Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velký výběr
    • nepřehledná nabídka v eshopu
    • nekvalitní zpracování objednávky

    Objednávka nejdražší verze malého sportovního poháru - kupoli nelze otevřít (v popisu neuvedeno), nekvalitní provedení (otřepy z výroby), křivě nalepený štítek s gravírováním.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • |Dobrá komukace o provedení štíku s následným dobrým výsledkem.
    • Nevhodně nalepené emblémy poháru. Natočené a nesoustředné vůči ose poháru a ploše umístění.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pokládat doraz na spokojenost, když ještě nemám doručené zboží je opravdu špatně. Navíc.komunikace ze strany obchodu je také nic moc. Pořád se dotazují na stav objednávky a stále nemám odpověď. Zaplacená zalohova faktura.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace

    Objednávku jsem učinil 3.4., je 10.4. a dosud mi nepřišlo ani potvrzení objednávky, ani faktura a už vůbec ne objednané zboží. Brant.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Celkem pružná reakce, včasná dodávka

    Vůbec neberou v úvahu, co píšete v poznámce.
    Např. pokud pošlete tentýž den dvě objednávky za sebou a přejete si je sloučit do jedné dodávky, stejně vám pošlou dva balíky a u každého zaplatíte dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Neochota obchodu doručit malou zásilku běžnou poštou. Obchod požaduje zaslání přes PPL, Poštu apod za 149 Kč , přestože zásilka o hmotnosti 300g mohla být doručena obyčejnou poštou za cca 50 Kč