• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tři protažené prkna a konec, čidlo na přehřátí nefunkční, odvezl jsem po třech dnech zboží do servisu, zde velká ochota, ovšem abych si koupi zboží za 11 000 a okamžitě ho reklamoval, to teda není nic moc.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    je nám velice líto, že má Vámi zakoupený produkt závadu. Dle Vašeho dotazu ohledně závady, který jste k nám zasílal, se ale reklamace netýká stroje zakoupeného u naší společnosti, ale u našeho obchodního partnera.
    Přesto věříme, že po opravě Vám bude stroj dobře sloužit a plnit svou funkci.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží i přes urgence u prodejce Garland není stále doručeno. Údajně je někde v depu DPD.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Tůmo,
    je nám velice líto komplikací ohledně doručení zboží, které nebyly zapříčiněny naší společností, ale přepravcem.
    Veškerou komunikaci s přepravcem jsme Vám poskytly a aktuálně řešíme doručení náhradní zásilky.
    Bohužel situaci zkomplikovaly vánoční svátky a inventury.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kvalita zboží

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    pokud je nějaký problém s doručeným zbožím, stačí nás informovat a můžeme situaci řešit, ale jelikož od Vás nemáme žádnou informaci, těžko se můžeme více k Vašemu hodnocení vyjádřit.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemá žádnou výhodu
    • Neuznávání reklamací, nepoužitelný servis

    Tragédie co se týče komunikace a servisu. Servis na dotazy neodpovídá a opravuje si co uzná za vhodné. Co naplat, že stroj ze servisu odchází neodzkoušený. U některých reklamací ani záruční opravu neuznají a rovnou vás odkážou na soudního znalce, přitom je to vše nekvalitní Čína, která se sype. Nekupovat!

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Jardo,
    bohužel netušíme, ke které konkrétní reklamaci se tímto vyjadřujete, na servisním oddělení evidujeme více strojů na Vaše jméno a až na jednu byly všechny reklamace uznány v rámci záruky a kladně vyřízeny.
    Servisní oddělení komunikuje se zákazníkem vždy, pokud je třeba doplnění informací k reklamaci, nebo pokud nás zákazník kontaktuje. Dle dohledatelných informací byly Vaše reklamace vždy komunikovány buď přímo s Vámi, nebo s Vaším prodejcem, u kterého jste stroje zakoupil.
    Reklamace v rámci záruky může být uznána pouze v případě, že se týká závady stroje a není například způsobena nesprávným používáním.
    Veškeré stroje, které jsou řešeny na servisu, jsou před odesláním k zákazníkovi testovány a funkční.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není žádná okamžitá komunikace mobilem ani mailem s operátorem

    Nedoporučil. Chybí osobní kontakt pro přímé jednání

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Múčko,
    byl jste informován o expedici zboží i o problému s doručením, na které jste nám emailem odpovídal. Přesto nebyla doručovaná zásilky Vámi převzata, aniž bychom od Vás znali důvod odmítnutí, stejně jako důvod Vašeho hodnocení.
    Pokud Vám chybí osobní kontakt při prodeji, doporučili bychom Vám nakupovat pouze v kamenných obchodech a ne přes e-shop.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Prodejce dodal zboží rychle , došlo do výdejního místa,týden leželo a nikdo neinformoval o dodání.Musel jsem sám vše obtelefonovat a zjišťovat stav dodávky.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace spojené s osobním odběrem u výdejního partnera. Výdejní místa jsou informována o objednávkách a odesílaných zásilkách, stejně tak na průvodních dokladech je uvedena informace o koncovém zákazníkovi.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nechci hodnotit
    • zaměstnanci

    Obchod - přestože byl upozorněn na to, že nebudeme (pokud nedoručí zboží do pátku jednoho týdne)schopni před 18 hod. být doma a nikdo z rodiny, tak nebyl ochoten si ověřit platbu(přestože jsem jim zaslal doklad z banky) a tak zboží odešlo pozdě a tím pádem vznikly potíže s doručením. Další kapitola je společnost DPD, tu každému doporučuji, protože něco tak stupidního a arogantního jako jejich způsob komunikace se zákazníky není vídatelný v dnešní době. Telefonická linka končí na automatu s nemožností se s kýmkoli domluvit a mailová komunikace (přestože doručují radost- jak zní jejich slogan) je na úrovni roku 1995.S tím, že samozřejmě neoznámí sms nebo telefonicky čas doručení jako třeba PPL, není možné nikomu zavolat do auta a mohl bych pokračovat. Děs běs úděs.
    Už nikdy ani Garland či jak se to jmenuje ani DPD...

