výběr zboží a ceny jsou v pohodě. Zklamal mě termín dodání 14 dní. Kdyby zboží nebylo skladem, obchod by dal včas vědět.

    Reakce obchodu Garmonie

    Dobrý den. Děkujeme za Váš příspěvek. Velice se omlouváme za zdržení v dodání. Pravda, poslali jsme Vám zásilku 8 den po objednání. Bohužel ke dni Vašeho objednání u 500 ml balení Meduňky jsme měli nulový stav, ale technickou chybou zobrazoval se stav SKLADEM. Samozřejmě měli jsme Vás na tuto skutečnost upozornit dříve, omlouváme se za začátečnickou chybu. Budeme se zlepšovat. S přáním hezkého dne tým GARMONIE.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • zajímavé produkty,
    • zboží skladem
    • možnost vyzvednout v uložence
    • zboží skladem bylo expedováno až 9 dní po objednání ačkoli bylo uvedeno skladem bez jakékoliv zprávy o stavu objednávky.

    pravděpodobně již další nákup zkoušet nebudu.