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Milane,
    dovolte nám reagovat na Vaše hodnocení.
    Objednávku jste zadal v úterý 9.8. v odpoledních hodinách, formu úhrady jste zvolil převodem, což znamená, že je Vám vytvořena zálohová faktura, která je Vám elektronicky zaslána (následující pracovní den) a zboží můžeme expedovat až po uhrazení a připsání částky na náš bankovní účet. Expedici zboží nelze realizovat na základě zaslání bankovního výpisu emailem. Z tohoto důvodu došlo k expedici zboží se zpožděním a nebylo možné reflektovat na Vaši poznámku v objednávce, cituji "pokud možno, dodat do pátku 12.8.2016,...". O průběhu expedice jste byl informován našim obchodním oddělením a skladem.
    K Vaší komunikaci s přepravcem se můžeme vyjádřit stěží, jelikož jsme ji nebyli účastni. Každopádně se pokusíme informace ověřit a případně dořešit tak, aby k podobným situacím nedocházelo.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace s přepravcem

    Zpočátku se vše jevilo být v nejlepším pořádku, objednávka byla vyřízena obratem a objednané zboží bylo předáno přepravci, o čemž jsem byla informována. Pokud jde ale o doručení, obchod při předání zboží k přepravě zcela ignoroval moji žádost, resp.dokonce prosbu v objednávce výslovně uvedenou, aby mi zásilka byla doručena v pátek. To, že zásilka byla k přepravě předána bez jakýchkoliv dispozic, jsem se dozvěděla od přepravce, společnosti DPD,kterou jsem kontaktovala poté, co mi po dva následující pátky nebyla doručena a zjistila jsem, že pokusy o doručení byly činěny mimo mnou požadované pátky, navíc aniž jsem o tom byla dopředu informována. Ani avízo doručení totiž způsob dopravy určený odesílatelem údajně nezahrnuje. Výsledkem je, že objednané zboží mi dosud nebylo doručeno.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážená paní Evo,
    je nám velice líto nastalé situace, ale kontrolou v našem systému jsme ověřili, že zásilka byla expedována ve čtvrtek 28.7. a měla být k Vám doručována v pátek 29.7., což se bohužel nestalo. O dalším pohybu zásilky či problémech s doručením nás bohužel přepravce neinformoval.
    Vedení společnosti bude situaci s přepravce řešit, aby k podobným nepříjemnostem a zdržením v budoucnu nedocházelo.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poměrně široký sortiment

    Plánovaná doba dodávky nebyla dodržena - řidič to nestihl - a o této skutečnosti jsem informován nebyl. Zásilku nabylo možné sledovat,jelikož pod uvedeným číslem neexistovala... Povinnost opatřít zboží návodem v češtině taktéž nebyla splněna.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Pavle,
    děkujeme za Vaše hodnocení obchodu.
    Na základě Vašeho komentáře jsme situaci prověřili u přepravce. Bohužel došlo k časovému prodlení rozvozu v den plánovaného doručování, z tohoto důvodu nebyly všechny zásilky včas a v termínu doručeny. Tuto informaci jsme ale bohužel neobdrželi, abychom Vás mohli informovat. Situaci řešíme z dopravcem, aby k podobným nepříjemnostem do budoucna nedocházelo.
    I přes tento drobný zádrhel u doručení přesto věříme, že jste se zakoupeným produktem spokojený a zachováte nám přízeň i do budoucna.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Servis - svoz z celé republiky, rychlé vyřízení.
    • Nelze vrátit zboží do 14 dnů při osobním odběru.
    • Nabízení seřízení a předvedení stroje ZDARMA - k ničemu takovému nedošlo.

    Objednal jsem si 2 věci, motorovou pilu GTC 50 a sluchátka s ochranným štítem. Sluchátka mi vůbec nevyhovovali, tak jsem se je pokusil vrátit. Po 10 dnech se mi sluchátka přišla zpět s tím, že jsem si je u nich jen zarezervoval. To považuji za nekalou praktiku ze strany obchodu, protože nikde není zákazník upozorněn na to, že si zboží jen rezervuje. Perličkou je, že i na výdejním místě, kde jsem se byl svěřit, byli velmi překvapeni, že vrácení zboží mám řešit s nimi a ne s GARLAND distributor. Co se týče pily, ta po zaslání zpět na seřízení běží jak má.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Tomáši,
    Vám nevyhovující zboží jste zaslal na nás distribuční sklad, který Vám bohužel nemohl vyjít vstříc ohledně vrácení peněz, jelikož je třeba vrácení zboží řešit s výdejním partnerem, který je v takovém případě Vaším prodejcem a je také uvedený na daňovém dokladu.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široká nabídka
    • Zboží označené "skaldem" fakticky skladem nemají, termín dodání je pak upřesněn na cca 10 dní (?), což navíc sdělí až po 23 hodinách od přijetí odbjednávky (jednalo se o všední dny)!
    • Slabiny: 1. nelze se při objednání spolehnout na údaje uvedené na webu
    • 2. slabá komunikace - reakce na nedostupnost zboží až po 23 hod.

    Zajímavě provedené stránky, ale nelze se spolehnout na informace, které nejsou aktualizované. Malý zájem o komunikaci se zákazníkem, velká časová prodleva, v dnešní době obtíženě vysvětlitelná.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace, ke kterým došlo z důvodu objednání posledního skladového kusu v jeden moment dvěma zákazníky. Tato situace byla s prodlením odhalena až ruční kontrolou objednávek, proto došlo ke zpoždění ohledně informace pro Vás.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doprava zdarma.
    • Delší dodací lhůta - na to že bylo zboží skladem.
    • Kompresor má drobně poškrábaný nátěr vzduchojemu. Obal nenesl známky poškození.
    • Nic závažného, co by stálo za handrkování se s prodejcem.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Milane,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Zboží jste si objednal s formou úhrady předem převodem na účet. Expedováno bylo po Vaší úhradě v nejbližší možný termín. Dle dostupných informací od přepravce bylo zboží doručeno nadvakrát z důvodu nezastižení adresáta.
    V případě jakýchkoli komplikací s doručením nebo dodaným zbožím nás samozřejmě můžete kontaktovat.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných nevím.
    • Nabízené služby nejsou schopni zajistit a dodržet.
    • Nelze platit při osobním převzetí kartou, přestože prodejna disponovala platebním terminálem.

    V tomto obchodě už si nic nekoupím. Kdybychom křovinořez akutně nepotřebovali, asi bychom jej vzhledem k jednání na prodejně ani neodebrali a rovnou jej objednali jinde. Pokud si zvolím variantu vyzvednutí - Osobní převzetí včetně VIP služby proškolení, tak považuji přinejmenším za nevhodné, že mi obsluha namísto proškolení jen povýšeně sdělí, že k výrobku je přiložen návod k použití, tak ať si jej přečtu. Že jsem si měl koupit značkový výrobek a ne levný čínský aušus, že brzy poznám ten rozdíl. Proto tedy rozhodně nedoporučuji. Raději příště nakoupím u někoho, pro koho je i drobný odběratel zákazník.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    jistě pouze došlo k pochybení jednotlivce u našeho obchodního partnera, se kterým tuto situaci dořešíme, aby k podobným nepříjemnostem v budoucnu nedocházelo.
    Našim cílem je spokojenost všech zákazníků, právě i těch drobných.
    Omlouváme se Vám tímto za způsobené nepříjemnosti a věříme, že v případě dalšího nákupu zvážíte i jiné možnosti doručení (doprava zdarma nad 1.000,- Kč přímo k Vám domů).
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nepravdivé informace uvedené u zboží

    U sestavy Bani byly vyobrazeny jiné židle. Polstry nemají avizované pružné pásky na zadní straně.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    z důvodu aktuální nedostupnosti původních židlí u výrobce došlo ke změně složení této sestavy zahradního nábytku. Tato změna je u sestavy avizována v popisu produktu a židle, které jsou aktuálně součástí sestavy, jsou v galerii doplněny.
    U polstrů proběhla kontrola skladu a měly by všechny pásky mít, pokud se tak u Vám dodaných nestalo, vyřešíme výměnou.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - logistika

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    bohužel nám není znám přesný důvod Vašeho negativního hodnocení, jelikož jste si zboží odebral osobně a bez jakékoli výhrady.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doručení na místo.
    • Při objednávce jsem byl upozorněn na to,že spolu s objednaným zbožím(sekačkou na trávu)
    • obdržím náhradní nůž a 1l oleje do motoru
    • Nůž jsem obdržel,ale sekačka prázdná a olej
    • taky nikde.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    pokud Vám byla poskytnuta informace ohledně dodání oleje, za toto pochybení se omlouváme. Olej není součástí prodejního balení. Někdy se může stát, že je ve stroji konzervační množství oleje, ale není to pravidlem. Vždy zákazníky upozorňujeme (a je to i v návodu k použití), že je třeba olej před spuštěním stroje zkontrolovat.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nevím o žádných
    • DLOUHÁ DODACÍ LHŮTA,KRABICE(obal)ŠPINAVÝ,POTRHANÝ,KDYBYCH TAKOVÉ ZBOŽÍ V TAKOVÉM OBALU VIDĚL V OBCHODĚ,NIKDY BYCH HO NEKOUPIL.

    KONKURENCE(JINÉ OBCHODY)JSOU DALEKO LEPŠÍ.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený pane Milane,
    dodací lhůta byla dle informace od přepravní společnosti v pořádku. Objednávku jste učinil v sobotu, zboží bylo expedováno v pondělí, což je nejbližší možný pracovní den, a dodáno v úterý. Zásilku jste převzal bez výhrad. Pokud byla zásilka nějak poničena nebo nevzhledná, mohl jsme jí odmítnout, ale my o nějakém problému s doručením bohužel nevíme.
    I přes Vaše výhrady věříme, že Vám stroj bude dobře sloužit.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dopravce. 4 dny trvala nakládka jedné palety.

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    je nám velice líto komplikací ohledně poškozené zásilky a následnému problematickému svozu přepravní společností. S přepravcem tento problém řešíme, aby k podobným situacím nedocházelo.
    Je naší snahou maximálně vyjít zákazníkům vstříc i v případě jakýchkoli problémů.
    Věříme, že výměna proběhla v pořádku a budete se zakoupeným produktem spokojený.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • zbozi dorazilo poskozene a nefunkcni

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    je nám velice líto skutečnosti, že došlo k poškození zboží přepravou. Tyto situace bohužel nemůžeme ovlivnit, z našeho skladu zboží odchází pečlivě balené a neporušené.
    Jen bychom rádi připomněli, že v případě poškození přepravou je třeba s dopravcem vyplnit zápis o škodě a uvést tuto skutečnost do předávacího protokolu, jinak je převzetí bráno jako bezproblémové a případné dodatečné řešení komplikované.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dodat zboží Zákazníkovi

    Reakce obchodu GARLAND distributor, s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za komplikace spojené s doručením zásilky, které nebyly způsobeny naší firmou.
    Zboží bylo včas expedováno z našeho skladu, uvedená adresa není bohužel jednoznačná, přepravní společnost Vás proto kontaktovala telefonicky, avšak bez úspěchu. Až po urgenci se podařilo s Vámi spojit, proto bude zásilka doručována se zpožděním.
    Team společnosti Garland distributor s.r.o.